Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Reval Hotel Rīdzene"-
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Reval Hotel Rīdzene"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | SIA ”Reval Hotel Rīdzene” mārketinga vide | 6 |
1.1. | SIA ”Reval Hotel Rīdzene” iekšējā vide | 6 |
1.2. | SIA ”Reval Hotel Rīdzene” ārējā vide | 13 |
1.2.1. | Makrovides faktori | 13 |
1.2.2. | Pieprasījums | 17 |
1.2.3. | Konkurence | 21 |
1.2.4. | Starpnieki | 25 |
1.2.5. | Kontaktauditorijas | 25 |
1.2.6. | SVID analīze | 26 |
2. | SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas | 29 |
2.1. | Mārketinga mērķi | 29 |
2.2. | Primārās mārketinga stratēģijas | 30 |
2.3. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 32 |
2.4. | Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas | 37 |
3. | SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga komunikāciju programma | 39 |
3.1. | Pārdošanas veicināšanas aktivitātes | 40 |
3.2. | Tiešā mārketinga aktivitātes | 42 |
3.3. | Sabiedrisko attiecību aktivitātes | 43 |
3.4. | Reklāmas plāns | 45 |
3.4.1. | Reklāmas sludinājuma mērķi, veidi, funkcijas un objekti | 45 |
3.4.2. | Reklāmas ziņas stratēģija un taktika | 46 |
3.4.3. | Mediju stratēģija un taktika | 47 |
3.4.4. | Reklāmas makets | 49 |
3.5. | Mārketinga komunikāciju budžets | 50 |
Secinājumi un priekšlikumi | 53 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 56 |
Tūrisms ir viens no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm un ir liela nozīme ekonomiskās attīstības un nodarbinātības jomā. Tūrisms ir viens no lielākajiem eksporta ienākumu avotiem, nozīmīgs darbavietu radītājs, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors. Latvijā tūrisma nozare attīstas, bet vēl nav sasniegusi savus maksimālos rādītājus. Latvija ir lielas tūrisma attīstības iespējas, jo Latvijā ir resursi jaunu tūrisma produktu izveidei, esošo apzināšanai un to konkurētspējas palielināšanai. Rīgai ir izdevīgs ģeogrāfiskais izvietojums. Rīga atrodas pašā centrā starp Baltijas valstīm. No Rīgas daudzi cilvēki dodas talāk, piemēram, uz Lietuvu, Igauniju, Krieviju – pilda tranzītpilsētas funkcijas.
Reval Hotels ir lielākā viesnīcu ķēde Baltijas valstīs. SIA “Reval Hotel Rīdzene” ir vienīgā pieczvaigžņu viesnīca Reval Hotels viesnīcu ķēdē. SIA „Reval Hotel Rīdzene” ir guvusi atzinību kā Latvijas vadošā biznesa viesnīca. Viesnīca jau vairākus gadus sekmīgi darbojas tūrisma nozarē un gūst labu peļņu. Labās peļņas dēļ Reval Hotel Rīdzene var veltīt lielus līdzekļus mārketinga darbību finansēšanai. Viesnīcai ir plašs pakalpojumu klāsts un darbojas vairākos tirgus segmentos.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga vidi, noteikt mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas, tā rezultātā izveidot mārketinga komunikāciju programmu. Lai sasniegtu darba mērķi ir jāveic vairāki uzdevumi:
1.Jāizpēta SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga vide, lai noteiktu uzņēmumu ietekmējošos labvēlīgos un nelabvēlīgos faktorus.
2.Jānosaka mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas, lai varētu noteikt kopējās vadlīnijas pēc kurām darboties un plānot mārketinga aktivitātes saskaņā ar uzņēmuma mērķiem.
3.Izstrādāt plānu kā, kad un kur īstenot mārketinga komunikāciju aktivitātes.
4.Izvirzīt secinājumus par SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga vidi, mārketinga komunikāciju mērķiem un stratēģijām, mārketinga komunikāciju programmu un izvirzīt priekšlikumus uzņēmuma tālakai sekmīgai darbībai.
Tiks izmantotas statistiskās analīzes metodes, relatīvā metode, faktoru noteikšanas metode, mārketinga metode Bostonas matrica, tabulu metode. Pētījuma periods būs no 2005. gada līdz 2009. gadam. Tāds pētījuma periods izvēlēts tādēļ, lai gūtu pilnīgu informāciju par Reval Hotel Rīdzene darbību. Plānošanas periods būs 2010. gads. Pētījuma avoti ir vispārejā un speciālā literatūra valsts statistiskie dati, Reval Hotel Rīdzene nepublicētie materiāli, interneta resursi.…
Darbā ir pētīta mārketinga vide, mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas, mārketinga komunikāciju programma.
- Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Reval Hotel Rīdzene"
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketinga plāns
Diplomdarbs augstskolai48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Diplomdarbs augstskolai50
Novērtēts! -
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai46
Novērtēts! -
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Diplomdarbs augstskolai57
Novērtēts! -
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Diplomdarbs augstskolai69
Novērtēts!