Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "My Fitness"-
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "My Fitness"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 5 | |
1. | SIA „MY FITNESS” MĀRKETINGA VIDE | 7 |
1.1. | SIA „My Fitness” iekšējā vide | 7 |
1.2. | SIA „My fitness” ārējā vide | 10 |
1.2.1. | SIA „My fitness” makrovides faktori | 10 |
1.1.2. | SIA „My fitness” tirgus raksturojums | 15 |
1.2.3. | SIA „My fitness” konkurentu analīze | 19 |
1.2.4. | SIA „My fitness” saskares auditorija | 24 |
1.2.5. | SIA „My fitness” piegādātāji | 25 |
1.2.6. | Uzņēmuma „My fitness” starpnieki | 25 |
1.2.7. | SIA “My fitness” SVID ārējās vides | 26 |
2. | SIA „MY FITNESS” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS | 29 |
2.1. | Mārketinga mērķi | 29 |
2.2. | Primārās mārketinga stratēģijas | 31 |
2.3. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 33 |
2.5. | Mārketinga komunikācijas mērķi un stratēģijas | 37 |
3. | SIA „MY FITNESS” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS PROGRAMMA | 40 |
3.1. | SIA „My fitness” korporatīvā identitāte | 40 |
3.5. | Pārdošanas veicināšanas aktivitātes | 43 |
3.6. | Tiešā mārketinga aktivitātes | 44 |
3.8. | Reklāmas plāns | 48 |
3.8.1. | Reklāmas ziņas taktika un stratēģija | 49 |
3.2.2. | Reklāmas mediju stratēģija un taktika | 52 |
3.8.2. | SIA „My fitness” mārketinga komunikācijas budžets | 56 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 58 |
Reklāmas plakāti sabiedrisko transportu pieturvietās tiks veidoti izmērā 1,19m x 1,75m. Viena reklāmas plakāta izmaksas ir 117 EUR/nedēļā (bez PVN), taču darba autore ir izvēlējusies izveidot 8 reklāmas plakātus sabiedrisko transportu pieturvietās dažādos Rīgas rajonos, proti, Centra rajonā, Teikā, Āgenskalnā, Ķīpsalā, Purvciemā, Šankpēterī, Sarkandaugavā, Ziepniekkalnā. Kopējās reklāmas plakātu izmaksas sabiedrisko transportu pieturvietās būs 936 EUR/nedēļā (bez PVN likmes), tomēr darba autore uzskata, ka vides reklāmas būs redzamas 2 mēnešus pēc kārtas (janvāris, februāris), tāpēc tika aprēķinātas kopējās izmaksas par minēto laika periodu. No pirmās līdz ceturtajai nedēļai reklāmas izmaksas veidos 3744 EUR (bez PVN likmes), no piektās līdz devītajai nedēļai reklāmas izmaksas būs 4118,40 EUR (bez PVN likmes).
3. Lai uzņēmums piesaistītu jauniešus vecumā no 12 līdz 16 gadiem apmeklēt SIA “My fitness” sporta klubus, būtu nepieciešams ieviest speciālas grupu nodarbības (“Hip-hop”, “Jazz dance” u.c.), lai motivētu jauniešus pievērsties veselīgam un aktīvam dzīvesveidam, attīstīt komandas garu un radošumu. Intervijā ar uzņēmuma “My fitness” mārketinga vadītāju Līvu Moricu tika noskaidrots, ka šādas grupu nodarbības jau veiksmīgi notiek Igaunijas uzņēmuma “My fitness” sporta klubos, tāpēc darba autore uzskata, ka būtu vērtīgi īstenot speciāli jauniešiem paredzētas grupu nodarbības;
4. Intervijā ar uzņēmuma “My fitness” mārketinga nodaļas vadītāju tika noskaidrots, ka vasaras periodā apmeklētāju un sporta kluba biedru skaits samazinās, tāpēc uzņēmumam ir nepieciešams veikt dažādas mārketinga aktivitātes, lai uzturētu nemainīgu reģistrēto sporta klubu biedru skaitu, kā arī jaunu apmeklētāju skaitu. To varētu panākt, piemēram, veidojot dažādus sporta pasākumus “My fitness” sporta kluba biedriem (“My fitness dzīvesveida nometne”) vai piešķirot atlaidi ikmēneša abonamenta iegādei vai reģistrācijas maksai;
5. Lai uzņēmumam “My fitness” būtu pēc iespējas vairāk lojālu un uzticamu sporta kluba biedru un klientu, uzņēmumam būtu nepieciešams piešķirt noteiktas atlaides tiem sporta kluba biedriem, kuri sporta klubus apmeklē noteiktu laika periodu;
6. Veiktajā darba autores aptaujā tika noskaidrots, ka 19,7 % no respondentiem nav dzirdējuši par uzņēmumu “My fitness”, tāpēc uzņēmumam būtu nepieciešams piedalīties dažādu lielu sporta pasākumu organizēšanā un sponsorēšanā, kā arī pievērst uzmanību reklāmu ievietošanai Latvijā pazīstamākajos interneta portālos vai radio stacijās.
…
Lai analizētu uzņēmuma ārējo vidi ir nepieciešams izpētīt galvenos ārējās vides faktorus, kuri pozitīvi vai negatīvi var ietekmēt mārketinga darbību. Pastāv vismaz septiņi ārējās vides faktori (ģeogrāfiskais, demogrāfiskais, ekonomiskais, politiski tiesiskās, zinātniskai tehniskais faktors, kā arī sociālkultūras faktors un dabas vides faktors), kurus darba autore sīki izanalizēs [48]. Ģeogrāfiskais ārējās vides faktors – Uzņēmuma „My fitness” juridiskā adrese ir Rīgā, Matīsa ielā 25, kur atrodas arī viens no sporta klubiem. Pārējie sporta klubi atrodas dažādos Rīgas rajonos – Centrā, Purvciemā, Ķīpsalā, Šankpētera rajonā, kā arī Sarkandaugavā [22]. Minētie Rīgas rajoni ir sabiedriski aktīvākie, jo tajos atrodas dažādi ofisi, dzīvojamās mājas vai skolas un augstākās izglītības iestādes, tāpēc cilvēki var izvēlēties sev vistuvāko sporta klubu. Demogrāfiskais ārējās vides faktors – izpētot akadēmiskās literatūras piedāvāto skaidrojumu attiecībā uz minēto faktoru, Mārketinga profesors Džims Blaits ir minējis, ka demogrāfiskais faktors atstāj lielu ietekmi uz uzņēmuma darbību, jo tas saistīts ar tādiem faktoriem kā: iedzīvotāju skaita izmaiņām, dažādu slāņu skaitlisko samēru valstī, to izvietojumu pa reģioniem vai iedzīvotāju dabiskā pieauguma rādītājiem.
Darbā ir gramatikas kļūdas. Koledžas darbs.
- Kompānijas mārketinga komunikāciju plāns
- Mārketinga komunikāciju plāns SIA "My Fitness"
-
SIA "InReal" mārketinga komunikāciju plāns
Referāts18 Mārketings, reklāma, Nekustamais īpašums, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketinga komunikāciju plāns SIA "AVG grupa"
Diplomdarbs augstskolai50
-
Mārketinga komunikāciju plāns a/s „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums”
Diplomdarbs augstskolai58
Novērtēts! -
A/S "SEB Latvijas Unibanka" mārketinga komunikāciju analīze
Diplomdarbs augstskolai66
-
Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
Diplomdarbs augstskolai68
-
Uzņēmuma "RB Galdnieks" mārketinga darbības analīze un mārketinga komunikāciju plāna izstrāde
Diplomdarbs augstskolai57