Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga komunikāciju plāns a/s „Rīgas Piensaimnieks” b...-
Mārketinga komunikāciju plāns a/s „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums”
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 6 | |
1. | SIA „Rīgas Piensaimnieks” mārketinga vide | 8 |
1.1. | Iekšējā vide | 8 |
1.1.1. | Uzņēmuma apraksts | 8 |
1.1.2. | Uzņēmuma produkcija | 10 |
1.1.3. | Produkta apraksts | 11 |
1.1.4. | Produkta līmeņi | 12 |
1.2. | Ārējā vide | 13 |
1.2.1. | Makrovides faktori | 13 |
1.2.2. | Pieprasījums | 16 |
1.2.3. | Konkurence | 19 |
1.2.4. | Starpnieki | 22 |
1.2.5. | Kontaktauditorijas | 23 |
1.2.6. | SVID analīze | 24 |
2. | SIA „Rīgas Piensaimnieks” mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas | 27 |
2.1. | Mārketinga mērķi | 27 |
2.2. | Primārās mārketinga stratēģija | 28 |
2.2.1. | Tirgus aptveršanas stratēģija | 28 |
2.2.2. | Konkurējošās pozīcijas stratēģija | 28 |
2.2.3. | Produkta dzīves cikla stratēģija | 28 |
2.3. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 29 |
2.3.1. | Mērķa grupa | 29 |
2.3.2. | Produkta diferencēšana un pozicionēšana | 30 |
2.3.3. | Mārketinga kompleksa stratēģija | 32 |
2.4. | Mārketinga komunikāciju mērķi | 33 |
2.5. | Mārketinga komunikāciju stratēģija | 33 |
3. | Mārketinga komunikāciju programma biezpiena sieriņiem „Kārums” | 35 |
3.1. | Korporatīva identitāte | 35 |
3.2. | Pārdošanas veicināšanas aktivitātes | 37 |
3.3. | Tiešā mārketinga aktivitātes | 39 |
3.4. | Sabiedrisko attiecību aktivitātes | 40 |
3.5. | Piedalīšanās izstādē | 41 |
3.6. | Sponsorēšana | 42 |
3.7. | Reklāmas plāns | 43 |
3.7.1. | Reklāmas ziņas stratēģija un taktika | 43 |
3.7.2. | Mēdiju stratēģija un taktika | 46 |
3.7.3. | Mēdiju plāns | 48 |
3.8. | Mārketinga komunikāciju budžets | 51 |
Secinājumi un priekšlikumi | 53 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 55 |
Šajā kvalifikācijas darbā tiks veikta SIA „Rīgas Piensaimnieks” mārketinga vides analīze un tiks izstrādāta mārketinga komunikācijas programma, izmantojot mācību laikā iegūtās zināšanas. Darba autore izvēlējās rakstīt kvalifikācijas darbu par SIA „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums”, tāpēc ka šis uzņēmums ir viens no nozīmīgākajiem ražošanas uzņēmumiem Latvijā ar lielu strādājošo skaitu un apgrozījumu, līdz ar to arī sarežģītu darbības struktūru, un „Kārums” sieriņi ir populārākais ša uzņēmuma produkts, kas tiešām ir garšīgs un to pazīst ne tikai pie mums Latvijā, bet arī ārzemes. Jāpiebilst, ka „Rīgas Piensaimnieks” ir viens no lielākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem, kas ražo tiešām garšīgus sieriņus un ir pazīstams netikai Latvijā, bet arī citās valstīs. Kā jau tika minēts, SIA „Rīgas Piensaimnieks” ir Latvijas tautsaimniecībai ļoti nozīmīgs uzņēmums. It sevišķi pēc iestāšanās Eiropas Savienībā, gan Latvijā, gan citās Eiropas Savienības valstīs konkurence piena pārstrādes nozarē ir ļoti liela, un „Rīgas Piensaimnieks” cenšas nostiprināties arī ārvalstu tirgū. Tā kā nekas nestāv vietā, bet visu laiku mainās, arī patērētāju gaume un vēlmes, uzņēmumam vajag pastāvīgi censties noturēties jau aizņemtajā vietā.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga komunikācijas plānu biezpiena sieriņiem „Kārums”, lai noturētos esošajā līdera pozīcijā piena pārstrādes tirgū.
Lai sekmīgi uzrakstītu šo kvalifikācijas darbu, darba autore izvirzīja sekojošus uzdevumus:
1)Izanalizēt uzņēmuma „Rīgas Piensaimnieks” iekšējo un ārējo vidi, lai noteiktu stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus;
2)Noteikt uzņēmuma mārketinga un komunikāciju mērķus un stratēģijas, lai virzītu biezpiena sieriņus „Kārums” tirgū;…
Darba mērķis ir izstrādāt mārketinga komunikācijas plānu biezpiena sieriņiem „Kārums”, lai uzņēmuma darbība kļūtu efektīvāka. Darbā ir izanalizēta A/S „Rīgas Piensaimnieks” mārketinga vide, iekļaujot sevī iekšējo vidi, kā arī ārējās vides faktorus; ir noteikti uzņēmuma mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas; ir izstrādāta marketinga komunikāciju programma, iekļaujot sevī reklāmas un mediju plānu.
- Biznesa plāns un finanšu plūsma
- Mārketinga komunikāciju plāns a/s „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums”
- Vides pārvaldība atkritumu apsaimniekošanas biznesā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA „Ratiņš” saimnieciskās darbības un mārketinga analīze
Diplomdarbs augstskolai72
-
Mārketinga loma nekustamā īpašuma uzņēmuma konkurētspējas veicināšanā
Diplomdarbs augstskolai87
-
Tradicionālā un netradicionālā mārketinga mijiedarbība un saistība: Latvijas uzņēmumu pieredze
Diplomdarbs augstskolai70
Novērtēts! -
Ventspils Augstskolas mārketinga un reklāmas kampaņas izveide
Diplomdarbs augstskolai59
-
Skaistumkopšanas salona “X” imidžs un tā iespējamais korekcijas plāns
Diplomdarbs augstskolai85