Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Uzņēmējdarbība
Mārketinga komunikāciju plāns a/s "Dzintars" kosmētikas s...-
Mārketinga komunikāciju plāns a/s "Dzintars" kosmētikas sērijai "NA"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | A/S „Dzintars” mārketinga vides analīze | 8 |
1.1. | Iekšējā vide | 8 |
1.2. | Ārējā vide | 13 |
1.2.1. | Makrovides faktori | 13 |
1.2.2. | Patērētāji | 19 |
1.2.3. | Konkurence | 23 |
1.2.4. | Starpnieki | 26 |
1.2.5. | Kontaktauditorijas | 26 |
1.2.6. | Situācijas analīze | 28 |
2. | Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas kosmētikas sērijai „NA” | 30 |
2.1. | Mārketinga mērķi | 30 |
2.2. | Primārās mārketinga stratēģijas | 31 |
2.3. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 32 |
2.4. | Mārketinga komunikāciju mērķi | 33 |
2.5. | Mārketinga komunikāciju stratēģijas | 33 |
3. | Mārketinga komunikāciju programma kosmētikas sērijai „NA” | 35 |
3.1. | Pārdošanas veicināšanas aktivitātes | 35 |
3.2. | Tiešās mārketinga aktivitātes | 36 |
3.3. | Sabiedriskās attiecības | 37 |
3.4. | Reklāmas plāns | 39 |
LNT | 45 | |
3.5. | Reklāmas budžets | 46 |
Secinājumi un priekšlikumi | 48 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 52 |
Mūsdienu cilvēki arvien vairāk uztraucas un rūpējas par savu veselību un ārējo izskatu. Ar katru dienu pieaug uzņēmumu skaits, kas ražo dažādus kosmētikas līdzekļus. Vienkāršs patērētājs nemaz nevar uztvert un izzināt visu informāciju par šo uzņēmumu ražoto produkciju. Bieži vien patērētāji nesaprot, kuras firmas produktus labāk izvēlēties. Daudzi tiek plaši reklamēti un slavināti, bet to, kurš tad ir vislabākais nezin neviens. Potenciālie pircēji tiek apžilbināti ar krāšņajām un bieži vien uzbāzīgajām reklāmām. Tāpēc uzņēmumiem un ražotājiem ir svarīgi par preci radīt tādu iespaidu, kas būtu pārliecinošs un neliktu patērētājiem šaubīties par produktu kvalitāti. Savukārt, lai radītu šo labo iespaidu, vispirms ir jārada labs un kvalitatīvs produkts.
Kā kvalifikācijas darba pētījuma temats tika noteikts „Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Dzintars” kosmētikas sērijai „NA”” jo tā darbību autore bija pētījusi rakstot par uzņēmumu iepriekšējos kursa darbus, tāpēc lietderīgi likās turpināt iesākto un rakstīt kvalifikācijas darbu par uzņēmumu „Dzintars”. Rakstot iepriekšējos kursa darbus ieinteresēja uzņēmuma vēsture un darbība, tā iespējas un aktivitātes reklāmas, mārketinga jomā. Mācoties reklāmas un mārketinga specialitātē, izstrādājot kvalifikācijas darbu, uzsvars tiek likts tieši uz šo elementu analīzi uzņēmumā.
Tēma ir aktuāla, jo A/S „Dzintars” preču zīmi un lielu daļu no tā ražotās produkcijas zina ikviens Latvijas iedzīvotājs, bet katram ir savādāka attieksme pret to. Tagad uzņēmums atrodas stadijā, kad nepieciešams pievērst maksimāli lielu uzmanību mārketingam, uzņēmuma pozīcijai tirgū un tam, kā veikt komunikācijas procesus ar sabiedrību, darbiniekiem, klientiem, starpniekiem, partneriem. Ļoti aktuāls jautājums ir konkurences pieaugums nozarē, kurā darbojas uzņēmums. Te ir ļoti svarīgi spēt atšķirties no konkurentiem un parādīt sevi kā līderi šajā nozarē, vismaz vietējā tirgū.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga komunikācijas plānu A/S „Dzintars” ražotajai kosmētikas līnijai „NA” (Naturālais aromāts), izanalizēt mārketinga vides, noteikt mārketinga komunikācijas mērķus un stratēģijas, pēc kurām attiecīgi izveidot mārketinga komunikāciju programmu, atsevišķu uzmanību veltot virzībai tirgū – īpaši reklāmai, kā arī beigās veikt argumentētus secinājumus par šo darbu.
Lai sasniegtu darba mērķi ir nepieciešams veikt šādus uzdevumus:
Veikt iekšējās vides analīzi, lai varētu noteikt reālo situāciju uzņēmumā, balstoties uz to, tālāk piedāvāt risinājumu mārketinga aktivitātēm un paredzētu tām pietiekamu budžetu;
Veikt ārējās vides analīzi, kas ļaus paredzēt uzņēmuma attīstību bremzējošos un sekmējošos nosacījumus plānojamajā periodā;
Balstoties uz mārketinga vides analīzi, veikt situācijas analīzi, nosakot kompānijas un produkta stiprās un vājās puses, iespējas un draudus, lai būtu skaidrs uz ko jāliek uzsvars mērķu noteikšanā un virzot uzņēmuma ražoto produktu tirgū;
Noteikt mārketinga komunikāciju mērķus primārās un sekundārās stratēģijas, pēc kurām vadoties tiks plānota un realizēta mārketinga komunikāciju programma;
Izveidot mārketinga komunikāciju programmu, kurā ietilptu mārketinga komunikāciju kompleksa mix elementu aktivitātes saskaņā ar izvēlētiem mērķiem un stratēģijām;…
Izstrādāts mārketinga komunikācijas plāns A/S „Dzintars” ražotajai kosmētikas līnijai „NA”, izanalizētas mārketinga vides, noteikti mārketinga komunikācijas mērķi un stratēģijas, pēc kurām attiecīgi izveidots mārketinga komunikāciju programmas, atsevišķu uzmanību veltot virzībai tirgū – īpaši reklāmai. Darbs novērtēts ar 8
-
Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns
Referāts16 Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība, Vēsture, kultūra
- Mārketinga komunikāciju plāns a/s "Dzintars" kosmētikas sērijai "NA"
- Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Apģērbi"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma "Repa Ring" darbinieku motivācijas sistēmas analīze un uzlabošana
Diplomdarbs, akadēmisks75
Novērtēts! -
Mārketinga darbības analīze Latvijas mobilo telekomunikāciju tirgū
Diplomdarbs, akadēmisks74
Novērtēts! -
Uzņēmējdarbības attīstības problēmas tirdzniecībā
Diplomdarbs, akadēmisks75
Novērtēts! -
Latvijas un ārvalstu uzņēmumu apvienošanās un pārņemšanas darījumi un to novērtēšana
Diplomdarbs, akadēmisks80
Novērtēts! -
Tiešo ārvalstu investīciju piesaistīšana Latvijā
Diplomdarbs, akadēmisks80
Novērtēts!