Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga komunikāciju pielietojums uzņēmumā-
Mārketinga komunikāciju pielietojums uzņēmumā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 2 | |
1. | Mārketinga komunikāciju veidi un to pielietojums uzņēmumā | 4 |
1.1. | Reklāmas būtība, mērķi un veidi | 7 |
1.2. | Produkta realizācijas veicināšanas būtība, mērķi un veidi | 13 |
1.3. | Sabiedriskās saskarsmes būtība, mērķi un veidi | 17 |
1.4. | Personiskās apkalpošanas būtība, mērķi un veidi | 21 |
2. | Uzņēmuma SIA „X” darbības un mārketinga komunikācijas tirgus | 24 |
2.1. | Uzņēmuma darbības raksturojums un piedāvātie pakalpojumi | 24 |
2.2. | Uzņēmuma tirgus situācija | 30 |
2.3. | Uzņēmuma pielietoto mārketinga komunikāciju izvietojums | 35 |
3. | Risinājumi mārketinga komunikāciju uzlabošanai uzņēmumā | 40 |
Secinājumi | 43 | |
Priekšlikumi | 45 | |
Izmantota literatūra un informācijas avoti | 46 |
„Pēc Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā mārketinga komunikāciju apgūšana un to praktiskā izmantošana ir kļuvusi vēl aktuālāka ne kā agrāk, jo palielinās konkurence un līdz ar to _ „cīņa” par patērētājiem. Ar laiku patērētājs kļūst gudrāks, izvēlīgāks, prasīgāks, viņš vēlas iegūt plašu patieso informāciju par jau esošajiem tirgū un jaunajiem produktiem. Komunikācijas ir informācijas apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Bet, savukārt, katrā cilvēka darbības sfērā komunikācijām ir noteiktas īpatnības”
Pagaidām vietējie uzņēmumi vēl nepietiekami strādā pēc mārketinga principiem un koncepcijām, jo šim nolūkam ir nepieciešams ne tikai zināšanas kā pārdot produktu, bet arī ir jāzina iespējamie ceļi no ražotāja līdz patērētājam. Mārketinga komunikācijas palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv risinot pārdošanas un pirkšanas problēmas tirgū.
Komunikācijas ir informācijas apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Bet savukārt, katrā darbības sfērā komunikācijām ir noteiktas īpatnības, un šajā ziņā mārketings nav izņēmums. Komunikācijas procesa dalībniekiem – uzņēmumiem jāplāno un jāveido komunikācijas ar pircējiem, starpniekiem un dažādām saskares grupām. Pircējiem ir mutiskas un rakstiskas komunikācijas ar saskares cilvēku grupām, kā arī veidojas atgriezeniskas saites ar uzņēmumiem un citiem procesa dalībniekiem
Kursa darba tēma ir „Mārketinga komunikāciju pielietojums uzņēmumā SIA „X”. SIA „X” nodarbojas Informāciju un Komunikāciju Tehnoloģiju jomā (turpmāk tekstā - IKT). Lai uzņēmums veiksmīgi attīstītos, jāpalielina pārdošanas apjoms ar jau esošo klientu un jauno klientu starpniecību, aktuāli pielietojot mārketinga elementus. …
Pēc Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā mārketinga komunikāciju apgūšana un to praktiskā izmantošana ir kļuvusi vēl aktuālāka ne kā agrāk, jo palielinās konkurence un līdz ar to _ „cīņa” par patērētājiem. Ar laiku patērētājs kļūst gudrāks, izvēlīgāks, prasīgāks, viņš vēlas iegūt plašu patieso informāciju par jau esošajiem tirgū un jaunajiem produktiem. Komunikācijas ir informācijas apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Bet, savukārt, katrā cilvēka darbības sfērā komunikācijām ir noteiktas īpatnības” Pagaidām vietējie uzņēmumi vēl nepietiekami strādā pēc mārketinga principiem un koncepcijām, jo šim nolūkam ir nepieciešams ne tikai zināšanas kā pārdot produktu, bet arī ir jāzina iespējamie ceļi no ražotāja līdz patērētājam. Mārketinga komunikācijas palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv risinot pārdošanas un pirkšanas problēmas tirgū. Komunikācijas ir informācijas apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Bet savukārt, katrā darbības sfērā komunikācijām ir noteiktas īpatnības, un šajā ziņā mārketings nav izņēmums. Komunikācijas procesa dalībniekiem – uzņēmumiem jāplāno un jāveido komunikācijas ar pircējiem, starpniekiem un dažādām saskares grupām. Pircējiem ir mutiskas un rakstiskas komunikācijas ar saskares cilvēku grupām, kā arī veidojas atgriezeniskas saites ar uzņēmumiem un citiem procesa dalībniekiem Kursa darba tēma ir „Mārketinga komunikāciju pielietojums uzņēmumā SIA „X”. SIA „X” nodarbojas Informāciju un Komunikāciju Tehnoloģiju jomā (turpmāk tekstā - IKT). Lai uzņēmums veiksmīgi attīstītos, jāpalielina pārdošanas apjoms ar jau esošo klientu un jauno klientu starpniecību, aktuāli pielietojot mārketinga elementus. Kursa darba mērķis ir analizēt SIA „X” komunikāciju pielietojumu, piedāvājot risinājumus to pilnveidošanai uzņēmumā.
- Mārketinga komunikāciju pielietojums uzņēmumā
- Mārketinga komunikāciju plāns SIA "AVG grupa"
- Tirgus izpēte un mārketinga iespēju noteikšana uzņēmumā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Atpūtas bāzes "Radi" mārketinga koncepcija
Diplomdarbs augstskolai82
-
Uzņēmuma stratēģijas izstrāde uzņēmumā SIA „X”
Diplomdarbs augstskolai93
Novērtēts! -
Starptautiskā reklāma kā mārketinga komunikāciju kompleksa elements Baltijas valstīs
Diplomdarbs augstskolai60
Novērtēts! -
A/S "SEB Latvijas Unibanka" mārketinga komunikāciju analīze
Diplomdarbs augstskolai66
-
Sociālā mārketinga pielietojums labdarības projektu realizēšanā
Diplomdarbs augstskolai78