Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga kompleksa pilnveidošana SIA "Vismaz trīs vārdi"-
Mārketinga kompleksa pilnveidošana SIA "Vismaz trīs vārdi"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 6 | |
1. | Mārketinga vides un konkurētspējas raksturojums | 9 |
1.1. | Mārketinga kompleksa būtība, nozīme | 9 |
1.2. | Mārketinga iekšējās un ārējās vides analīze | 11 |
1.2.1. | Mārketinga mikrovide | 12 |
1.2.2. | Mārketinga makrovide | 19 |
1.3. | SVID analīzes raksturojums | 21 |
1.4. | Uzņēmuma mērķi un stratēģijas | 24 |
1.5. | Pirmās nodaļas secinājumi | 34 |
2. | Uzņemuma “Vismaz trīs vārdi” raksturojums | 36 |
2.1. | Nozares vērtējums | 40 |
2.2. | Uzņēmuma organizatoriskās struktūras raksturojums | 40 |
2.4. | Uzņēmuma projektu analīze | 42 |
2.5. | Ēdināšanas pakalpojumu analīze | 42 |
2.6. | Pasākumu analīze | 44 |
2.7. | “Melno Cepurīšu Balerija” konkurenti | 46 |
2.7.1. | Tiešie konkurenti | 46 |
2.7.2. | Netiešie konkurenti | 47 |
2.8. | “Melno Cepurīšu Balerija” SVID analīze | 48 |
2.9. | “Melno Cepurīšu Balerija” mērķauditorija | 51 |
2.10. | Marketinga Mikss analīze mērķauditorijas uzrunāšanai un apmeklētāju piesaistei “Melno Cepurīšu Balerija” | 52 |
2.11. | Otrās nodaļas secinājumi | 53 |
3. | Priekšlikumi mārketinga kompleksa pilnveidošanai | 54 |
3.1. | Klientu aptaujas datu analīze | 54 |
3.2. | Ieteikumi uzņēmuma darbības pilnveidošanai | 64 |
3.3. | Ieteikto priekšlikumu izvērtējums un ietekme uz apgrozījumu | 66 |
3.4. | Trešās nodaļas secinājumi | 68 |
NOBEIGUMS | 70 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 72 | |
PIELIKUMS | 74 |
NOBEIGUMS
Kopumā vērtējot aptaujas rezultātus tie ir vērtējami pozitīvi. “Melno Cepurīšu Baleriju” apmeklētāji ir pastāvīgie klienti, kuri apmeklē iestādi regulāri un labprāt to iesaka citiem. Aptaujas dati rāda, ka informāciju par iestādi apmeklētāji galvenokārt iegūst no regulārajiem apmeklētājiem pēc ieteikumiem vai internetā. Tāpat respondenti ir atzinuši, ka informācijas pieejamības apjoms dažādos informācijas izplatīšanas kanālos nav pietiekami pieejams, lai varētu uzzināt par visiem pieejamajiem pasākumiem. Var izdarīt secinājumus, ka respondenti šo informāciju var uzskatīt par nepieejamu to faktoru ietekmē, ka ir pārāk daudz “Melno Cepurīšu Baleriju” rīkoto pasākumu un tie notiek ar regularitāti, kas ļauj ne tikai pastāvīgajam, bet arī potenciālajam klientam apjukt un nesaprast, kuri pasākumi jau notikuši, kuri tiek plānoti un uz kuriem ir jāpaspēj.
Tomēr vērtējot kopumā, visi aptaujātie respondenti ir apmierināti ar “Melno Cepurīšu Baleriju” personāla attieksmi, kas nozīmē, ka uzņēmumā strādā kompitenta un spēcīga komanda. Tas ir ļoti svarīgi, jo spēcīga komanda, kas strādā uzņēmuma un kopējo mērķu vārdā spēj radīt iespaidu apmeklētāju vidū par labu pasākumu organizāciju un piedāvāto pakalpojumu augstu kvalitāti. Tāpat iegūtie dati rāda, ka iestādes apmeklētāji uzskata, ka “Melno Cepurīšu Baleriju” salīdzinājumā ar konkurentu piedāvājumu ir labāki. Vērtējot sniegtās atbildes var secināt, ka uzņēmums ir iekarojis savu vietu līderu sarakstā pasākumu rīkošanā un pakalpojumu sniegšanā un ir lielu soli priekšā konkurentiem. Tomēr jāņem vērā tādi faktori, kā uzņēmuma atrašanās vieta- Jelgava- un darba autors izsaka pieņēmumu, ka aptaujātie respondenti, vērtējot un salīdzinot sniegtos pakalpojumus ar konkurentiem, ņēma vērā reģiona konkurentus, ne Latvijas mērogā. Izvērtējot uzņēmuma konkurētspēju un objektīvu skatījumu uz klientu piesaisti būtu nepieciešams veikt papildus aptauju vai pētījumu, kas salīdzinātu uzņēmuma konkurētspēju salīdzinājumā, piemēram ar Rīgu, jo Rīgas attālums no Jelgavas nav liels un galvaspilsētas tuvums ir nozīmīgs un būtisks faktors konkurentspējas izvērtēšanā.
…
Bakalaura darbā veikts pētījums mārketinga kompleksu pilnveidošanai SIA "Vismaz trīs vārdi" . Ir veikta teorētiskā mārketinga kompleksu izpēte, sniegts SIA "Vismaz trīs vārdi" darbības raksturojums. Ir veikts SIA "Vismaz trīs vārdi" SVID analīze un mārketinga mikss apskats. Tāpat ir veikta klientu aptauja par SIA "Vismaz trīs vārdi" struktūrvienības pakalpojumiem un veikta iegūto datu analīze. Pirmajā darba daļā apzināta mārketinga vide, konkurētspēja un SVID analīze, kas viens no veicamā pētījuma komponentiem, kurš uzņēmumam jāveic, lai veicinātu konkurētspēju. Otrajā darba daļā raksturots uzņēmums, tā darbība, nozares raksturojums, attīstības tendences, veikta uzņēmuma Sabiedrība ar ierobežotu atbildība “Vismaz trīs vārdi” mārketinga vides analīze, SVID analīze un konkurētspējas analīze. Trešajā darba daļā apkopoti priekšlikumi mārketinga kompleksa pilnveidošanai un klientu aptaujas datu analīze. Darba saturs izklāstīts 79 lappusēs, kur izvietotas 5 tabulas un 20 attēli. Darbam ir 1 pielikums.
- Akciju sabiedrība kā viena no komercdarbības formām Latvijā
- Mārketinga kompleksa pilnveidošana SIA "Vismaz trīs vārdi"
- Tirgvedības pētīšana
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma SIA "X" finanšu darbības analīze un pilnveidošanas iespējas
Diplomdarbs augstskolai70
-
Mēbeļu ražošanas un tirdzniecības uzņēmuma mārketinga vides raksturojums un ieteikumi darbības uzlabošanai
Diplomdarbs augstskolai66
-
SIA "X" iekšējās un ārējās vides analīze un attīstības iespēju izvērtējums
Diplomdarbs augstskolai36
Novērtēts! -
Kredīta saņemšanas iespējas maziem un vidējiem uzņēmumiem un ar to saistīto problēmu risināšana
Diplomdarbs augstskolai91
-
Inovatīva e-komercijas projekta realizēšanas ietekme uz uzņēmuma AAS "Baltikums" konkurētspēju
Diplomdarbs augstskolai83