Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:530340
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 52 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Mārketinga kanālu teorētiskie aspekti    7
1.1.  Mārketinga būtība    7
1.2.  Mārketinga kanāli un to nozīme    12
1.3.  Mārketinga kanālu klasifikācija    15
2.  Pētījums par SIA Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs mārketinga kanāliem    21
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    21
2.2.  Uzņēmuma mārketings    24
2.3.  Pētījuma metodoloģija    27
2.4.  Pētījuma analīze un ieteikumi    28
  Secinājumi    39
  Priekšlikumi    40
  Nobeigums    41
  Izmantotās literatūras saraksts    42
  Pielikums    46
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Izpētot mārketinga kanālus un to nozīmi, var secināt, ka mārketinga kanāli veicina uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu sasniedzamību līdz patērētājam.
2. Izpētot mārketinga kanālus, var secināt, ka uzņēmumam pašam ir jāizvēlas, kādu mārketinga kanālu vai kanālu kombināciju tas izmantos, lai izpildītu savu mērķi un patērētāji izvēlētos iegādāties pakalpojumus.
3. Mārketings var tikt īstenots, izmantojot ne-interneta kanālus (offline), piemēram, TV, radio, SMS, vai izmantojot interneta kanālus, piemēram, sociālos medijus, e-pasta reklāmas, banneru reklāmas. Daudzas organizācijas tai skaitā LLKC izmanto tradicionālā un digitālā mārketinga kanālu kombināciju, tomēr digitālais mārketings kļūst arvien populārāks.
4. Konsultācijas un izglītības pakalpojumi lauksaimniecībā esošajā tirgū ir ierobežoti. LLKC spēlē nozīmīgu lomu mikro un mazo lauku uzņēmēju pakalpojumu pieejamības nodrošināšanai reģionos, netālu no uzņēmēju dzīvesvietas, piedāvājot pakalpojumu par pieņemamu cenu.
5. Apskatot LLKC organizācijas struktūru, var secināt, ka atsevišķa mārketinga nodaļa netiek izdalīta, tomēr daļu no tā uzdevumiem veic Sabiedrisko attiecību nodaļa.
6. Uzņēmumā nav atvēlēts konkrēts budžets mārketinga vajadzībām, līdz ar to netiek īstenotas maksas kampaņas nevienā no digitālā mārketinga kanāliem. Tomēr pakalpojumu un mārketinga attīstību varētu ietekmēt tas, ka LLKC tiek veidots ikgadējs investīciju plāns, kur kā galvenie investīciju virzieni – pakalpojumu digitalizācija.
7. Pētījuma rezultāti rāda, ka katram specifiskajam mārketinga mērķim ir jāizvēlas atbilstošs mārketinga kanāls un jāpilnveido tā izmantošana. Pakalpojuma pieteikšanai tā ir mājaslapa, savukārt jaunumu saņemšanai- e-pasts.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1392541
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties