Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga kampaņas izstrāde informācijas tehnoloģiju uzņ...-
Mārketinga kampaņas izstrāde informācijas tehnoloģiju uzņēmumā
TOP 500
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 6 | |
1. | MĀRKETINGS, TĀ VEIDI UN DARBĪBAS PROCESI | 8 |
1.1. | Bizness-Biznesam (B2B) mārketings | 8 |
1.2. | Mērķauditorijas segmentēšana | 9 |
2. | DATU AIZSARDZĪBA | 12 |
2.1. | Datu aizsardzības nozīme mārketinga pasākumu realizācijā | 12 |
3. | MĀRKETINGA KAMPAŅU VEIDI UN PLĀNOŠANA | 14 |
3.1. | E-pasta mārketinga kampaņu veidi | 14 |
3.2. | E-pastu mārketinga kampaņu plānošana | 15 |
4. | PĒTĪJUMS | 17 |
4.1. | Aptaujas rezultātu apkopojums | 17 |
4.2. | Daļēji strukturētas intervijas rezultātu apkopojums | 22 |
5. | “SYNERGY CONSULTING” E-PASTA KAMPAŅAS IZSTRĀDE | 23 |
5.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 23 |
5.2. | Datu analīze | 24 |
5.3. | Konkurentu apraksts | 26 |
5.4. | E-pasta kampaņas tehnoloģiskais apraksts | 27 |
5.5. | E-pasta kampaņas riski un problēmas | 29 |
5.6. | E-pasta kampaņas laika plāns | 30 |
5.7. | E-pasta kampaņas budžets | 32 |
5.8. | E-pasta kampaņas “Atklāj nākotnes tehnoloģijas!” apraksts. | 33 |
SECINĀJUMI | 36 | |
PRIEKŠLIKUMI | 37 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 38 | |
PREZENTĀCIJAS DAĻA | 39 | |
PIELIKUMI | 44 |
Mūsdienās mārketinga un e-pastu kampaņas piedāvā uzņēmumiem un zīmoliem iespēju sasniegt savu mērķauditoriju. E-pastu mārketinga kampaņas ļauj uzņēmumiem radīt un uzturēt savas zīmola identitāti, veidot uzticību un attiecības ar saviem klientiem, kā arī palielināt pārdošanas apjomus un izplatīt informāciju par savu produktu vai pakalpojumu. E-pasta mārketinga ieņēmumi 2020. gadā sasniedza 7,5 miljardus ASV dolāru, un tiek prognozēts, ka 2023. gadā tie pārsniegs 10 miljardu dolāru slieksni.
Balstoties uz vietnē “Hubspot” publicētajiem datiem 64% B2B mārketinga speciālistu apgalvo, ka viņu e-pasta mārketinga stratēģija bija efektīva, lai sasniegtu biznesa mērķus 2021. gadā. B2B tirgotāji uzskata, ka jaunu produktu un funkciju mārketinga e-pastiem ir visaugstākais vidējais klikšķu skaits. (HubSpot bloga izpēte, 2021). Šie dati tikai pastiprina uzņēmumu pastiprināto vajadzību veidot savu reklamēšanos digitālajā vidē un it īpaši elektroniskajos pastos, jeb e-pastos.
E-pasta kampaņas ir svarīgs digitālā mārketinga veids, kas ļauj uzņēmumiem personificēti sazināties ar savu auditoriju. E-pasts var būt personalizēts, sniegt vērtīgu informāciju un būt aicinājumus uz klientu darbībām, piemēram, uzlabot pirkšanas pieredzi, iegādāties produktus, piedalīties konkursos vai citos pasākumos. E-pasts arī sniedz iespēju uzņēmumiem saņemt atsauksmes un novērtēt savas darbības efektivitāti, izmantojot datu analīzi un citus rādītājus.…
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt e-pastu mārketinga kampaņas aprakstu priekš IT (informācijas tehnoloģiju) nozares uzņēmuma “Synergy Consulting” rīkotās attālinātās konferences , balstoties uz kvalifikācijas praksē veiktajiem uzdevumiem, lai uzlabotu uzņēmuma atvērto e-pastu skaitu (Open Rate).
- Mārketinga kampaņas izstrāde informācijas tehnoloģiju uzņēmumā
-
Mārketinga kampaņas plāns
Prezentācija17 Mārketings, reklāma, Pārtikas tehnoloģija, kulinārija, Uzņēmējdarbība
- Uzņēmuma mārketinga stratēģijas izstrāde
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Spēļu elementi mārketingā Baltijas tirgū
Diplomdarbs augstskolai68
-
Patērētāju uzvedība un mārketinga plāns individuālo ceļojumu organizēšanai uzņēmumā SIA "X"
Diplomdarbs augstskolai70
-
Mārketinga un e-komercijas instrumentu pielietošana modernajos tirdzniecības apstākļos
Diplomdarbs augstskolai72
-
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "My Fitness"
Diplomdarbs augstskolai63
-
Mārketinga esošās darbības analīze un pilnveides iespējas uzņēmumam "X"
Diplomdarbs augstskolai95
Novērtēts!