Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:658837
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.06.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  MĀRKETINGS, TĀ VEIDI UN DARBĪBAS PROCESI    8
1.1.  Bizness-Biznesam (B2B) mārketings    8
1.2.  Mērķauditorijas segmentēšana    9
2.  DATU AIZSARDZĪBA    12
2.1.  Datu aizsardzības nozīme mārketinga pasākumu realizācijā    12
3.  MĀRKETINGA KAMPAŅU VEIDI UN PLĀNOŠANA    14
3.1.  E-pasta mārketinga kampaņu veidi    14
3.2.  E-pastu mārketinga kampaņu plānošana    15
4.  PĒTĪJUMS    17
4.1.  Aptaujas rezultātu apkopojums    17
4.2.  Daļēji strukturētas intervijas rezultātu apkopojums    22
5.  “SYNERGY CONSULTING” E-PASTA KAMPAŅAS IZSTRĀDE    23
5.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    23
5.2.  Datu analīze    24
5.3.  Konkurentu apraksts    26
5.4.  E-pasta kampaņas tehnoloģiskais apraksts    27
5.5.  E-pasta kampaņas riski un problēmas    29
5.6.  E-pasta kampaņas laika plāns    30
5.7.  E-pasta kampaņas budžets    32
5.8.  E-pasta kampaņas “Atklāj nākotnes tehnoloģijas!” apraksts.    33
  SECINĀJUMI    36
  PRIEKŠLIKUMI    37
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    38
  PREZENTĀCIJAS DAĻA    39
  PIELIKUMI    44
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās mārketinga un e-pastu kampaņas piedāvā uzņēmumiem un zīmoliem iespēju sasniegt savu mērķauditoriju. E-pastu mārketinga kampaņas ļauj uzņēmumiem radīt un uzturēt savas zīmola identitāti, veidot uzticību un attiecības ar saviem klientiem, kā arī palielināt pārdošanas apjomus un izplatīt informāciju par savu produktu vai pakalpojumu. E-pasta mārketinga ieņēmumi 2020. gadā sasniedza 7,5 miljardus ASV dolāru, un tiek prognozēts, ka 2023. gadā tie pārsniegs 10 miljardu dolāru slieksni.
Balstoties uz vietnē “Hubspot” publicētajiem datiem 64% B2B mārketinga speciālistu apgalvo, ka viņu e-pasta mārketinga stratēģija bija efektīva, lai sasniegtu biznesa mērķus 2021. gadā. B2B tirgotāji uzskata, ka jaunu produktu un funkciju mārketinga e-pastiem ir visaugstākais vidējais klikšķu skaits. (HubSpot bloga izpēte, 2021). Šie dati tikai pastiprina uzņēmumu pastiprināto vajadzību veidot savu reklamēšanos digitālajā vidē un it īpaši elektroniskajos pastos, jeb e-pastos.
E-pasta kampaņas ir svarīgs digitālā mārketinga veids, kas ļauj uzņēmumiem personificēti sazināties ar savu auditoriju. E-pasts var būt personalizēts, sniegt vērtīgu informāciju un būt aicinājumus uz klientu darbībām, piemēram, uzlabot pirkšanas pieredzi, iegādāties produktus, piedalīties konkursos vai citos pasākumos. E-pasts arī sniedz iespēju uzņēmumiem saņemt atsauksmes un novērtēt savas darbības efektivitāti, izmantojot datu analīzi un citus rādītājus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties