Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:169048
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Mārketinga būtība un funkcijas tūrisma uzņēmumā   
1.1.  Mārketinga jēdziens   
1.2.  Mārketinga pasākumu plāns   
1.3.  Produkta dzīves cikls   
1.4.  Produkta cena   
1.5.  Produkta virzīšana tirgū   
2.  Tūrisma mārketinga ietekmējošie faktori   
3.  Mārketinga stratēģija tūrisma uzņēmumā SIA „Jaunmoku pils”   
3.1.  Tūrisma mārketinga vide   
3.2.  SIA „Jaunmoku pils” tūrisma produkti   
3.3.  SIA „Jaunmoku pils” tūrisma produktu cena   
3.4.  Produkta virzīšana tūrisma tirgū   
3.4.1.  Masu mediju izmantošana   
3.4.2.  Reklāmas līdzekļu izmantošana   
4.  SIA „Jaunmoku pils” mārketinga darbību pilnveidošana   
4.1.  Mārketinga pasākumu plāna saturs   
4.2.  Esošā tūrisma tirgus analīze   
4.3.  Galvenie veicamie uzdevumi   
4.4.  Informācija un reklāma klientiem   
4.5.  Problēmas, to risinājums   
4.5.1.  PEST analīzes nozīme tūrisma mārketingā   
4.5.2.  Tūrisma mārketinga SVID analīze   
4.6.  Mārketinga stratēģiskās darbības   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
  Pielikumi   
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pasākumu plānu var sākt veidot ar īsu pārskatu par šī plāna sastādīšanas mērķiem, piemēram, mārketinga pasākumu plāns tūrisma uzņēmumā var būt sekojošs:
1)mārketinga pasākumu plāna īss pārskats - galvenokārt domāts, lai tūrisma uzņēmuma vadība pēc iespējas īsākā laikā un koncentrētā veidā uztvertu mārketinga pasākumu plāna saturisko pusi;
2)esošās tirgus situācijas analīze - sadaļa ietver informāciju par tūrisma tirgus stāvokli, piedāvājumu un konkurējošiem tūrisma tirgus dalībniekiem;
3)veicamie uzdevumi - satur informāciju par tūrisma uzņēmuma uzdevumiem attiecībā uz pakalpojumu preču zīmi;
4)problēmu risinājumi - apskata jautājumus, kas saistīti ar apgrūtinājumiem veikt izvirzītos uzdevumus;
5)mārketinga stratēģija - izvēlētā mārketinga pieeja, kas tiks izmantota, lai sasniegtu izvirzītos mērķus;
6)rīcības programma - nosaka katra tūrisma uzņēmuma darbinieka pienākumus un darbu izpildes termiņus;
7)budžets – mārketinga pasākumu plāna izpildei nepieciešamie līdzekļi un iespējamie finanšu ieguvumi no tā izpildes. [17.]
Mārketinga vide, kurā strādā tūrisma uzņēmumi, ar katru gadu mūsu valstī kļūst arvien sarežģītāka. Tāpēc mārketinga pasākumu plānā svarīgi izpētīt tūrisma uzņēmuma neizmantotās iespējas, t.i., jāveic mārketinga auditu. Par mārketinga auditu sauc sistemātisku un vispusīgu uzņēmuma darbības, vides, mērķu un stratēģiju izpēti ar nolūku atrast uzņēmuma neizmantotās iespējas. [17.] Mārketinga audits sastāv no piecām daļām:
1)mārketinga vides audits;
2)mārketinga stratēģijas audits;
3)mārketinga sistēmu audits;
4)mārketinga iedarbīguma audits;
5)mārketinga funkciju audits. [17.]
Katram mārketinga auditam ir jāveic arī analīze. Tajā ietilpst to faktoru uzskaitījums, kas raksturo tūrisma uzņēmuma stiprās un vājās puses, salīdzinot ar konkurentiem. Šāda veida analīzē nepieciešams ietvert izmaksu analīzi, kā arī jābūt skaidram izklāstam par uzņēmuma iespējām un risku tūrisma tirgū. Līdz ar to kvalifikācijas darba autore secina, ka šajā aspektā tūrisma uzņēmumā ir jāizstrādā nopietna mārketinga stratēģijas un rīcības programma. Būtībā šo stratēģiju mārketinga plānā nepieciešams aprakstīt kā mārketinga pasākumu loģisku shēmu, ar kuras palīdzību tūrisma uzņēmums var cerēt izpildīt savus mārketinga uzdevumus. Tā sastāv no mērķa tirgus stratēģijas, pozicionēšanas un izdevumu kalkulācijām. Mārketinga stratēģijai jāņem vērā visi tie tūrisma tirgus segmenti, kuros uzņēmums darbojas, kur katram segmentam ir nepieciešams izstrādāt atsevišķu mārketinga stratēģiju.
Pēc kvalifikācijas darba autores domām tūrisma uzņēmuma vadībai jāapzina tūrisma tirgus un uzņēmuma vieta tajā, jāizvirza savi mērķi un jānosaka savas darbības stratēģijas sastāvdaļas. Tāpat arī jāpēta tūrisma tirgus izmaiņu dinamika pēdējos gados un jāizveido klientu vajadzību raksturojumu. Šajā jomā kvalifikācijas darba autore uzskata, ka liela nozīme ir mārketinga attīstības tendencēm ne tikai mūsu valstī, bet arī citās Eiropas Savienības valstīs un pasaulē kopumā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties