Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:288666
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Akadēmiskais
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Mārketings, tā nozīme uzņēmējdarbībā    8
1.1.  Mārketinga būtība    10
1.2.  Mārketinga telekomunikāciju sistēma un tās elementi    11
1.2.1.  Reklāma un tās veidošanās process    16
1.2.2.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle    24
1.2.3.  Realizācijas veicināšanas stimulēšana    29
1.2.4.  Sabiedriskās saskares    30
1.3.  Mārketinga pētījumu nepieciešamība    31
1.4.  Mārketinga izmaksu plānošana un kontrole    35
2.  Mobilo sakaru vieta un loma tautsaimniecībā    36
2.1.  Mobilo sakaru dalībnieki – operatori Latvijā    40
2.2.  Latvijas mobilo sakaru operatoru piedāvājuma izvērtējums    43
3.  Mobilo sakaru operatoru LMT un Tele2 mārketinga darbības analīze    48
3.2.  Noieta paplašināšana uz prēmiju bāzes un konkursi    51
4.  Mobilo telekomunikāciju operatoru reklāmas efektivitātes pētījums    53
4.1.  Pētījuma metodoloģijas pamatojums    53
4.2.  Pētījuma rezultātu analīze    55
  Secinājumi un priekšlikumi    69
  Izmantotā literatūra    71
  Pielikumi    73
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās ekonomiskā, sabiedriskā un politiskā pasaule kļūst arvien sarežģītāka. Valsts tautsaimniecībai attīstoties, pieaug cilvēku vajadzības. Tehnoloģiskā attīstība ne tikai palīdz tās apmierināt, bet dod arī impulsu jaunām nepieciešamībām, bez kurām cilvēks šodien nevar sevi iedomāties, piemēram, bez mobilā tālruņa. Informācijas laikmetā visas tās vides, kurās cilvēks uzturas un kuras pats veido, kļuvušas ļoti dinamiskas. Tas, kurš noguļ izmaiņas, var gluži vienkārši tikt sabradāts.
Lai uzņēmums šajā aprakstītajā situācijā būtu spējīgs darboties - tam nepieciešams būt saskaņotam un koordinētam tā iekšienē. Tam jābūt organiski saistītam ar apkārtējām vidēm, sfērām, lai veiksmīgi izprastu klientus, pārdot tiem savus pakalpojumus un palikt tiem labs draugs.
Bakalaura darba tēma - "Mārketinga darbības analīze Latvijas mobilo telekomunikāciju tirgū".
Darba mērķis ir novērtēt Latvijas mobilo operatoru mārketinga aktivitātes, parādīt, kā tiek pielietots mārketings mūsdienu klienta piesaistīšanai un noturēšanai, kā arī sagatavot ieteikumus esošās mārketinga darbības uzlabošanai.
Tirgus ir tas, kas nosaka, būt vai nebūt uzņēmumam, lai veiksmīgi attīstītos gan ražošana, gan pārdošana. Pircēji norāda uz uzņēmuma preču vai pakalpojumu trūkumiem, to neatbilstību patērētāja vajadzībām, piespiežot uzņēmēju domāt par sava piedāvātā produkta efektivitāti, jo katra uzņēmēja darbības mērķis ir gūt iespējami lielāku peļņu savam saražotajam produktam un piedāvātājam pakalpojumam. Palielinoties konkurencei arī Latvijas mobilo telekomunikāciju jomā, uzņēmēji vairāk pievērš uzmanību tādiem kritērijiem kā kvalitāte, drošības garants un atpazīstamība. Preču un pakalpojumu patērētāji vēlas saņemt vairāk un kvalitatīvāk par zemāku cenu, un ne katrs uzņēmējs prot ar šo uzdevumu tikt galā. Palielinoties produkta drošībai un atpazīstamībai, uzņēmējs var būt pārliecināts par savas preces vai pakalpojuma noietu pie mūsdienu tirgus ekonomikas. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties