Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā-
Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 5 | |
1. | MĀRKETINGA VIDE | 6 |
1.1. | Mārketinga vides raksturojums | 6 |
1.2. | Iekšējā vide | 7 |
1.3. | Tieši ietekmējošā ārējā vide | 10 |
1.4. | Netieši ietekmējošā ārējā vide | 13 |
1.5. | SVID analīze | 15 |
2. | MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSS (MIKSS) | 18 |
2.1. | Mārketinga pasākumu kompleksa raksturojums | 18 |
2.2. | Produkts | 19 |
2.3. | Cena | 20 |
2.4. | Sadales kanāli | 22 |
2.5. | Virzīšana tirgū | 23 |
3. | NOZARES RAKSTUROJUMS | 25 |
4. | SIA „LIMBAŽU TĪNE” MĀRKETINGA DARBĪBAS ANALĪZE | 27 |
4.1. | Uzņēmuma SIA „Limbažu Tīne” apraksts | 27 |
4.2. | Uzņēmuma „Limbažu Tīne” produktu raksturojums | 28 |
4.3. | SIA „Limbažu Tīne” iekšējās vides raksturojums | 29 |
4.4. | SIA „Limbažu Tīne” tieši ietekmējošās ārējās vides raksturojums | 32 |
4.5. | SIA „Limbažu Tīne” netieši ietekmējošās ārējās vides raksturojums | 35 |
4.6. | SIA „Limbažu Tīne” SVID analīze | 37 |
4.7. | Uzņēmuma produkcijas virzīšana tirgū | 39 |
4.8. | Aptaujas anketu rezultātu apkopojums | 40 |
5. | SIA „LIMBAŽU TĪNE” ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS | 44 |
SECINĀJUMI | 46 | |
PRIEKŠLIKUMI | 48 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 49 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 50 | |
PIELIKUMI | 58 | |
1. pielikums. Aptaujas anketas paraugs | 59 | |
2. pielikums. SIA „Limbažu Tīne” Bilance | 61 | |
3. pielikums. Uzņēmuma Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 62 | |
4. pielikums. SIA „Limbažu Tīne” realizācijas apjomi | 63 | |
5. pielikums. Uzņēmuma logo | 64 | |
6. pielikums. Uzņēmuma produkcijas attēli | 65 |
Lai mērķtiecīgi runātu par vietējo mārketingu, nepieciešams atsaukt atmiņā jēdziena divējādo saturu. Vispirms ar mārketingu apzīmē to pasākumu kopumu, kas orientē visu uzņēmumu uz tirgus prasībām. Šajā ziņā mārketings nozīmē plašas uzņēmuma aktivitātes, kuru pamatā – tāda ir aktuālā tendence – ir domāšanas veids, ka uzņēmuma darbība konsekventi jāvirza tā, lai tā atbilstu tirgus prasībām. savukārt ar mārketingu bieži vien saprot tikai instrumentus – tātad galvenokārt mārketinga komunikāciju, kas tiek plānota, realizēta un, izvērtējot atsauksmes, nepārtraukti optimizēta. tas sniedzas līdz pat priekšstatam, ka tās burtiski tiek izrautas no rokām. tā mūsu sabiedrībā vēl joprojām vai vismaz daļēji ir auglīga augsne sastopamajam mārketinga negatīvajam imidžam.
Šīs abas pamatnostādnes praksē tīrā veidā nav sastopamas, tās savstarpēji pārklājas. no vienas puses, daudzi uzņēmumi gan praktisku, gan finansiālu apsvērumu dēļ izvairās no konsekventas orientācijas uz tirgu. no otras puses, nevar veidot ilgstošu un panākumus sološu mārketinga komunikāciju, neiesaistoties uzņēmuma kopējā koncepcijā. [2; 9.lpp.]
Mārketinga vide – aktīvo subjektu un spēku mijiedarbība, kas darbojas aiz firmas robežām un spēj ietekmēt mārketinga dienesta vadības iespējas nodibināt un uzturēt veiksmīgas sadarbības attiecības ar mērķa klientiem. Mārketinga vide ir organizācijas darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus. Mārketinga iekšējā vide veidojas, jo uzņēmumam, pildot mārketinga mērķus, tajā pat laikā jāņem vērā arī ražošanas, finansu, grāmatvedības un citas funkcijas. Organizācija darbojas konkrētos tirgus apstākļos. Mārketinga vide sastāv no vairākām jomām, kurās firmai ir jāatrod jaunas iespējas savu preču realizēšanā. Jebkurai firmai laikus jāpamana potenciālu briesmu rašanās, kas saistīta ar preču realizāciju. Mārketinga vide ietver spēkus, kas ietekmē firmas spējas nodibināt un uzturēt kontaktus ar tirgu. [6; 83.lpp]…
Temats ir „Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā”. Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma SIA „Limbažu Tīne” mārketinga iekšējo un ārējo vidi, kā arī izstrādāt uzņēmuma attīstības iespējas un veikt pētījumu anketu veidā, lai uzzinātu patērētāju viedokli. Izvirzītā mērķa realizēšanai nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus – izpētīt no kā sastāv mārketinga iekšējā vide, mārketinga tieši ietekmējošā ārējā vide, mārketinga netieši ietekmējošā ārējā vide un SVID analīze, raksturot uzņēmuma piedāvātos produktus un to ražošanai izmantotās tehnoloģijas. Teorētiskajā daļā ir pētītas metodes un principi, kā veikt mārketinga vides analīzi. Tiek izpētīts SVID analīzes sastāvs. Otrajā daļā autore pēta mārketinga pasākumu kompleksa elementus (mārketinga mikss), kur detalizēti tiek apskatīts katrs elements atsevišķi – produkts, cena, sadales kanāli un produkta virzīšana tirgū. Trešajā nodaļā ir aprakstīta vilnas pārstrādes un vilnas izstrādājumu ražošanas nozare. Ceturtajā nodaļā autore pēta konkrētā uzņēmuma SIA „Limbažu Tīne” mārketinga darbību – veic mārketinga vides analīzi, veido SVID analīzi, raksturo uzņēmuma „Limbažu Tīne” piedāvāto produkciju un to virzīšanas tirgū pasākumus. Tiek apkopota un analizēta aptaujas anketa. Piektajā nodaļā ir aprakstītas uzņēmuma attīstības iespējas. Darbs sastāv no 58 lpp, 5 nodaļām un 18 apakšnodaļām. Darba beigās ir pievienoti secinājumi un priekšlikumi, kā arī bibliogrāfiskais saraksts ar 17 izmantotajiem avotiem. Darbā ievietotas 6 tabulas un 10 attēli. Pielikumā (6 pielikumi) ir iekļauts aptaujas anketas paraugs un uzņēmuma finanšu dati – bilance, peļņas vai zaudējumu aprēķins, realizācijas apjomi, uzņēmuma logo un produkcijas attēli. Grafiskajā daļā var redzēt darba prezentāciju.
- Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
- Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā
- Mazo un vidējo uzņēmumu attīstības iespējas un problēmas Latvijā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
Diplomdarbs augstskolai54
-
Mazo un vidējo uzņēmumu attīstības iespējas un problēmas Latvijā
Diplomdarbs augstskolai47
-
Atpūtas kompleksa "Minhauzena Unda” darbības izvērtējums un attīstības iespējas
Diplomdarbs augstskolai58
Novērtēts! -
Individuālā uzņēmuma G nākotnes attīstības iespējas
Diplomdarbs augstskolai54
-
SIA "Auto” darbība un attīstības iespējas
Diplomdarbs augstskolai80
Novērtēts!