Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:374113
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.08.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    8
1.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA UN TĀS IZSTRĀDE    10
1.1.  Mārketinga jēdziens un mārketinga MIX elementi    10
1.2.  Uzņēmuma pozicionēšana tirgū    16
1.3.  SVID analīze    18
1.4.  Mārketinga stratēģijas izstrādes process    18
1.5.  Mārketinga plāna izstrādes principi    22
2.  AVIĀCIJAS NOZARES RAKSTUROJUMS    25
2.1.  Aviācijas nozare Latvijā    25
2.2.  Nozares valsts regulēšana    26
2.3.  Covid-19 pandēmijas ietekme uz aviācijas nozari    28
2.4.  Nozares attīstības plāns Latvijā    30
3.  MĀRKETINGA ATTĪSTĪBA UN PILNVEIDOŠANA AVIOTRANSPORTĀ    34
3.1.  Latvijā strādājošo aviokompāniju analīze    34
3.2.  Aviotransporta pasažieru viedokļu analīze    39
3.3.  Aviotransporta kā mārketinga kanāla attīstīšana    47
  SECINĀJUMI    59
  PRIEKŠLIKUMI    60
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    61
  PIELIKUMI    63
Darba fragmentsAizvērt

Darba tēma ir aktuāla, jo pašreizējos tirgus apstākļos, aviosabiedrībām ir svarīgi sekot līdzi transformācijas tendencēm un pilnveidot savas mārketinga stratēģijas, kas atbilst mūsdienu tirgus tendencēm. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt aviotransporta kā mārketinga kanāla pilnveidošanas iniciatīvas, kas nodrošinās aviosabiedrībai stabilu ienākumu plūsmu. Darba mērķa sasniegšanai ir izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
1. Izpētīt mārketinga stratēģijas teorētisko aspektus;
2. Izpētīt aviācijas nozari Latvijā un tās attīstības prioritātes;
3. Veikt aviotransporta pasažieru aptauju, noskaidrojot viņu attieksmi pret mārketinga aktivitātēm uz lidmašīnas klāja;
4. Veikt aviosabiedrības pasažieru lidmašīnas vides analīzi un vides reklāmas lietošanu lidmašīnā;
5. Izstrādāt iniciatīvu piedāvājumu aviotransporta kā mārketinga kanāla attīstīšanai un pilnveidei.
Darbs strukturēts trijās nodaļās. Pirmā nodaļā sniegts mārketinga stratēģijas un tās izstrādes teorētiskais pamatojums. Darba otrajā nodaļā tiek dots aviācijas nozares raksturojums, kā arī nozares attīstības prioritātes Latvijā. Darba trešajā nodaļā tiek atspoguļoti, interpretēti un analizēti pasažieru aptaujas rezultāti, kā arī tiek dots autora redzējums par aviotransporta kā mārketinga kanāla attīstīšanu un tiek aprakstītas piedāvātas iniciatīvas šī kanāla pilnveidei.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties