Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:528259
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 50 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    7
1.  Pusaudžu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    9
2.  Mācīšanās motivācijas būtība un tās struktūra    18
3.  Mācīšanās motivācijas īpatnības pusaudžiem ar garīgās attīstības traucējumiem    28
4.  Mācīšanas motivācijas veidošanās iespējas speciālajā internātpamatskolā    31
4.1  Mācību metodes un to ietekme mācīšanās motivācijas veidošanās procesā    31
4.2  Mācību darba laikā    35
4.3  Ārpusstundu darba laikā    39
5.  Pētījums par mācīšanās motivācijas veidošanos ietekmējošiem faktoriem    43
5.1  Pētījuma rezultāti un analīze par 2010./2011.m.g.    45
5.2  Pētījuma rezultāti un analīze par 2011./2012.m.g.    48
1.3  Pētījuma rezultātu dinamika par 2010./2011.m.g., 2011./2012.m.g.    52
1.4  Pētījuma rezultāti un analīze par 2012./2013.m.g.    53
5.5  Kopējā pētījuma rezultātu analīze par 2010./2011.m.g., 2011./2012.m.g., 2012./2013.m.g.    57
  Secinājumi un rekomendācijas    59
  Nobeigums    62
  Bibliogrāfija    65
  Pielikumi    68
Darba fragmentsAizvērt

Valsts pamatizglītības standartā ir teikts, ka katrs skolēns ir unikāla būtne ar atšķirīgām interesēm, spējām, temperamentu, veselību un tikai sev raksturīgu mācīšanās stilu. Visiem skolēniem, arī bērniem ar īpašām vajadzībām ir garantēta iespēja iegūt vienādu pamatizglītību neatkarīgi no viņu etniskās, sociālās, reliģiskās pārliecības.
Pēdējo gadu laikā arvien palielinās izpratne, ka gan atsevišķu personu, gan sabiedrības attīstību nosaka izglītība, un tā atkarīga kā no mācīšanas, tā arī mācīšanās kvalitātes. Atsevišķu personu un sabiedrības vajadzības vieno nepieciešamība attīstīt cilvēkus, kas prot mācīties patstāvīgi un visu mūžu, audzināt skolēnus, kuri prot novērtēt mācīšanās sagādātās iespējas, vēlas mācīties patstāvīgi un kuriem piemīt apņēmība, mērķa apziņa un pašcieņa.
Taču pēdējā laikā pusaudžu vecuma skolēnu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem vidū tiek novērots mācīšanās motivācijas trūkums. Tāpēc svarīgi noskaidrot, kāpēc pusaudžu vecumā skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem samazinās mācīšanās motivācija. Tā kā bakalaura darba autore strādā speciālajā internātpamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem un bieži nākas saskarties ar mācīšanās motivācijas trūkumu skolēnu vidū. Tas arī noteica bakalaura darba tēmas izvēli: „Mācīšanās motivācijas veidošanās pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem”.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1399307
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties