Diplomdarbs
Māksla, kultūra un vēsture
Sports
Mācību un treniņa procesa analīze futbola klubā "FK Mērsr...-
Mācību un treniņa procesa analīze futbola klubā "FK Mērsrags"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | FK Mērsrags MĀCĪBU - TRENIŅU PROCESA PĒTĪJUMS | 4 |
1.1. | Kluba vēsturiskais apraksts | 4 |
1.2. | Kluba dokumentācija | 4 |
1.3. | Vispārīgie kluba darbības noteikumi | 6 |
1.4. | Kluba darbības mērķi | 10 |
1.5. | Kluba darbības uzdevumi | 10 |
1.6. | Kluba darbības organizācija | 10 |
1.7. | Kluba drošības noteikumi | 11 |
1.8. | Kluba materiāli – tehniskais nodrošinājums | 12 |
1.9. | Kluba darbības/sasniegumu izvērtējums | 12 |
2. | AUDZĒKŅU GRUPU ATLASES NOSACĪJUMI FUTBOLĀ | 14 |
3. | SPORTA VEIDA DROŠĪBAS NOTEIKUMI | 15 |
4. | IESPĒJAMĀS TRAUMAS FUTBOLĀ, TO PROFILAKSE UN FIZISKĀ REHABILITĀCIJA | 22 |
5. | FK MĒRSRAGS U – 16 TRENIŅU GRUPAS FIZISKĀS UN TEHNISKĀS SAGATAVOTĪBAS DINAMIKAS VĒRTĒJUMS | 26 |
5.1. | Vispusīgā fiziskā sagatavotība | 26 |
5.2. | Speciālā tehniskā sagatavotība | 31 |
5.3. | Audzēkņu sagatavotības dinamikas vērtējums | 29 |
6. | FUTBOLA KLUBA „FK MĒRSRAGS” U - 10 MĀCĪBU - TRENIŅU DARBA PLĀNOŠANA | 35 |
6.1. | Mācību- treniņu procesa gada plāns ar attiecīgiem periodiem, posmiem, cikliem, paredzot nepieciešamo stundu skaitu visiem sagatavošanas veidiem | 35 |
6.2. | Treniņu mikrocikla – nedēļas plāns (sagatavošanas periods | 46 |
7. | MĀCĪBU – TRENIŅU NODARBĪBU KONSPEKTI (6) | 49 |
7.1. | Mācību-treniņu nodarbību konspekti, ņemot vērā katra sporta veida specifiku: (ievada sagatavotāja, izvērsta galvenā daļa un nobeiguma daļa) - (3) | 49 |
7.2. | Ātruma, izturības un koordinācijas attīstīšanas/ trenēšanas konspekti - (3) | 63 |
8. | SACENSĪBU NOLIKUMS FUTBOLĀ | 77 |
9. | SACENSĪBU TĀME FUTBOLĀ | 80 |
10. | U – 10 TRENIŅU GRUPAS EMOCIONĀLAIS STĀVOKLIS SPĒLES LAIKĀ | 81 |
11. | AUDZĒKŅU SIRDSDARBĪBAS FREKVENCES SVĀRSTĪBAS MĀCĪBU-TRENIŅU NODARBĪBAS LAIKĀ UN TO ANALIZE | 83 |
12. | IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 86 |
13. | DIPLOMDARBA PAŠVĒRTĒJUMS | 88 |
APLIECINĀJUMS | 89 | |
Anotācija | 90 | |
Anotācija (svešvalodā) | 91 | |
PIELIKUMI | 92 |
13. Diplomdarba pašvērtējums.
Prakse trenera darbā, manuprāt, ir vislabākais veids, kā pārbaudīt savas spējas un zināšanas. Pārbaudīt, vai tas ir darbs, ar kuru vēlies nodarboties turpmāk. Saprast savas kļūdas, mācīties un mācīt. Galu galā nereti studenti tieši savās prakses vietās atrod algotu darbu.
Diplomdarba rakstīšana bija iespēja iepazīt tuvāk savas dzimtās vietas sporta iespējas, futbola sasniegumus. Tā bija mana iespēja novērtēt un izprast trenera darbu. Šis uzdevums bija diezgan sarežģīts gan psiholoģiski, gan emocionāli, gan fiziski. Bija vieglākas dienas, bija grūtākas dienas, bet pieredze – nenovērtējama.
Pildot šo darbu gan rakstiski, gan praktiski, ievēroju savas pozitīvās, negatīvās lietas, lietas, pie kurām jāpiestrādā, un lietas, kuras vajadzētu izmantot biežāk. Sākšu ar lietām, kuras izdevās labi. Sapratu, ka labi protu darboties tieši ar mazākajiem futbolistiem. Vislabāk protu nolaisties līdz jaunāko audzēkņu līmenim, protu atrast pareizos vārdus, lai viņi klausītos un būtu ieinteresēti treniņu procesā. Protu atrast emocionālo saikni ar bērniem. Pētījuma un praktiskās darbības procesam noslēdzoties, sapratu , ka esmu saviem audzēkņiem ļoti pieķērusies, tā pat kā viņi man. Kopīgi pārrunājām lietas, kas izdodas, kas nē, un ko viņi vēlētos apgūt. Mazākie futbolisti bija ļoti aktīvi. Man bija prieks, ka varēju iemācīt ko jaunu. Iegūtā pieredze akadēmijā man ļāva pasniegt futbola treniņus savādāk, nekā pierasts. Parādīju jaunas gan futbola, gan „nefutbola” rotaļas, kuras bērni pieņēma ar lielāko prieku, un vēlējās tās atkārtot. Bija vieglāk vadīt treniņus, viņiem nevajadzēja tikai futbolu, kā lielākajiem. Viņi bija atvērti un pretim nākoši visam jaunajam.
Bija arī daudz nepilnību un negatīvo lietu. Bez tām neiztikt. Sapratu, ka man rodas grūtības sasaistīt treniņa daļas un uzdevumus. Man radās grūtības tieši mācību procesā, jo jaunieši nav ieinteresēti mācīties to, ko viņi, viņuprāt, jau prot. Viņi ir rotaļīgi, izklaidīgi, vēlas tikai spēlēt futbolu. Man radās nepārliecība par sevi, un audzēkņi to uzreiz pamanīja. Jau sākumā pieļautās kļūdas vēlāk bija grūtāk labot.
Lietas, pie kurām jāpiestrādā. Jāpiestrādā noteikti pie ievada daļas plānošanas, gribējās vairāk daudzveidības, tāpēc gribējās parādīt veidus, kā var iesildīties, taču rezultātā iesildīšanās kļuva haotiska, trūka organizētības. Sapratu, ka labāk vienkāršāk, bet lai ir panākts vēlamais efekts. Jāpiestrādā noteikti pie galvenās daļas, vadot treniņus. Sākumā, es visvairāk laika veltīju futbolam, un tad sapratu savu kļūdu. Bez fiziskās sagatavotības bāzes, arī spēle kļūst nekvalitatīva. Tāpēc jau tālākajā treniņu procesā pievērsos fizisko īpašību attīstīšanai. Slikta laika dēļ gājām arī uz trenažieru zāli, kur izpildījām vingrinājumus, kas jauniešiem ļoti patika.
Man biežāk vajadzētu izmantot spēles, arī citas sporta spēles treniņos. Bērniem un jauniešiem tās patīk. Pamēģināju arī ar vecāko grupu paspēlēt dažas spēles. Katrā no mums mīt bērns. Jaunieši bija kā traki spēlējot spēles. Tas pat bija viņu ierosinājums, jo viņi bija vērojuši arī mazo sportistu treniņus. Tāpēc arī ar lielajiem ik pa laikam spēlējām sen aizmirstas un pazīstamas, arī jaunas un neredzētas spēles.
Kopumā sportistu attieksme – pozitīva. Atsauksme- milzīga. Šī darba veikšanas laikā, pēc trenera vārdiem, bija milzīga atsaucība, kāda nebija redzēta.
…
U - 10, U - 16 mācību un treniņa procesa analīze futbola klubā FK Mērsrags
- Baltijas Futbola līgas izveides iespējas un tās attīstības perspektīvas
- Futbola vēsture un pamati
- Mācību un treniņa procesa analīze futbola klubā "FK Mērsrags"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Ritma izjūtas ietekme uz 5-7 gadus vecu bērnu fizisko īpašību attīstība
Diplomdarbs augstskolai42
Novērtēts! -
Izturības attīstīšana basketbola spēles apguvē sporta stundās
Diplomdarbs augstskolai46
Novērtēts! -
Vidējo distanču skriešana
Diplomdarbs augstskolai48
Novērtēts! -
Psiholoģisko prasmju noteikšana, to attīstīšana soda metienu pilnveides procesā 12 - 13 gadus veciem basketbolistiem
Diplomdarbs augstskolai72
-
Snovborda krišanas tehnikas pilnveidošana
Diplomdarbs augstskolai40