Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:492128
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  CILVĒKKAPITĀLA TEORIJAS NOSTĀDNES    8
1.1.  Cilvēkkapitāla teorētiskā izpratne    8
1.2.  Izglītības loma cilvēkkapitāla veidošanā    9
1.3.  Indivīda spēju novērtējuma atšķirīgi aspekti    16
2.  MĀCĪBU UN PROFESIONĀLĀS PRAKSES, TO LOMA STUDIJU PROCESĀ    21
3.1.  Mācību un profesionālo prakšu būtība    21
3.2.  Pieredzes veidošanās process prakses laikā    21
3.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI PAR PROBLĒMĀM UN RISINĀJUMIEM SAISTĪBĀ AR MĀCĪBU UN PROFESIONĀLAJĀM PRAKSĒM LLU    26
3.1.  Pētījuma metodoloģija    26
3.2.  Mācību un profesionālo prakšu reglamentējošo dokumentu apskats    28
3.3.  Ekspertintervijā iegūtās informācijas analīze    31
3.4.  Intervijās ar prakšu vadītājiem un koordinatoriem iegūtās informācijas analīze    37
3.5.  Intervijās ar studentiem iegūtās informācijas analīze    41
3.6.  Pētījuma gaitā identificētās nozīmīgākās problēmas un to risinājumi    44
  SECINĀJUMI    47
  LITERATŪRAS SARAKSTS    48
Darba fragmentsAizvērt

Lai studiju laikā varētu apvienot teorētiskās zināšanas ar praktiskajām ir jāizvēlas studēt profesionālajās studiju programmās, kurās ir paredzētas prakses. Un ar profesionālo izglītību saprot, ka tā ir praktiska un teorētiska sagatavošanās darbībai noteiktā profesijā, noteiktas pakāpes un līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei un pilnveidei. Savukārt, profesionālās izglītības programmas tiek saprastas kā izglītības programmas, kas nodrošina izglītojamā garīgo un fizisko spēju attīstību, praktisku un teorētisku sagatavošanos profesionālai darbībai un dzīvei sabiedrībā.
Studentiem, kuri ir absolvējuši profesionālo studiju programmu pastāv iespēja ātrāk integrēties darba tirgū divu iemeslu dēļ un tie ir:
1.mācību prakse ir bijusi uzņēmumā, kurš labprāt turpinās sadarbību ar studentu arī pēc studiju beigšanas;
2.mācību praksē iegūtā pieredze tiks uzskatīta kā priekšrocība uzsākot darba attiecības.(Augstāko un profesionālo: 2007)
1.NODAĻA
Cilvēkkapitāla teorijas nostādnes
1.1. Cilvēkkapitāla teorētiskā izpratne
Cilvēkkapitāla (angļu val. human capital) jēdziens dod iespēju atklāt būtiskus indivīda ekonomiskās darbības, kā arī personiskās un sociālās labklājības nosacījumus un jēdziens tiek saprasts kā cilvēka spēju un iemaņu kopums, no kura atkarīgs viņa ekonomiskās un sociālās aktivitātes potenciāls. Bet skatot cilvēkkapitāla definīciju, tad tā parasti akcentē indivīda izglītību, iemaņas, prasmes un zināšanas, kas palielina viņa ekonomiskās darbības produktivitāti, tas ir ietver profesionālās zināšanas, sociālās prasmes, veselību, motivāciju, vērtības, attieksmes, talantus, pieredzi un citas īpašības. (A. Zobena, 2007:10)…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −45,67 €
Materiālu komplekts Nr. 1243772
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties