Nr. |
Sadaļas nosaukums |
Lpp. |
|
Ievads |
3 |
1. nodaļa |
Mācību procesa pilnveides nepieciešamība temata „IKP un ekonomikas izaugsme” apguvē |
7 |
1.1. |
Valsts vidējās izglītības standarts mācību priekšmetā „Biznesa ekonomiskie pamati” prasības temata „IKP un ekonomikas izaugsme” apguvē |
7 |
1.2. |
LR Izglītības ministrijas Izglītības satura un eksaminācijas centra „Biznesa ekonomiskie pamati” programmas analīze, problēmas un iespējamie risinājumi |
11 |
1.3. |
Temata „IKP un ekonomikas izaugsme” jautājumu atspoguļojums publicētajā mācību literatūrā un to atbilstība valsts standarta un mācību programmas prasībām |
17 |
1.4. |
Kopsavilkums |
26 |
2.nodaļa |
Pedagoģijas teorijas principu ievērošana mācību procesa pilnveidē |
28 |
2.1. |
Pedagoģiskā un mācību procesa mijiedarbība, mācību procesa struktūra, virzošie spēki un likumsakarības |
28 |
2.2. |
Mācību procesa funkcijas, to vienotība |
31 |
2.3. |
Mācīšanas un mācīšanās darbību sabalansētība mācību procesā vecāko klašu skolēnu vecumposmā |
33 |
2.4. |
Mācību metodes un paņēmieni, to klasifikācija un izvēle |
40 |
2.5. |
Mācību satura un metožu vienotība saistībā ar mācību satura apguves līmeņiem un Blūma taksonomiju |
52 |
3.nodaļa |
Autora izstrādātais metodiskais materiāls skolotājiem par tematu ”IKP un ekonomikas izaugsme” kā mācību procesa pilnveides variants |
58 |
3.1. |
IKP kā svarīgākais rādītājs valsts makroekonomiskā stāvokļa raksturošanā |
59 |
3.2. |
Makroekonomikas rādītāju nozīme valsts ekonomikas raksturošanā |
71 |
3.3. |
Ekonomikas izaugsme Latvijā un pasaulē |
83 |
3.4. |
Darbs grupās. „Ekonomisko un sociālo lēmumu pieņemšana” |
93 |
3.5. |
Uzdevumi, testi, ieteicamās argumentētā pārsprieduma tēmas |
95 |
4.nodaļa |
Autora izstrādātā metodiskā materiāla izvērtējums |
99 |
|
Secinājumi un priekšlikumi |
103 |
|
Annotation |
107 |
|
Izmantotās literatūras un avotu saraksts |
109 |
|
Pielikums |
111 |