Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
  • Mācību metožu un paņēmienu izvēle, īstenojot integrēto pieeju sociālo zinību stundās

     

    Diplomdarbs56 Pedagoģija

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:651605
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    1
1.  Sociālās zinības jauns mācību priekšmets pamatskolā    3
1.1.  Sociālo zinību būtība    5
1.2.  Sociālo zinību mācību priekšmeta standarts    8
1.3.  Integrēta pieeja sociālajām zinībām    9
2.  Mācību integrācijas pamatprincipi    11
2.1.  Integrēto mācību teorētiskā būtība    12
2.2.  Integrācijas veidi    15
3.  Mācību metodes un paņēmieni    19
3.1.  Integrētie mācību modeļi sociālajās zinībās    21
3.2.  Mācību metodes un paņēmieni integrētajās sociālo zinību stundās    26
4.  Mācību metožu un paņēmienu izmantošana sociālo zinību mācību priekšmeta integrācijas realizācijā    38
4.1.  Sociālo zinību kā mācību priekšmeta ieviešanas ieguvumi un problēmas    48
  Secinājumi    52
  Izmantotā literatūra un avoti    54
1.pielikums.  Anketa skolotājiem – mācību metožu un paņēmienu izmantošana    56
2.pielikums.  Anketa skolēniem – sociālo zinību stundas    57
3.pielikums.  Intervijas jautājumi skolotājiem    59
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma mērķis – noskaidrot ar kādām mācību metodēm un paņēmieniem veiksmīgāk realizēt integrēto pieeju sociālo zinību stundās.
Darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, 8 apakšnodaļām, secinājumiem un 3 pielikumiem. Darbā ievietota viena tabula un 9 attēli.
Pirmajā nodaļā autors atklāj sociālo zinību būtību. To, ka sociālās zinības ir integrēts mācību priekšmets, kas ietver sevī ētisko, pilsonisko, ekonomisko un veselības izglītību.
Otrajā nodaļā autors pievēršas pašam integrācijas procesam un izdala trīs integrēšanas veidus. Ir satura integrācija, prasmju integrācija un satura un prasmju integrācija.
Trešajā nodaļā autors apskata mācību metodes un paņēmienus un noskaidro, kuras mācību metodes un paņēmieni labāk izmantojami integrēto sociālo zināšanu mācīšanā.
Ceturtajā nodaļā autors veic pētījumu, kurā ar anketēšanas un intervēšanas palīdzību noskaidro ar kādām mācību metodēm un paņēmieniem veiksmīgāk pielietot integrēto pieeju sociālās zinībās un kā sociālās zinības vēlas apgūt skolēni. Pētījuma rezultātā autors noskaidro arī ieguvumus un problēmas no sociālo zinību kā mācību priekšmeta ieviešanas skolās. Nodaļas beigās autors secina, ka skolēni labprāt apmeklē sociālo zinību stundas un ka skolēniem ir vēlme aktīvi iesaistīties un darboties.
Noslēgumā autors secina, ka, mainoties laikam, mainās sabiedrības normas un vērtības. Tas ietekmē visas dzīves jomas, arī izglītību.
Lai neapjuktu un nepazustu šajā izmaiņu laikmetā, nepieciešams veidot likumsakarības starp notiekošajiem procesiem. Integrētā pieeja mācībām un interaktīvo metožu un paņēmienu izmantošana mācību procesā ir lieliska iespēja, kā panākt to, lai skolēni mācītos dzīvei, nevis vērtējuma dēļ. Skolotāju uzdevums ir palīdzēt sasniegt šo mērķi.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −42,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1140815
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties