Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:357633
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Personālvadības pamatprincipi un to nozīme    6
1.1.  Personāla nozīme uzņēmuma darbībā un attīstībā    6
1.2.  Personāla atlase un novērtēšana    9
1.3.  Personāla apmācības organizēšana    20
1.4.  Karjeras iespējas uzņēmumā un tās vadība    27
1.5.  Personāla novērtēšana    29
2.  Latvijas komercbanku darbības un personālvadības analīze    33
2.1.  Pētījuma metodoloģija    33
2.2.  Latvijas Krājbankas darbības principi un to ietekme uz bankas darbiniekiem    35
2.2.1.  Latvijas Krājbankas īss apraksts    35
2.2.2.  Latvijas Krājbankas stratēģiskā virzība finanšu tirgū    36
2.2.3.  Latvijas Krājbankas personāla vadības politika    38
2.3.  A/S SWEDBANK darbības principi un to ietekme uz bankas darbiniekiem    42
2.3.1.  A/S SWEDBANK īss apraksts    42
2.3.2.  A/S SWEDBANK stratēģiskā virzība finanšu tirgū    44
2.3.3.  A/S SWEDBANK personāla vadības politika    49
2.4.  Danske Banka darbības principi un to ietekme uz bankas darbiniekiem    53
2.4.1.  Danske Banka īss apraksts    53
2.4.2.  Danske Banka stratēģiskā virzība finanšu tirgū    54
2.4.3.  Danske Banka personāla vadības politika    56
3.  Pētījums par personāldaļas lomu Latvijas komercbankās    64
3.1.  Pētījuma metodoloģija    64
3.2.  Pētījuma rezultātu analīze    66
3.2.1.  Personāla anketēšanas rezultāti Latvijas Krājbankā    66
3.2.2.  Personāla anketēšanas rezultāti SWEDBANK    68
3.2.3.  Personāla anketēšanas rezultāti Danske Bankā    70
  Secinājumi un priekšlikumi    74
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    78
  Pielikumi    80
Darba fragmentsAizvērt

Banku sektoru personāla vadības aspekti ir īpaši svarīgi, jo banku pakalpojumu klāsts patērētājiem Latvijā ir salīdzinoši vienāds, atšķirības ir klientu apkalpošanas kultūrā, lojalitātes veicināšanā un saglabāšanā, komunikācijas kvalitātē. Tieši šos jautājumus risina banku personāls, kas ir starpnieks starp banku klientiem un banku kā uzņēmumu.
Personāla praktiskā vadība uzskatāma par palīgu visu galveno personāla vadības funkciju īstenošanai: personāla atlasei, novērtēšanai, apmācībai, karjeras plānošanai, motivēšanai un darba tiesisko attiecību administrēšanai.
Rūpīgs un radošs personāla speciālists kopā ar organizācijas vadību iedziļināsies darba rezultātu izpētes būtībā un izveidos unikālu, konkrētajai organizācijai modelētu personāla novērtēšanas metodi. Ne velti tieši darba rezultātu novērtēšana ir personāla stratēģiskās vadības daļa un tieši šajā jomā personāla speciālists vislielākā mērā ir biznesa partneris un konsultants pamatfunkciju vadītājiem.
Savukārt mūsdienīgā organizācijā arvien lielāku nozīmi iegūst individuālā pieeja katram darbiniekam, tādējādi radot cilvēkos sava svarīguma un identitātes apziņu un veidojot ilgtermiņa lojalitāti un motivāciju strādāt attiecīgajā organizācijā.
Pētījuma objekts: Latvijas komercbankas.
Pētījuma priekšmets: personālvadība Latvijas komercbankās.
Pētījuma norobežojums: Latvijas Krājbanka, SWEDBANK, Danske Banka.
Pētījuma hipotēze: personāla attīstības un novērtēšanas veidi Latvijas komercbankās atbilst banku stratēģiskajiem biznesa mērķiem.
Pētījuma jautājums: kāda veidi personāla attīstība un novērtēšana tiek pielietota trijās no Latvijas komercbankām.
Pētījuma mērķis: Apzināt un izpētīt personāla attīstības un novērtēšanas veidus Latvijas komercbankās.
Pētījuma uzdevumi ir šādi:
raksturot personālvadības nozīmi un modeļus banku mērķu sasniegšanā;
apzināt trīs Latvijas komercbanku attīstības mērķus un tiem piemērotās personālvadības metodes;
analizēt Latvijas komercbanku personalvadības darbības rezultātus un to ietekmes.
Pētījumā izmantojamās metodes: 1) teorētiskās metodes – zinātniskās literatūras analīze; 2) empīriskās metodes – anketēšana; 3) matemātiskās statistikas metodes.
Pētījuma periods: 2008. gads – 2010. gads…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties