Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:873479
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 42 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  VOLEJBOLISTU SAVSTARPĒJO ATTIECĪBU IZVĒRTĒJUMS    4
1.1.  Volejbolistu savstarpējās attiecības    4
1.1.1.  Volejbola spēles raksturojums    4
1.1.2.  Grupas psiholoģiskais raksturojums    4
1.1.3.  Volejbola komanda kā grupas raksturojums    7
1.2.  Sportistu saliedētība un sociālā loma komandā (volejbolā)    8
1.3.  Konfliktu risināšanas iespējas grupās (volejbola komandā)    11
1.4.  Sporta komandas pētīšanas metode    16
1.5.  Pedagoģiski psiholoģiskās īpatnības vecumā no 18 - 24 gadiem    18
2.  DARBA UZDEVUMI, PĒTĪŠANAS METODES UN PĒTĪJUMA ORGANIZĒŠANA    20
2.1.  Darba uzdevumi    20
2.2.  Pētīšanas metodes    20
2.2.1.  Literatūras avotu analīze    20
2.2.2.  K.Tomasa, R. Kilmena tests    21
2.2.3.  Sociometrija    21
2.2.4.  Novērojums    21
2.2.5.  Statiskā rezultātu apstrāde    21
2.3.  Pētījuma organizēšana    22
3.  LSPA VOLEJBOLISTU SAVSTARPĒJĀS ATTIECĪBAS KOMANDĀ    23
3.1.  Referentimetrisko lomu izvērtējums LSPA komandā    23
3.2.  Testa rezultāti par LSPA vīriešu volejbola komandas dalībnieku izturēšanās tipu konfliktsituācijās    30
3.3.  LSPA vīriešu volejbola komandas referentometriskās lomas un uzvedības stila konfliktsituācijās savstarpējās saiknes izvērtējums    32
  SECINĀJUMI    35
  LITERATŪRAS SARAKSTS    37
  PIELIKUMI    39
  KOPSAVILKUMS    62
  KOPSAVILKUMS SVEŠVALODĀ    64
Darba fragmentsAizvērt

Visa mūsu dzīve saistās ar saskarsmi, saskarsmi ar citiem cilvēkiem, kuri ir tik ļoti līdzīgi mums, bet tai pašā laikā tik atšķirīgi. Satiekoties, veidojot kaut vismazāko vārdu apmaiņu, diskusiju, Jūs esat nodibinājuši attiecības, vai tās ir tikai uz mirkli, vai tās turpināsies ir atkarīgs tikai no Jums, tāpat no Jums ir atkarīgs kādas būs šīs attiecības. Pie jebkura veida attiecībām ir cītīgi jāstrādā, lai tās būtu tādas kā Jums gribētos.
Savstarpējās attiecības veidojās jebkurā vidē, jebkurā sabiedrībā. Arī sporta komandās gribot vai nē veidojas attiecības, kuras ne vienmēr ir pozitīvas. Vienmēr būs kāds līderis, apkuru pulcēsies visi, un būs kāds atstumtais, kuru neviens neievēros. Arī šie līderi mēdz būt dažādi, labi ja viņš ir pozitīvi noskaņoti, bet ir arī negatīvie. Šie negatīvi noskaņotie cilvēki lielā mērā nosaka pārējo komandas biedru lomu komandā un pat pārējo attieksmi pret treneri. Ar šādu negatīvu attieksmi spēlētāji paši to nenojauzdami ļoti ietekmē treniņus un to apmeklēšanu, kā arī spēles rezultātu, kas atkarīgs gan no trenēšanās, gan no attieksmes vienam pret otru uz laukuma.
Ja komandas līderis ir pozitīvi noskaņots cilvēks, viņš visiem cenšas palīdzēt gan komandas biedriem, tos uzmundrinot, gan trenerim, atrisināt problēmas un nesaprašanos komandā.
Komandas līderim jāprot atrisināt nesaskaņas, kas veidojas komandā spēles laikā vai arī ārpus spēles, kā arī jāprot saliedēt komanda kopā, lai varētu sasniegt izvirzītos mērķus un, lai nerastos konflikti un strīdīgas situācijas mērķu sasniegšanas procesā.
Labam trenerim jāprot noteikt savā komandā šādu līderi vai tas būtu pozitīvs vai negatīvs. Tāpat trenerim vajadzētu šo pozitīvo līderi iecelt par komandas kapteini. Jo šāds cilvēks var uzņemties atbildību un uz viņu visi var paļauties.
Labām savstarpējām attiecībām starp komandas biedriem ir ļoti liela nozīme sacensību laikā. Ja tās ir labas spēlētājs var viss pievērsties spēlē nedomājot par to, ka, ja viņš kļūdīsies visa komanda to pārmetīs, kas samazina spēlēt prieku, apņēmību un uzmanību. Šīs lietas veicina citu kļūdu rašanos, kas atkal pasliktina attiecības uz laukuma un izraisa stresu pašā spēlētājā un galu galā visā komandā kopumā.

PĒTĪJUMA OBJEKTS: Spēļu process LSPA vīriešu volejbola komandā;
PĒTĪJUMA PRIEKŠMETS: LSPA vīriešu volejbola komandas attiecības spēļu laikā;
PĒTĪJUMA SUBJEKTS: LSPA vīriešu volejbola komanda
PĒTĪJUMA MĒRĶIS: LSPA vīriešu volejbola komandas saliedētība un konfliktu risināšana izvērtējums;
PĒTĪJUMA HIPOTĒZE: Sportistu konfliktu situācijās ir tendēti izvēlēties sāncensības taktiku, tad, ja viņu referentometriskā loma grupā ir vadošā, jeb tuvu tai;
AIZSTĀVĒŠANAI IZVIRZĪTS: LSPA vīriešu volejbola komandas līderu konfliktsituāciju atrisināšanas tipu izvērtējums.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties