Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Latvijas zemnieku un amatnieku tirdziņu iesaiste tūrismā-
Latvijas zemnieku un amatnieku tirdziņu iesaiste tūrismā
Novērtēts!Diplomdarbs61 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Vēsture, kultūra
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | Pilsētu tūrisms | 8 |
1.1. | Pilsētas kā vietas tūrismam | 8 |
1.2. | Pilsētas kā iepirkšanās vietas | 11 |
1.3. | Pilsētas kā pasākumu, koncertu un atmosfēras baudīšanas vietas | 13 |
2. | Zemnieku un amatnieku tirdziņi kā nacionālās kultūras prezentācija | 15 |
2.1. | Zemnieku un amatnieku Ziemassvētku tirdziņi Eiropā | 15 |
2.2. | Tirdziņu un kultūras mijiedarbība | 15 |
2.3. | Zemnieku un amatnieku tirdziņu produkcija kā tautas kultūras mantojums Latvijā | 17 |
3. | Zemnieku un amatnieku tirdziņi kā viens no Ielu tirdzniecības veidiem Latvijā | 25 |
4. | Latvijas zemnieku un amatnieku tirdziņi kā tūrisma produkts | 28 |
5. | Zemnieku un amatnieku tirdziņu atpazīstamība | 30 |
6. | Latvijas zemnieku un amatnieku tirdziņu iesaistes tūrismā vērtējums | 32 |
6.1. | Nozīmīgākās Latvijas zemnieku un amatnieku tirdziņu norises vietas Rīgā | 33 |
6.2. | Faktori, kuri ietekmē zemnieku un amatnieku tirdziņu apmeklētību un tirdziņu produkcijas pirkšanu | 46 |
Secinājumi | 57 | |
Priekšlikumi | 58 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 59 | |
Pielikumi | 63 |
Tūrisms ir viena no pasaules lielākajām un straujāk augošajām tautsaimniecības nozarēm, kas vairāk kā pēdējo piecdesmit gadu laikā ir galvenais instruments globālajai izaugsmei, attīstībai un jaunu darba vietu radīšanai. (Rifai, 2011)
Pilsētas un lielpilsētas nodrošina sabiedrības, kultūras, atpūtas un ekonomikas daudzveidību, kurā iesaistās iedzīvotāji un, kur tūrisms, atpūta un izklaide veido galveno pakalpojumu. ( Page, Hall, 2003, 1)
Mūsdienās ceļotājiem tūrisms un iepirkšanās ir nesaraujamas aktivitātes. Patiesībā iepirkšanās tiek uzskatīta par vienu no nozīmīgākajiem tūrisma aspektiem, kalpojot par motivācijas faktoru ceļošanai. ( Lee etc., 2009, 724)
Viena no atslēgas elementiem veiksmīgam galamērķa mārketingam ir tūristu apmierinātība, kura ietekmē galamērķa izvēli un lēmumu atgriezties. Kvalitāti tūrismā rada pakalpojumu sniegšanas procesi (draudzīgums, laipnība, prasmes, uzticamība, darbinieku kompetence). (Žabkar etc., 2010, 538)
Zemnieku un amatnieku tirdziņš ir preču pārdošanas vieta, kurā satiekas zemnieki un amatnieki ar patērētājiem. Zemnieki šajos tirdziņos piedāvā savu ražoto un izaudzēto produkciju, savukārt amatnieki piedāvā savus mākslas radītos izstrādājumus. Zemnieku un amatnieku tirdziņi tiek rīkoti vairākas reizes gadā, tie tiek pakārtoti notikumiem, pasākumiem, svētkiem, kuri nosaka attiecīgā tirdziņi preces un bieži vien veido arī pārdodamo preču robežas. Zemnieku un amatnieku tirdziņu neatņemama sastāvdaļa ir: liela apmeklētāju skaita apkalpošana, kultūras programma, izklaides iespējas. Zemnieku un amatnieku tirdziņš ir ne tikai vieta, kur iegādāties preces, bet arī vieta, kur var baudīt atmosfēru un piedalīties dažādās aktivitātēs. …
autore izvērtēja tirdziņu organizatoru un pašvaldības darbību zemnieku un amatnieku tirdziņu organizēšanā un pārvaldībā, tirdziņu informācijas pieejamību tūristiem, kā arī tirdziņu atpazīstamības veicināšanas darbības. Diplomdarba mērķis- izvērtēt zemnieku un amatnieku tirdziņu iesaisti tūrismā. Lai sasniegtu izvirzīto diplomdarba mērķi un rastu atbildes uz pētāmajiem jautājumiem, autore veica pētījumu, izmantojot primārās pētījuma metodes, kas sevī ietver novērojumu, anketēšanu un daļēji strukturētās intervijas, kā arī sekundāro pētījuma metodi, kas ietver statistikas datu analīzi.
- A/s "Latvijas Balzams" - darbības efektivitāte, attīstības perspektīvas un tendences
- Cenu politika un tās nozīme Latvijas tūrisma uzņēmumos
-
Latvijas zemnieku un amatnieku tirdziņu iesaiste tūrismā
Diplomdarbs61 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Vēsture, kultūra
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Cenu politika un tās nozīme Latvijas tūrisma uzņēmumos
Diplomdarbs augstskolai99
-
A/s "Latvijas Balzams" - darbības efektivitāte, attīstības perspektīvas un tendences
Diplomdarbs augstskolai63
-
Latvijas mazo ostu jahtu tūrisma attīstības iespējas
Diplomdarbs augstskolai52
-
SIA "Ceplīši" vieta Latvijas tūrisma tirgū, konkurence un attīstības stratēģija
Diplomdarbs augstskolai62
Novērtēts! -
Mazo un vidējo uzņēmumu zīmolu pozicionēšanas iespējas Latvijas tirgū
Diplomdarbs augstskolai60