-
Latvijas vietējā tūrisma reklāma
Novērtēts!Diplomdarbs74 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 5 | |
1. | Reklāmas jedziens un būtība | 7 |
1.1. | Reklāma mārketinga kompleksā | 10 |
1.2. | Reklāma tūrismā | 15 |
1.3. | Tūrisma reklāma internetā | 20 |
1.4. | Tūrisma izstādes | 26 |
1.5. | Tūrisma reklāmas mērķtirgus | 27 |
2. | VIETĒJĀ TŪRISMA JĒDZIENS UN BŪTĪBA | 29 |
3. | VIETĒJĀ TŪRISMA RAKSTUROJUMS UN TĀ REKLĀMA LATVIJĀ | 32 |
3.1. | Vietējā tūrisma reklāmas analīze | 36 |
3.2. | Vietējā tūrisma piedāvājuma reklāma izstādē „Balttour 2011” | 45 |
3.3. | Vietējā tūrisma reklāma internetā | 49 |
4. | VIETĒJO TŪRISTU APTAUJA PAR TŪRISMA REKLĀMU | 58 |
Secinājumi un priekšlikumi | 70 | |
Interneta avotu saraksts | 75 |
Autores darbā tiks meklētas atbildes uz jautājumiem: Kas ir reklāma? Kādi reklāmas veidi tiek izmantoti tūrisma? Kādai jābūt reklāmai, lai tā pozitīvi iedarbotos uz tūristu domām un mudinātu tos pirkt tūrisma pakalpojumus? Kāda reklāma ir Latvijas tūrisma uzņēmumiem? Un galvenais, cik laba ir tieši vietēja tūrisma reklāma?
Bakalaura darba mērķis ir: pamatojoties uz Latvijas vietējā tūrisma reklāmas izpēti un analīzi, izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai.
Bakalaura darba uzdevumi:
1.Raksturot tūrisma reklāmas būtību, veidus un līdzekļus.
2.Atrast un izanalizēt teorētisko informāciju par vietēja tūrisma reklāmu.
3.Izpētīt un analizēt Latvijas tūrisma reklāmu.
4.Salīdzināt tūrisma reklāmu internetā, brošūrās, avizēs un žurnālos.
5.Veikt reklāmas pieejamības analīzi.
6. Apmeklēt tūrisma izstādi “Balttour 2011” un veikt iegūtās vietēja tūrisma reklāmas informācijas analīzi.
7. Aptaujāt vietējos tūristus ar anketēšanas metodi un, analizējot iegūtos rezultātus, izdarīt secinājumus.
8. Izstrādāt priekšlikumus vietējā tūrisma reklāmas pilnveidošanai.
1. Reklāmas jedziens un būtība
Kas ir laba reklāmas definīcija, ir atkarīgs no tā, ka uz to definīciju skatīties - no klienta puses, vai no reklāmdevēja puses.1 Terminu „reklāma” var definēt dažādi. Darba autore izvēlējas arī dažādas reklāmas definīcijas, kuras, viņuprāt, vislabāk atspoguļo reklāmas būtību.
Pazīstamākais mārketinga speciālists F. Kotlers reklāmu definē šādi: „Reklāma - jebkura ideju, preču vai pakalpojumu netiešas pozicionēšanas un virzīšanas forma, kas ir apmaksāta ar kādu sponsoru.”2
Amerikas mārketinga asociācija reklāmas raksturošanai lieto divus jēdzienus „advertisement” un „advertising”, no kuriem pirmais raksturo reklāmu kā vēsti, bet otrais kā procesu: Reklāma – tās ir jebkura paziņojuma vai argumentētas ziņas ievietošana masu medijos, kas ir apmaksātas vai sponsorētas ar noteikto personu, uzņēmumu vai organizāciju.3…
Darbā ir analizēta situācija par vietējā tūrisma reklāmu Latvijā: apkopota teorētiskā informācija par tūrisma reklāmu, analizētas Latvijas vietējā tūrisma reklāma un tās tendences, veikta vietējo tūristu aptauja par vietējā tūrisma reklāmu. Darba saturs izklāstīts četrās nodaļās. Pirmajā nodaļā ir apkopota teorija par tūrisma reklāmu un tās īpašībām. Otrajā nodaļā ir definēts, kas ir vietējais tūrisms. Trešajā nodaļā ir analizētas Latvijas vietējā tūrisma tendences, tas reklāmas veidi un piemēri. Ceturtajā nodaļā aprakstīts veiktais pētījums un tā rezultāti par Latvijas vietējā tūrisma reklāmu un tās nepilnībām. Darbā beigās ir izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi vietējā tūrisma reklāmas pilnveidošanai. Saturs izklāstīts 65 lappusēs, kur izvietotas 9 tabulas un 6 attēli. Darbam ir 38 literatūras, citu avotu, interneta avotu nosaukumi un pielikumi.
- Cenu politika un tās nozīme Latvijas tūrisma uzņēmumos
-
Latvijas vietējā tūrisma reklāma
Diplomdarbs74 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- Liepājas pilsētas tūrisma produktu attīstības iespējas, izmantojot jauno tūrisma speciālistu potenciālu
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Cenu politika un tās nozīme Latvijas tūrisma uzņēmumos
Diplomdarbs augstskolai99
-
Liepājas pilsētas tūrisma produktu attīstības iespējas, izmantojot jauno tūrisma speciālistu potenciālu
Diplomdarbs augstskolai68
-
Lauku tūrisma attīstība Latvijā
Diplomdarbs augstskolai63
-
Tūrisma attīstība Ventspils pilsētā
Diplomdarbs augstskolai48
Novērtēts! -
SIA "Ceplīši" vieta Latvijas tūrisma tirgū, konkurence un attīstības stratēģija
Diplomdarbs augstskolai62
Novērtēts!