Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:506192
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saīsinājumu un apzīmējumu saraksts    6
  Ievads    8
1.  Mobilo sakaru pasaules tirgus    10
2.  Mūsdienīgs mobilo sakaru tirgus Latvijā    15
2.1.  Latvijas mobilo sakaru tirgus attīstība vēsture    20
2.1.1.  LMT – pirmais mobilo sakaru operators Latvijā    20
2.1.2.  Latvijas mobilo sakaru otrais operators - Tele2    27
2.1.3.  Trešā mobilo sakaru operatora – Triatel – ieiešana mobilo sakaru tirgū    38
2.1.4.  Mobilo sakaru operatora BITE ienākšana tirgū    40
3.  Mobilo sakaru pakalpojumu konkurence tirgū    48
3.1.  Tirgus segmentēšana, BITE Latvija tirgus aptveršanas stratēģijas izvēle    53
3.2.  Konkurences cenu faktori    62
3.2.1.  Konkurence tarifu plānu sektorā    62
3.2.2.  Konkurence priekšapmaksas karšu sektorā    65
3.3.  Konkurence, neņemot vērā cenas    69
3.3.1.  Sakaru kvalitāte    70
3.3.2.  Preces virzīšana ar reklāmas palīdzību    71
3.4.  Reklāmas kari masu informācijas līdzekļos    76
3.5.  Mobilo sakaru tirgus attīstības prognozes Latvijā    78
  Secinājumi un priekšlikumi    82
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    85
  Pielikumi    91
Darba fragmentsAizvērt

Šobrīd acīmredzams galvenais virziens sakaru līdzekļu un telekomunikācijas tīkla plašai izmantošanai ir sabiedrības informatīvās telpas veidošana un formēšana.
Balstoties uz pasaules pieredzi, var apgalvot, ka strauja telekomunikāciju attīstība paredz tikpat dinamisku ekonomikas attīstību. Pateicoties tieši šai dinamikai, telekomunikāciju nozare ir ļoti pievilcīga ārzemju investoriem.
Viens no Latvijas tirgiem, kurš visdinamiskāk attīstās, ir mobilo sakaru tirgus. Saskaņā ar Centrālās Statistikas Pārvaldes datiem tikai pagājušajā, 2005.gadā, mobilo sakaru lietotāju skaits Latvijā pieauga par 20,7%, bet, neskatoties uz klientu skaita pieaugumu, lielo telekomunikāciju kompāniju tirgus daļa nedaudz samazinājās. Pēc 2003.gada 1.janvāra Lattelekom telekomunikāciju pakalpojumu sniegšanas monopola beigām, pēc 2004.gada 1.maijā Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā, Latvijā sākās sīva konkurence par to, lai iegūtu lielāko tirgus daļu, jaunāko tehnoloģiju apguvē, lai gala rezultātā saņemtu maksimālo peļņu.
Līdz lietuviešu-dāņu jauna operatora BITE GSM parādīšanās, pēdējos gados tirgus balstījās uz „trim vaļiem” telekomunikāciju „pasaules veidošanā”: LMT, TELE 2 un Lattelekom, kuriem pieder apmēram vienādas tirgus daļas, ar tendenci uz pēdējā operatora daļas samazināšanos. Tirgū, pastāvēja arī pietiekams mazo spēlētāju skaits. Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsniedza vairāk kā 200 licences fiksēto sakaru pakalpojumu sniegšanai, bet šie operatori darbojās tikai šaurās nišās, to kopējā tirgus daļa nepārsniedza 3% un būtiski neietekmēja telekomunikāciju pakalpojumu tirgu.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties