Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:527108
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    1
  Ievads    4
1.  Pozicionēšanas raksturojums    7
1.1.  Pozicionēšanas būtība    7
1.2.  Pozicionēšanas stratēģijas    9
1.3.  Pozicionēšanas process    12
1.4.  Pozicionēšanas kartes    18
2.  Latvijas komercbanku pozicionēšanas analīze    20
2.1.  Komercbanku attīstības tendences Latvijā    20
2.2.  Latvijas komercbanku tirgus daļas    26
2.3.  Latvijas komercbanku tēla pozicionēšana    30
3.  Latvijas komercbanku pozicionēšanas perspektīvas    45
  Secinājumi un priekšlikumi    49
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    54
Darba fragmentsAizvērt

Darba temats ir Latvijas komercbanku pozicionēšana. Darbā apspriestā tēma – pozicionēšana ir tēla veidošana mērķa klientu apziņā, formulējot savas priekšrocības attiecībā pret konkurentiem. Pozicionēšana ir nozīmīgs faktors konkurētspējas nodrošināšanai īpaši laikā, kad komercbanku sfēra strauji attīstās un konkurence banku vidū kļūst arvien intensīvāka.
Izstrādātā darba mērķis – atklāt Latvijas komercbanku pozīcijas tirgū, sniegt to raksturojumu, prognozēt iespējamās pozicionēšanas attīstības tendences Latvijas komercbanku tirgū, kā arī izvirzīt priekšlikumus Latvijas komercbanku pozicionēšanai.
Darba gaitā tika atklāta pozicionēšanas būtība un process, izanalizēta patreizējā situācija komercbanku pakalpojumu tirgū. Darbā tika izpētītas Latvijas komercbanku pozīcijas tirgū un to galvenie pozicionēšanas pamatelementi. Analizējot banku pozīcijas, darba autors atklāj, ka pozicionēšana Latvijas komercbankām nav pietiekami rūpīgi izstrādāta un banku pozīcijas ir balstītas uz līdzīgām priekšrocībām. Darba procesā tika izstrādātas iespējamās Latvijas Komercbanku pozicionēšanas attīstības tendences – fokusēšanās uz konkrētām mērķa klientu grupām un pakalpojumiem, un atsevišķu zīmolu ieviešana. Tāpat darbā tika izvirzīti priekšlikumi Latvijas komercbanku pozicionēšanai – izvērtēt savas unikālās priekšrocības, kā arī pievērsties nevis atsevišķu produktu, bet gan kopējā bankas tēla pozicionēšanai. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties