Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:428933
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 36 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Pozicionēšanas raksturojums    8
1.1.  Pozicionēšanas būtība    8
1.2.  Pozicionēšanas stratēģijas    11
1.3.  Pozicionēšanas process    13
1.4.  Pozicionēšanas kartes    20
2.  Latvijas komercbanku pozicionēšanas analīze    22
2.1.  Komercbanku tirgus attīstības tendences Latvijā    22
2.2.  Latvijas komercbanku tirgus daļas    35
2.3.  Latvijas komercbanku tēla pozicionēšana    40
2.4.  Latvijas komercbanku produktu pozicionēšana    58
3.  Latvijas komercbanku pozicionēšanas perspektīvas    64
  Secinājumi un priekšlikumi    69
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    74
Darba fragmentsAizvērt

Izvēlētais maģistra darba temats ir Latvijas komercbanku pozicionēšana. Šādu tēmu autors izvēlējās, lai pilnveidotu bakalaura darbā iesākto pētījumu par komercbanku pozicionēšanu Latvijā.
Darbā tika izvirzītas šādas, pēc autora domām būtiskas, pētījuma problēmas:
Latvijas komercbankām nav konkrētas tēla pozīcijas tirgū;
Banku piedāvājumā vienas bankas ietvaros ir savstarpēji konkurējoši produkti, kuriem nav skaidri definētas tirgus pozīcijas.
Darba temata izvēli noteica arī tā aktualitāte. Bakalaura darba izstrādes laikā, 2005.gada rudenī, savā darba vietā autors saskārās ar pozicionēšanas jautājumu komercbanku aspektā, un, tolaik varēja secināt, ka Latvijā ir maz pieejama informācija par pozicionēšanu. Šo divu gadu laikā situācija ir mainījusies – pozicionēšanas jautājumiem tiek pievērsta arvien lielāka uzmanība. Stratēģijas izstrādē, svarīgs jautājums ir par to, kādu tirgus pozīciju ir mērķis sasniegt. Tāpat, izstrādājot jaunu produktu, pārdošanas veicināšanas kampaņu vai mārketinga akciju, tiek izvērtēts, kā tas iekļausies kopējā piedāvājumā, ko par to domās mērķa klienti. Komercbanku sfērā joprojām pastāv intensīvas konkurences apstākļi, kuros konkrētas un stabilas pozīcijas klātbūtnei ir liela nozīme veiksmīgai pastāvēšanai un rezultātiem, cīnoties par mērķa tirgus iegūšanu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties