Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:147896
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Abstract    4
  Darbā izmantoto terminu skaidrojumi    5
  Ievads    6
1.  Detektīvfilmu žanra definīcija    8
1.1.  Īss detektīvfilmu žanra pasaules vēstures apraksts    9
1.2.  Stāsta pamatelementi    10
1.2.1.  Tēli detektīvfilmās    13
1.2.2.  Vide detektīvfilmās    15
1.2.3.  Noziegums un šķēršļi detektīvfilmās    16
1.2.4.  Tēmas detektīvfilmās    17
2.  Pētījums par Latvijas detektīvfilmu vēsturisko attīstību    19
2.1.  Pētījumā izmantoto metožu raksturojums    19
2.2.  Latvijas detektīvfilmas    19
2.2.1.  60. gadi    20
2.2.2.  70. gadi    22
2.2.3.  80. gadi    27
2.2.4.  90. un 2000. gadi    34
2.3.  Respondentu viedoklis par detektīvfilmām    37
  Secinājumi    47
  Nobeigums    49
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    50
  Pielikumi    53
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pēc Latvijas detektīvfilmu izanalizēšanas, respondentu atbilžu izvērtēšanas un to rezultātu interpretācijas, tika veikti šādi secinājumi:
1. Izvērtējot Latvijas detektīvfilmu klāstu, var secināt, ka kopš neatkarības atgūšanas šis žanrs ir kļuvis nepopulārs.
2. Salīdzinot Latvijas detektīvfilmas pa desmitgadēm, tiek secināts, ka visbiežāk tajās galvenais varonis ir vīrietis amatierdetektīvs vai likumsargs. Tas sasaucas ar pasaules detektīvfilmām.
3. Kontentanalīzē secināts, ka Latvijas detektīvfilmās visbiežāk izmantotā vide ir pilsēta. Slēgta vide kā klasiskā detektīvfilmā izmantota vien divās Latvijas detektīvfilmās.
4. Visbiežāk izmantotais konflikts, kā sižeta dzinējs uz priekšu, ir varonis pret varoni – izmeklētājs pret noziedznieku.
5. Latvijas detektīvfilmu tēmas pārsvarā ir atziņas veidā, piemēram, “mantkārība vienmēr noved pie slikta gala” vai “likums vienmēr uzvar”.
6. Pētījuma sākumā izvirzītā hipotēze - neskatoties uz atšķirīgo valdošo politisko iekārtu, Latvijā kopš 1990. gada veidoto detektīvfilmu tēli, vide, tēmas un konflikti ir tādi paši kā Latvijas Padomju Savienības Republikas laikā veidotajās filmās, daļēji apstiprinās.
7. Neatkarīgā Latvijā veidotās detektīvfilmas vai to atvasinājumi no LPSR laikā veidotajām filmām atšķiras tikai ar vidi un tēmām. Vide tiek izmantota kā pastiprinošs efekts galvenā varoņa emocionālā stāvokļa parādīšanai – vietas un laiks saplūst.
8. Kopš 1990. gada filmu autori centušies filmās parādīt dažādākas tēmas, piemēram, sociālas problēmas kā korupciju, vai mīlestību un vientulību.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties