Pasaulē un šogad arī Latvijā jo īpaši vērojams, ka samazinās dienas laikrakstu abonentu skaits. Šā gada februāra dati liecina, ka, salīdzinot ar pagājušo gadu, septiņu abonētāko laikrakstu abonentu skaits ir samazinājies, un tikai trim laikrakstiem tas ir pieaudzis – divi no tiem ir biznesa laikraksti – viens no tiem ir laikraksts «Dienas Bizness». Iemesli dienas laikrakstu abonentu skaita izmaiņām ir gan neapmierinošās «Latvijas Pasta» piegādes, gan daudzu Abonēšanas centru «Diena» slēgšana, kā rezultātā abonenti savus laikrakstus nesaņem no rīta, bet gan pēcpusdienā, kad vakardienas ziņas ir paspējušas novecot.
Mani jo īpaši interesē vienīgais latviešu valodā iznākošais laikraksts «Dienas Bizness», jo tieši šā gada sākumā pretēji dienas preses 15 % un pat 25% kritumam, februārī bija vērojams neliels abonentu skaita pieaugums – 3.2 %. To pastiprina pēdējā gada ekonomiskās situācijas saasināšanas, kas ir viens no iemesliem cilvēku interesei par biznesa un ekonomikas ziņām.
Bakalaura darba pētnieciskais jautājums: kas nosaka laikraksta «Dienas Bizness»
panākumus – redakcionālā politika, saturs un izpratne par lasītāju profilu un vajadzībām vai arī mārketinga un pārdošanas aktivitātes?
Darba pētnieciskais priekšmets: laikraksta «Dienas Bizness» redakcionālā politika un lasītāju vajadzības.
Pētniecības objekti: laikraksta «Dienas Bizness» auditorija, redakcijas pārstāvji, laikraksta saturs.…