Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:864322
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma SIA “X” raksturojums    8
1.1.  Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums    8
1.2.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums    10
1.3.  Uzņēmuma loģistikas sistēmas analīze    12
2.  Uzņēmuma Krājumu klasifikācijas sistēma    17
2.1.  Pašreizējā SIA “X” krājumu klasifikācija    17
2.2.  Jaunā krājumu klasifikācija un tās kritēriji    18
3.  Klientu apkalpošanas servisa līmenis    24
3.1.  Produktu pieejamības līmeņa būtība    24
3.2.  Produktu pieejamības līmenis uzņēmumā SIA “X”    29
3.3.  Optimālā servisa līmeņa noteikšana un priekšlikumu izstrāde tā optimizācijai    38
4.  Krājumu vadīšanas sistēma    48
4.1.  Krājumu vadīšanas sistēmas teorētiskā bāze    48
4.2.  Pašreizējā krājumu pārvaldības sistēmas uzbūve uzņēmumā SIA “X”    53
4.3.  Ierosinājumi krājumu vadīšanas sistēmas optimizācijai    57
5.  Krājumu izmaksu analīze    73
5.1.  Krājumu izmaksu būtība    73
5.2.  Patreizējā izmaksu situācija uzņēmumā SIA “X”    78
5.3.  Optimizācijas darbību ietekme uz izmaksu izmaiņām uzņēmumā SIA “X”    83
  Secinājumi un Priekšlikumi    91
  Izmantotās literatūras un avotu sarakts    94
  Pielikumi    97
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un Priekšlikumi
Secinājumi
1. SIA “X” stāvoklis ir stabils un uzņēmums attīstās, tomēr loģistikas procesu efektivitātes uzlabošana dotu lielāku pievienoto vērtību uzņēmuma produktiem un sniegtu iespēju novērst negatīvās iezīmes, kas parādās SIA “X” finansu analīzē.
2. Uzņēmumā pastāvošā krājumu klasifikācijas sistēma ir novecojusi un kalpo tirdzniecības departamentu vajadzībām, kas neļauj to efektīvi izmantot krājumu vadīšanas procesos.
3. Jaunā klasifikācija sistēma ļautu apvienot lielo krājumu skaitu četrās produktu grupās, vadoties pēc vienotiem, loģistikas procesus ietekmējošiem, kritērijiem. Jaunizveidotās grupas, krājumu analīzes procesu padarītu vienkāršāku un dotu iespēju izvēlēties visai grupai, nevis individuālam krājumam, optimālo pieejamības līmeni vai krājumu vadīšanas metodi.
4. Uzņēmumā nav skaidri definēts un analītiski pamatots klientiem sniedzamais servisa līmenis, kas noved pie intuitīvu un matemātiski nepamatotu lēmumu pieņemšanas, kā rezultātā uzņēmuma produktu pieejamības līmenis sadalot pa preču grupām ir neviendabīgs.
• Uzņēmuma peļņu nesošāko produktu grupā pašreizējais produktu pieejamības līmenis ir augstāks nekā uz peļņas maksimizācijas pamatiem aprēķinātais optimālais servisa līmenis.
• Attīstības stadijā esošo produktus raksturo vidēji augsts servisa līmenis, kas pēc aprēķinu rezultātiem ir zemāks nekā teorētiski optimālais.
• Uzņēmuma iekārtu krājumiem novērojams zemāks servisa līmenis, kuru uzlabot var ar pasūtījuma procesa sistematizēšanas un vienkāršošanas darbībām.
• Remonta rezerves daļu grupās novērojams ļoti augsts, ar lielām izmaksām saistīts produktu pieejamības līmenis, kas veidojies nekoordinētu darbību rezultātā un ir neatbilstošs uzņēmuma interesēm.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1355586
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties