Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Kvalitātes vadības sistēmu ieviešana uzņēmējdarbībā-
Kvalitātes vadības sistēmu ieviešana uzņēmējdarbībā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Annotation | 4 | |
Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Uzņēmuma sertifikācijas process Latvijā | 12 |
1.1. | Kvalitātes vadības sistēmu raksturojums | 12 |
1.2. | Kvalitātes audits | 21 |
1.3. | Kvalitātes dokumentu izstrādāšana un vadība | 26 |
2. | Riska faktoru analīze | 28 |
3. | Bezpapīru ISO sistēma - digitālā interaktīvā vadības sistēma | 34 |
4. | Muitas kvalitātes vadības sistēmas ieviešana “Interbaltijā” | 37 |
4.1. | Instrukcijas muitošanas darbību audita veikšanai | 37 |
4.2. | Instrukcijas neatbilstoši noformēta VAD labošanas kārtībai | 38 |
4.3. | Procedūra dokumentu un pierakstu vadībai | 38 |
4.4. | Monitoringa un mērījumu procedūra | 42 |
4.5. | Neatbilstošu produktu vadības procedūra | 45 |
4.6. | Piegādātāju novērtēšanas procedūra | 48 |
Secinājumi un priekšlikumi | 52 | |
Review | 60 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 63 | |
Galvojums | 64 | |
Pielikums Nr.1 | 65 |
Latvijā uzņēmējdarbībā strauji sāk pielietot dažādus vadības sistēmas standartus, kas ienāk no Rietumu uzņēmējdarbības pieredzes, kur vadības sistēmas pēdējos četrdesmit gadus ir bijusi uzņēmējdarbības principiāls dzinējspēks un motivācijas pamats.
Attīstoties tirgus ekonomikas attiecībām Latvijā, uzņēmumu darbību un attīstību arvien vairāk ietekmē konkurence un vārdam ”kvalitāte” tiek piešķirta jauna nozīme.
Uzņēmums, uz kuru attiecina šo jēdzienu, darbojas efektīvi un to apliecina uzņēmuma finansu rādītāji un klientu pieprasītie un pirktie noteikta līmeņa produkti vai pakalpojumi. Mūsdienās jēdziens “kvalitāte” ir cieši saistīts ar klientu - ar tā vajadzību un vēlmju izzināšanu, noteikšanu un apmierināšanu.
Latvijā aizvien vairāk uzņēmumu savā stratēģiskajā attīstībā lielāku uzmanību pievērš kvalitātes vadības sistēmas izstrādes un ieviešanas jautājumiem. Galvenais valsts uzdevums ir nodrošināt stabilu tiesisko un administratīvo bāzi uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanai, it īpaši par starptautisko konkurētspēju. Kvalitatīvas uzņēmējdarbības nodrošināšana, veicinot starptautisko un Eiropas standartu piemērošanu, izmantojot modernas uzņēmumu vadības sistēmas un ieviešot jaunākās tehnoloģijas, ļauj tiem veiksmīgi konkurēt, gan vietējā, gan starptautiskajā tirgū.
Tādējādi kvalitāte ir elements, kas caurvij visu organizāciju, un kvalitātes vadīšanas jautājumiem viscaur ir jāpievērš maksimāla uzmanība, lai izdzīvotu, attīstītos un saglabātu savu konkurētspēju. Šeit neiet runa tikai par produktu un pakalpojumu kvalitāti, bet arī par piegādi, administrēšanu, klientu apkalpošanu un jebkuru citu uzņēmumi darbības aspektu. Tas vienlīdz attiecas uz visām tautsaimniecības nozarēm, uz jebkuru organizāciju, firmu, uzņēmumu – gan ražojošo, gan pakalpojumus sniedzošu firmu, gan sociālajā sfērā darbojošos uzņēmumu, gan arī valsts un pārvaldes institūciju.
Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana ir atzīts ceļš uz efektīvāku uzņēmuma darbību, kvalitātes un klientu apkalpošanas vadības sistēmu. Šī sistēma ir labas vadības prakses pamats katram uzņēmumam vai uzņēmumsi. Tā koncentrējas uz klientu vajadzībām un vēlmēm, kā arī veicina efektīvu kvalitātes vadību un plānošanu uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem.
Kvalitātes vadība nav nekas tāds, ko var vienkārši nopirkt un ievietot uzņēmumā tā, kā var nopirkt un uzstādīt mašīnas rezerves daļas. Tas ir dzīves veids, domāšanas veids un jauna uzņēmuma kultūra. …
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt nepieciešamos paveicamos procesus, lai uzņēmumā tiktu ieviesta kvalitātes vadības sistēma un veiksmīgi pielietots Izcilas uzņēmējdarbības modelis, kā arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmumu kvalitātes standartu sekmīgai iegūšanai un īstenošanai darbībā.
- Kvalitātes vadības sistēmu ieviešana uzņēmējdarbībā
- Riska vadības stratēģijas izstrāde pakalpojuma uzņēmumam
- Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Tūrisma produkta vadības iespējas
Diplomdarbs augstskolai79
-
Jauno pakalpojumu ieviešanas projekts
Diplomdarbs augstskolai50
Novērtēts! -
Projektu kontrolinga ieviešana uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai57
Novērtēts! -
SIA “Abonēšanas centrs Diena” vadības organizācija un tās darbības efektivitātes noteikšana
Diplomdarbs augstskolai61
Novērtēts! -
Resursu organizēšana uzņēmējdarbībā
Diplomdarbs augstskolai60