Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:595574
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Radošā darbība    7
1.1.  Bērna domāšana un iztēle    8
1.2.  Bērna radošuma attīstība    8
1.3.  Pedagoga loma radošās darbības sekmēšanā    10
2.  Radošā darbība vizuālā māksla pirmsskolā    13
3.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    17
3.1.  Pētījuma 1. posma rezultāti    18
3.2.  Pētījuma 2. posma norises apraksts    25
3.3.  Pētījuma 3. rezultātu apstrāde un analīze    28
  Secinājumi    36
  Literatūras avotu saraksts    38
  Pielikums    40
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Radošums ir spēja domāt un izstrādāt jaunus izgudrojumus, radīt mākslas darbus, risināt problēmas jaunos veidos vai izstrādāt ideju, kas balstīta uz oriģinālu, jaunu vai netradicionālu pieeju. Radošums ir spēja kaut ko redzēt jaunā veidā, lai redzētu un atrisinātu problēmas, ko neviens cits nezina, un iesaistīties jaunās, unikālās vai atšķirīgās garīgās un fiziskās pieredzēs.
Radošuma kritēriji, rādītāji un tā izpausmes var noteikt pēc bērnu ieinteresētības, viņu pavadītā laika pie uzdevumu, aizrautības, oriģinālu ideju radīšanas, patstāvīgas problēmu risināšanas un gandarījuma par savu darbu, izdarīts līdz galam, pabeigts.
3 – 4 gadu jaunu bērnu vecumposmā radošuma attīstība ir cieši saistīta ar bērna domāšanu un iztēli, viņam ir jāspēj saredzēt domu kāpēc tiek veikts uzdevums un kāds ir rezultāts. Zinot šī divas lietas bērns vieglāk virzījās pretī mērķim, un procesa laikā sāka eksperimentēt ar pieejamiem materiāliem, praktiskās nodarbības laikā secināju, ka ir nepieciešams sniegt tik laika cik katram bērnam vajadzīgs, katram šis laika intervāls ir atšķirīgs. Aplūkojot katra centra darbus un to rezultātus salīdzinot ar 1. tabulu par cilvēka attēlojumu evolūciju bērnu zīmējumos var secināt, ka visi bērni ir veiksmīgi sasnieguši Emocionālās attīstības posmu, kurš raksturīgs ar platformu attēlojumiem un koptēlu, kā arī bija novērojams, jo īpaši 1. centrā, darbs ar plastilīnu, ka bērni jau ir uztveres attīstības un attēlošanas posmā kur viņu darbos jau parādās vienkāršu pamatformu kombinēšana ar citiem objektiem (6. att. Katrīna 3 gadi 6 mēneši). Novērots tika, ka jo vairāk bērniem patīk piedāvātais veids kā darboties, jo ilgāk viņi darbojās centros, jo labāk mācēja pastāstīt ko viņi dara, aprakstīt savas darbības ar materiāliem, un radīja orģinālus darbus, ko arī pabeidza tos – jo bija ieinteresēti.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1389986
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties