Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Konkurētspējas paaugstināšanas veidi uzņēmumā-
Konkurētspējas paaugstināšanas veidi uzņēmumā
Diplomdarbs48 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | ||
1. | ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA | |
1.1. | Uzņēmējdarbības attīstības dinamika un tās analīze Latvijā | |
1.2. | Nozares analīze | |
1.3. | Konkurences un konkurentu analīze | |
1.3.1. | Vispārēja konkurentu novērtēšanas metode | |
1.4. | Konkurētspējīgas priekšrocības pamats | |
1.4.1. | Efektivitāte | |
1.4.2. | Produkcijas kvalitāte | |
1.4.3. | Jaunievedumi | |
1.4.4. | Klientu velmju apmierināšana | |
1.5. | Konkurētspējīgu priekšrocību radīšana | |
1.5.1. | Konkurētspējīgā priekšrocība, iegūstot augstāku efektivitāti | |
1.5.1.1. | Ražošana un efektivitāte | |
1.5.1.2. | Mārketings un efektivitāte | |
1.5.1.3. | Krājumu vadība un efektivitāte | |
1.5.1.4. | Personāla vadība un efektivitāte | |
1.5.2. | Konkurētspējīgā priekšrocība, sasniedzot augstāku kvalitāti | |
1.5.3. | Konkurētspējīgā priekšrocība, ieviešot jaunievedumus | |
1.5.4. | Konkurētspējīgā priekšrocība, apmierinot klientu vēlmes | |
1.5.4.1. | Fokusēšanās uz pircēju | |
1.5.4.2. | Pircēju vēlmju apmierināšana | |
1.6. | Produktu sortiments | |
2. | PĒTĪJUMA UN APRĒĶINU DAĻA | |
2.1. | Uzņēmuma SIA „Express pizza” raksturojums | |
2.2. | Kvalitātes procesu pilnveidošana uzņēmumā | |
2.3. | Uzņēmuma pozicionēšana tirgū izmantojot reklāmu | |
2.4. | Sortimenta paplašināšana un padziļināšana | |
2.5. | Konkurētspējas paaugstināšanas veidu salīdzināšana | |
2.6. | Konkurētspējas paaugstināšanas veicinošo pasākumu ieviešana | |
NOBEIGUMS | ||
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS |
Ņemot vērā kritisko ekonomisko situāciju valstī, arvien aktuālāks kļūst daudzu uzņēmumu, tajā skaitā arī pakalpojumu uzņēmumu konkurētspējas un pat pastāvēšanas jautājums. Viens no pakalpojumu uzņēmumu veidiem ir gatavo ēdienu piegāde klientiem. Un tāpēc uzņēmumiem galvenā uzmanība ir vērsta uz patērētāju. Patērētājs ir uzskatāms par uzņēmuma SIA „Express pizza” konkurētspējas nodrošināšanas svarīgāko faktoru. Tikai saprotot patērētāja vajadzības, uzņēmums var veikt nepieciešamās izmaiņas savā ikdienas darbā.
Pētījuma problēma ir tā, ka patērētāja prasības pēc kvalitātes, sortimenta, laipnas apkalpošanas un dažādiem papildus labumiem ir augušas. Tas ir nopietns izaicinājums uzņēmumiem, jo uzskaitīto kritēriju nenodrošināšanai seko patērētāja uzticības zaudējums. Lai spētu izpildīt patērētāju prasības uzņēmumam ir jāpalielina sava konkurētspēja salīdzinot ar citiem uzņēmumiem, kad darbojas gatavo ēdienu piegādes nozarē.
Šajā bakalaura darbā pētījuma objekts ir uzņēmums SIA „Express pizza” un pētījuma priekšmets konkurētspējas paaugstināšanas veidi.
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumu kopumu uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanai gatavo ēdienu piegādes nozarē.
Lai sasniegtu šo mērķi, nepieciešams veikt šādus uzdevumus:
• izpētīt uzņēmējdarbības attīstības dinamiku Latvijā;
• veikt konkurentu analīzi, izmantojot vispārējo konkurentu novērošanas metodes;
• izpētīt konkurētspējas paaugstināšanas veidus;
• salīdzināt 3 konkurētspējas paaugstināšanas veidus pēc autora ieskatiem, kuri būtu vislabākie uzņēmumam;
• apkopot iegūto informāciju un izvēlēties labāko veidu, ka paaugstināt konkurētspēju uzņēmumā;
• izstrādāt secinājumus un priekšlikumus.
Lai izpildītu izvirzītos uzdevumus, tiks lietotas šādas pētījumu metodes: ekonomiskā analīze, analītiskās mārketinga pētījumu analīze, salīdzināšanas, lielumu aprēķināšana, tabulas.
Par pētījuma avotiem kalpo Latvijas Republikas likumi, Latvijas ekonomikas ministrijas ziņojumi, vispārēja literatūra, valsts statistikas dati, uzņēmuma nepublicētie dati, interneta resursi.…
Bakalaura darba nosaukums ir „Konkurētspējas paaugstināšanas veidi uzņēmumā”. Bakalaura darbs satur divas galvenās daļas. Pirmā ir analītiskā apskata daļa, bet otrā ir pētījumu un aprēķinu daļa. Bakalaura darba apjoms ir 64 lapaspuses un tas satur 16 tabulas un 8 attēlus, kā arī 3 pielikumus. Bakalaura darbs ir rakstīts latviešu valodā. Analītiskajā apskata daļā tika apskatīta uzņēmējdarbības attīstības dinamika un gatavo ēdienu piegādes nozare Latvijā. Veikta konkurentu analīze izmantojot vispārējo konkurentu novērtēšanas metodi. Tika apskatīti konkurētspējīgās priekšrocības veidošanās pamati. Tika apskatīti visi sortimenta rādītāji – platums, garums, dziļums, blīvums. Šajā daļā ietvertā informācija kalpoja par pamatu pētījuma un aprēķinu daļas izstrādāšanai. Pētījumu un aprēķinu daļā tika raksturots uzņēmums SIA „Express pizza”. Tikai apskatīti 3 veidi kā paaugstināt konkurētspēju uzņēmumā SIA „Express pizza” un tie bija - kvalitātes procesu pilnveidošana uzņēmumā, ieviešot TQM, uzņēmuma pozicionēšana tirgū izmantojot reklāmu, sortimenta paplašināšana caur jaunievedumiem, kā arī palielināt sortimenta dziļumu, dažādojot piedāvāto picu klāstu. Tika analizēts kurš risinājums ir izdevīgākais uzņēmumam. Nobeigumā tika sniegti secinājumi un priekšlikumi balstoties uz pētījuma un aprēķina daļa veiktajiem aprēķiniem.
-
Konkurētspējas paaugstināšanas veidi uzņēmumā
Diplomdarbs48 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
- Pārvadājumu organizēšana uzņēmumā SIA "Euro Baltic Trans"
-
Uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas projekts SIA "Colliers international"
Diplomdarbs45 Vadība, Nekustamais īpašums, Mārketings, reklāma
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Dokumentu vadība pēc LVS EN ISO 9001:2000 standarta uzņēmumā "Venta"
Diplomdarbs augstskolai53
-
Uzņēmējdarbības vadības novērtējums uzņēmumā "AAA"
Diplomdarbs augstskolai49
Novērtēts! -
Darba tirgus analīze un nodarbinātības paaugstināšanas iespējas Latvijā
Diplomdarbs augstskolai85
-
Uzņēmuma SIA "Labiekārtošana-D" analīze
Diplomdarbs augstskolai57
-
Uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanas iespējas
Diplomdarbs augstskolai71