Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:860503
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 45 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    9
1.  Komunikācija kā svarīgs mūsdienu organizācijas funkcionēšanas nosacījums    13
1.1.  Komunikācijas jēdziens un komunikācijas procesa sastāvdaļas    13
1.2.  Iekšējā komunikācija: uzdevumi, mērķi , principi un to loma organizācijas darbībā    18
1.2.1.  Komunikācija kā organizācijas darbību veicinošs faktors    18
1.2.2.  Iekšējās komunikācijas nozīme    20
1.2.3.  Iekšējās komunikācijas vadīšanas pamati    22
1.3.  Ārējās komunikācijas raksturojums organizācijā    29
1.4.  Sabiedriskās attiecības kā komunikāciju nodrošinoša darbība    33
2.  NVA Rēzeknes filiāles iekšējās komunikācijas analīze    39
2.1.  NVA mērķi, darbības stratēģija. NVA Rēzeknes filiāles raksturojums    39
2.2.  NVA Rēzeknes filiāles iekšējās komunikācijas kanālu un veidu raksturojums    43
2.3.  NVA Rēzeknes iekšējā komunikācija darbinieku vērtējumā    51
3.  Ārējā komunikācija NVA Rēzeknes filiālē    58
3.1.  Bezdarbnieku un darba meklētāju kā galvenās ārējās mērķauditorijas raksturojums    58
3.2.  Galvenie ārējās komunikācijas veidi un to raksturojums NVA Rēzeknes filiālē    62
4.  NVA Rēzeknes filiāles iekšējās un ārējās komunikācijas pilnveidošanas paņēmieni    70
4.1.  rekomendācijas organizācijas pozitīvā iekšējā klimata uzturēšanai    70
4.2.  ārējās komunikācijas problēma un tās risināšanas iespējas    74
4.3.  sabiedrības informētības paaugstināšanas koncepcijas programma    75
  Nobeigums    82
  Izmantotās literatūras saraksts    86
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Efektīva komunikācija nozīmē informācijas nodošanu atbilstošajai auditorijai – darbiniekiem, klientiem, patērētājiem vai piegādātājiem – tas ir svarīgi gan uzņēmuma, gan mērķauditorijas mērķu nodrošināšanā.
Viens no uzņēmumu, iestāžu un organizāciju panākumu faktoriem ir nepiespiesta, visaptveroša, nepretrunīga iekšējā un ārējā komunikācija. Pārdomāta un mērķēta komunikācija ir nepieciešama, lai uzņēmums veiksmīgi funkcionētu. Nepārdomāta komunikācija vai tās trūkums rada baumas, intrigas, neizpratni, kļūdas un demotivē darbiniekus.
Informācijas netraucēta aprite ļauj ātrāk atrast nepieciešamos risinājumus un pieņemt lēmumus. Ārējā vidē – tirgū, valstī – informācija nemitīgi mainās un tas liek vai katru dienu mainīt iepriekš pieņemto un reaģēt. Sabalansēta informācijas aprite ļauj organizācijai sekmīgi strādāt – arī pateicoties darbinieku apmierinātībai.
Autore darba gaitā izdara sekojošus secinājumus:
1) Efektīva komunikācija ir atbalsts izpratnes un sadarbības veicināšanai starp cilvēkiem, grupām, komandām, dažādām struktūrvienībām, nozīmīgs organizācijas kultūras, tēla un reputācijas veidošanas un uzturēšanas instruments. Lai nodrošinātu efektīvu komunikāciju organizācijā, jārealizē sekojošas prasmes: uzstādīt precīzus komunikācijas mērķus, veidot labas attiecības komandā, nodot un saņemt precīzu informāciju; efektīvi izteikt kritiku un uzslavas. Savukārt sasniedzamie efektīvas komunikācijas rezultāti: vienota un efektīva komunikācijas kultūra; paaugstināts savstarpējās saprašanās līmenis; pozitīva emocionālā gaisotne. Organizācijas komunikatīvā politika nozīmē mērķtiecīgu, pastāvīgu informatīvo mijiedarbību. Vadībai un personālam vajag savlaicīgi paredzēt pārmaiņas, diagnosticēt situāciju, realizēt jaunus darbības virzienus un izmantot priekšrocības.
Iekšējā komunikācija ir sarežģīts process uzņēmuma vai organizācijas iekšējā vidē. Tas ietver sevī gan informācijas apmaiņu un darbinieku motivēšanu, gan darbinieku apmierinātību ar darbu.
Efektīva metode, ar kuras palīdzību notiek organizācijas komunikācija ar ārējo sabiedrību, ir sabiedrības informēšana ar masu saziņas līdzekļu starpniecību.
Komunikācijas pamatprincips, lai ārējā komunikācija būtu efektīva, nepieciešami nozīmīgi ieguldījumi iekšējā komunikācija. Pats galvenais ir sniegt darbiniekiem informāciju ātrāk, nekā par to tiek informēti mediji, kas ilgtermiņā veido savstarpēju uzticību un būtiski motivē darbiniekus.
Viens no sabiedrisko attiecību uzdevumiem organizācijas iekšienē ir veidot harmoniju starp uzņēmuma darbiniekiem, jo viņi ir daļa no sabiedrības. Sabiedrisko attiecību darbībā izmanto komunikācijas tehnoloģijas un līdzekļus.
2) NVA darbības kvalitātei ir būtiska loma visas Latvijas ekonomikā. Nodarbinātība ir viens no makroekonomiskajiem rādītājiem, savukārt nodarbinātības veicināšana ir NVA pamatfunkcija
3) Latvijas aktīvās nodarbinātības politikas ilgtermiņa mērķis ir Latvijas iedzīvotāju pilnas nodarbinātības, kas nodrošina visiem valsts iedzīvotājiem, kas vēlas strādāt, iespēju atrast darbu un stāties darba attiecībās, un iedzīvotāju ekonomiskās un sociālās mobilitātes nodrošināšana. NVA Rēzeknes filiāles darbības galvenais mērķis ir vienotas valsts nodarbinātības politikas realizēšana savā administratīvajā teritorijā, sekmējot bezdarba samazināšanu un nodarbinātības situācijas uzlabošanu valstī.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties