Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:425496
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.05.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 33 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.1.  INTEGRĒTĀS MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS, TO BŪTĪBA UN MĒRĶI    5
1.2.  UZŅĒMUMA KOMUNIKĀCIJAS VEIDOŠANAS SASTĀVDAĻAS, TO NOZĪME UN SAISTĪBA AR IEPAKOJUMU    10
1.3.  IEPAKOJUMA UN IEPAKOJUMA DIZAINA VĒSTURE, ATTĪSTĪBA UN FUNKCIJAS    16
1.4.  IEPAKOJUMS UN KOMUNIKĀCIJA AR IEPAKOJUMA PALĪDZĪBU    22
1.4.1.  IEPAKOJUMS KĀ KOMUNIKĀCIJAS LĪDZEKLIS    23
1.4.2.  IEPAKOJUMA DIZAINA RADĪŠANA PREČU PĀRDOŠANAS STIMULĒŠANAI    25
2.  AS „ RANKAS PIENS” PRODUKTU IEPAKOJUMS KĀ INTEGRĒTĀ MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS LĪDZEKLIS STARP PATĒRĒTĀJU UN RAŽOTĀJU    28
2.1.  PĒTĪJUMA OBJEKTA UN METOŽU RAKSTUROJUMS    28
2.2.  UZŅĒMUMA AS „RANKAS PIENS” UZŅĒMĒJDARBĪBAS RAKSTUROJUMS    29
2.3.  AS „RANKAS PIENS” MĀRKETINGA IEKŠĒJA UN ĀRĒJĀ VIDE UN SVID ANALĪZE    31
2.3.1.  AS „RANKAS PIENS” MĀRKETINGA IEKŠĒJA UN ĀRĒJĀ VIDE    32
2.3.2.  AS „RANKAS PIENS” SVID ANALĪZE    34
2.4.  AS „RANKAS PIENS” LIELĀKIE KONKURENTI, TO ZĪMOLU PRODUKCIJAS IEPAKOJUMI    35
2.5.  AS „RANKAS PIENS” PRODUKTI, PRODUKTU PORTFOLIO UN PRODUKTU KONKURĒTSPĒJA AR IEPAKOJUMA PALĪDZĪBU    47
  INTERVIJAS    50
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    56
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKTS    58
  PIELIKUMI    60
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
SECINĀJUMI
Darba autore izdarījusi secinājumus balstoties uz izstrādāto darba teorētisko un praktisko daļām izdarot šādus secinājumus:
1. Iepakojums jau vēsturiski ir veidojies kā preces neatņemama sastāvdaļa un mūsdienās tikai pieaudzis tā nozīmīgums.
2. Iepakojums ir IMK sastāvdaļa un kalpo kā saziņas līdzeklis komunikācijā ar patērētāju, un tam ir jābūt vienotam ar uzņēmuma imidžu, korporatīvo stilu.
3. Patērētājs pēc preces iepakojuma spriež par uzņēmumu kopumā, svarīgs ir gan produkta kvalitātes rādītājs, gan vizuālais noformējums, ko apliecina arī aptaujas rezultāti, kur 42 no 51 respondenta minējuši, ka svarīga produkta kvalitāte un kopā 40 atbildes sniegtas, ka svarīgs iepakojums un informācija uz iepakojuma.
4. Iepakojums nedrīkst būt pārsātināts ar grafiskajiem elementiem, tas traucē šo produktu pamanīt starp citiem līdzīgiem. Uz tā ir jābūt skaidri saprotamam un konkrētam logotipam, uzņēmuma nosaukumam, simbolam, krāsu salikumam un pēc nepieciešamības sauklim.
5. Pareizi dizainiski noformēts iepakojums veicina preču patēriņu, preču atpazīstamību un rada lojalitāti pret zīmolu un uzņēmuma ražotajiem produktiem kopumā. To apliecina arī respondentu atbildes, proti, no 51 respondenta 39 atbildējuši, ka iepakojums palīdz izdarīt izvēli produktu iegādē, un 43 respondenti minējuši, ka košs un dizaina ziņā interesants iepakojums piesaistītu to uzmanību.
6. AS „Rankas Piens” produkti ir kvalitatīvi, ko apliecina sertifikāti un Riga food godalgas, kā arī respondentu atbildes to starpā, kas lieto AS „Rankas piens” produktus to ir atzīmējuši. Proti, no 22 respondentiem17 to ir minējuši.
7. AS „Rankas piens” iepakojumiem ir atšķirīgs dizains, kas traucē uztvert to kā viena ražotāja produktus, tādējādi tas nevar atšķirties no citiem līdzīgiem produktiem, kuri ir uzņēmuma sīvākie konkurenti Latvijā, un līdz ar to tas nekalpo kā pilnvērtīgs IMK līdzeklis

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties