Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:698877
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.08.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Komunikācija, komunikatīvā vide un PR    7
2.  Sabiedriskās attiecības – to būtības izpratne    10
3.  Tiešās tirdzniecības darbības sfēra un ētika    11
4.  AVON raksturojums    15
5.  Avon sabiedrisko attiecību un mārketinga pasākumu izpēte    21
  Secinājumi    33
  Izmantotā literatūra    34
  Pielikumi    35
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Kvalifikācijas darba tēma tika izvēlēta, jo tā šķita interesanta un atšķirīga no citām iepriekš pētītām sabiedrisko attiecību tēmām. SIA „Avon Cosmetics” komunikācija ar sabiedrību Liepājā vēl nav īpaši pētīta, jo interneta vidē par šādiem pētījumiem informācija praktiski nav atrodama. Tieši tādēļ autore uzskata, ka būtu interesanti un aizraujoši vairāk izpētīt tieši šo tēmu. Tādā veidā varētu uzzināt daudz jaunu un iepriekš nezināmu lietu par sabiedrisko attiecību darbībām Liepājā, kā arī par to, cik veiksmīga ir komunikācija ir starp uzņēmumu un sabiedrību.
Informācija par sabiedriskajām attiecībām, reklāmas kampaņām un komunikāciju ir pieejama daudzos literatūrās avotos, piemēram, Dītera Herbsta „Sabiedriskās attiecības”, Skota M. Katlipa, Alena H. Sentera, Glena M. Brūma „Sabiedriskās attiecības”, Filipa Kotlera „Kotlers par mārketingu”, Sandras Veinbergas „Publiskās attiecības”, interneta resursos utt.
Komunikācijas starp SIA „Avon Cosmetics” un liepājniekiem galvenā problēma ir tā, ka šis temats nav pētīts gandrīz nemaz, un tādējādi par šo tēmu nav tik daudz informācijas, kā par citām sabiedrisko attiecību tēmām. Būs interesanti uzzināt, cik aktīvi kompānija Avon darbojas sabiedrisko attiecību jomā, kā tas izpaužas, cik lielā mērā no tām ir atkarīgi panākumi, kā arī, cik veiksmīgu sadarbību veido starp ieinteresēto uzņēmumu un sabiedrību jeb potenciālo patērētāju.

Kvalifikācijas darba izstrādei tika izveidots pētījuma plāns
Socioloģiskā pētījuma programmas teorētiskā daļa:
• Pētījuma objekts: SIA „Avon Cosmetics”
• Pētījuma priekšmets: Sabiedrisko pasākumu reklāmas kampaņu analīze SIA „Avon” Liepājā.
• Pētījuma mērķis: Noskaidrot, kādas un cik veiksmīgas ir SIA Avon Cosmetics reklāmas kampaņas, cik lielā mērā tās ir „Avon” panākumu atslēga.
• Pētījuma uzdevumi: Izpētīt, cik veiksmīga ir komunikācija un informācijas nodošana starp kompāniju „Avon Cosmetics” un potenciālo klientu. Veikt aptaujas. Noskaidrot, kādi būtu ierosinājumi, lai saziņa būtu vēl efektīvāka. Noteikt pētāmā materiāla apjomu: bukleti, mājas lapa, konkrēts laika periods. Apkopot iegūto informāciju tabulās vai diagrammās. Izdarīt secinājumus par rezultātiem.
• Pētījuma bāze: Plašsaziņas līdzekļi, Liepājas pilsētas iedzīvotāji.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties