Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Kompānijas "Henkel" darbības un konkurētspējas analīze-
Kompānijas "Henkel" darbības un konkurētspējas analīze
Latvijas ekonomikas integrācija makro saimniekošanas sistēmā prasa no uzņēmējiem biznesa vadības instrumentu apgūšanu. Izveidojušās tradicionālās formas un biznesa mehānismi globalizācijas nosacījumos pārcieš noteiktas izmaiņas un turklāt papildinās ar jauniem to veidiem un instrumentiem, kas adekvāti veidojušies.
Viena no svarīgākajām pasaules saimniecības īpatnībām pēdējos desmit gados ir starptautisku ekonomisku sakaru izveidošanās. Starptautiskā tirdzniecība – visvairāk attīstītākā no starptautisko ekonomisko attiecību un starptautisko uzņēmējdarbību formām. Laicīgi jāpamana, jāsaprot un jānovērtē galvenās tendences, veidojošos mehānismus un stratēģijas starptautiskajā biznesā, kā arī efektīvi jāizmanto svarīgākais marketingu uzdevums.
Mūsdienu marketingā pēdējos gados norisa nopietnas izmaiņas, kuras izsauca tirgus, tā orientieru un prasību transformācija, pēdējie sasniegumi zinātnē un tehnikā, sabiedrības sociālajā attīstībā. Daudzas kompānijas – vietējās, kā arī ārzemju, atrodas savas marketinga aktivitātes nopietnas paplašināšanas nepieciešamības priekšā. Lietišķo panākumu nebūs, ja neizināsi tirgus stāvokļa un perspektīvas nianses, tā svarīgākos segmentus, vajadzības un patērētāju pieprasījumu mērķa tirgus ietvaros. Nepieciešams izveidot preci ar nepieciešamajām pieprasījuma īpašībām; ar optimālās cenas starpniecību informēt patērētāju par preces vērtības ideju; atrast prasmīgus starpniekus, lai prece izrādītos plaši pieejama un plaši tiktu parādīta, reklamēt preci tādā veidā, lai patērētāji zinātu par to maksimumu un vēlētos to iegādāties.
Marketinga vadība iekļauj analīzi, plānošanu. Mērķa realizāciju dzīvē, kontroli par veiktajiem pasākumiem jāattiecina uz pircējiem - uz saistītu attiecību nodibināšanu un uzturēšanu, sasniedzot abpusējo izdevīgumu. Rezultātu efektivitāte zināmā mērā atkarīga no pareizu attiecību starp preci un tās cenu nodrošinājuma, pasākumiem tās virzīšanā un izvietojuma tirgū, un potenciāla pieprasījuma.
Marketinga metodes – civilizētas uzņēmējdarbības ekonomiskās kultūras organiskais elements. Marketinga komplekss ieslēdz sevī produkcijas noieta un pakalpojumu organizācijas sistēmu, savstarpējo attiecību ar pircēju pilnveidošanu, aktīvu iedarbību uz pieprasījumu un tirgu kopumā, kā arī konkurences cīņas instrumentus.
Nākotnes kompāniju stratēģiskā prioritāte ir atbildes reakcijas paātrināšana uz preces pielāgošanos un pakalpojumu izmaiņām, informatīvās sistēmas pilnveidošanās, pamatojoties uz pircēju prasībām, un tiekšanās pēc daudz augstākiem kvalitātes standartiem.
Šodien no ražošanas tiek prasīts:
Maksimāli iespējamā adaptācija uz izmainījušos pircēju uzvedību;
Izdzīvošana konkurences apstākļos un Latvijas ekonomikas nestabilitātē.
Marketinga koncepcija, universāli tirgus principu realizācijas paņēmieni nozīmē, ka ir pamats racionālai pētnieciskā, ražošanas un noieta procesu organizācijai, neatkarīgi no uzņēmumu nozares piederības. Galvenie marketinga principi izmantojami praktiski visās komerciālā darba jomās. Līdz ar to, konkrētu marketinga pasākumu izstrādāšana prasa diferencētu pieeju, kas ņem vērā specifiskās vienas vai citas nozares īpatnības.
Daudzi uzņēmumi Latvijā šodien sastopas ar tirgus grūtībām. To vadītāji cīnās par izdzīvošanu mainīgo patērētāju attieksmes un vāju finansu resursu dēļ. Atbilžu meklējumos, uz iepriekš minētajām problēmām, daudzas organizācijas pievēršas marketinga kompleksam. Visātrāk to apgūst patēriņa preču uzņēmumi - ražotāji. Marketings tiem ir izdzīvošanas paņēmiens. Marketinga mērķi ir pieprasījuma veidošana un stimulēšana, pārvaldes pieņemamo lēmumu un uzņēmuma darba plānu pamatojuma nodrošināšana, kā arī pārdošanas apjomu, tirgus daļas un ienākumu palielināšana.…
Maģistra darba tēma – kompānijas „Henkel” (turpmāk tekstā uzņēmuma „Henkel”) darbības un konkurētspējas analīze. Darba mērķis: 1. Uzņēmuma „Henkel” finansiālās darbības rezultātu novērtēšana; 2. Izanalizēt konkurences spējas, un uzņēmuma „Henkel” spēkus tās vidē. Nospraustā mērķa sasniegšanai maģistra darbā ir apskatīta uzņēmuma darbības finansu analīze, izpētīts patērētāju tirgus vispārējais stāvoklis, apjoms un konkurenti. Tēmas uzdevumi: • Noskaidrot mūsdienu marketinga tendences; • Izanalizēt tirgu, kurā strādā pētāmā firma; • Noteikt dotās kompānijas stāvokli celtniecības produkcijas tirgū; • Dot kompānijas„Henkel” darbības novērtējumu tirgus apstākļos. Darbs sastāv no četrām nodaļām: 1. Marketinga koncepcija un tās ietekme uz firmas finansu stāvokli; 2. Kompānijas „Henkel” finansu stāvokļa analīze; 3. Pārdošanas apjomu dinamika un tās ietekme uz firmas finansu stāvokli; 4. Uzņēmuma konkurentspējas analīze. Maģistra darba apjoms 94 lapas, kas tiek papildināts ar analītiskajām tabulām, grafikiem, diagrammām. Darbā izmantoti 36 literatūras avoti. Darba tapšanas gaitā tika izmantota speciāla finansu analīzes ekonomiskā literatūra, menedžmenta, mārketinga, kā arī uzņēmuma „Henkel” dati.
- Kompānijas "Henkel" darbības un konkurētspējas analīze
-
Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
Diplomdarbs68 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
- Uzņēmuma "RB Galdnieks" mārketinga darbības analīze un mārketinga komunikāciju plāna izstrāde
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas projekts SIA "Colliers international"
Diplomdarbs augstskolai45
Novērtēts! -
“RSK apdrošināšanas” AS produktu raksturojums un to konkurētspējas attīstības novērtējums apdrošināšanas nozarē
Diplomdarbs augstskolai67
-
Saimnieciskās darbības analīze SIA "XYZ"
Diplomdarbs augstskolai60
-
A/s "Cēsu alus" tirgus analīze un tā attīstības iespējas
Diplomdarbs augstskolai76
-
Uzņēmuma „X” darbības pilnveidošana
Diplomdarbs augstskolai95
Novērtēts!