Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:726367
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  SIA „Kārumiņš G.R.” vispārējs raksturojums un ieceres pamatojums    7
1.1.  SIA „Kārumiņš G.R.” raksturojums    7
1.2.  SIA „Kārumiņš G.R.” rīcībā esošo resursu novērtējums    11
1.3.  Jaunās ieceres vispārējs apraksts    13
2.  Komercdarbības vides analīze SIA „Kārumiņš G.R.”    15
2.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    15
2.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    16
2.3.  SVID analīze    24
3.  Komercdarbības perspektīvais plāns SIA „Kārumiņš G.R.”    26
3.1.  Komercdarbības mērķi un stratēģijas    26
3.2.  Nepieciešamo resursu perspektīvais plāns    34
3.3.  Finanšu plāns un ieceres ekonomiskais novērtējums    35
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
  Pielikumi    57
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot komercdarbības attīstības plānu SIA „Kārumiņš G.R.” un analizējot gan uzņēmuma vispārējo raksturojumu, gan komercdarbības vides analīzi, gan perspektīvo plānu, darba autore ir nonākusi pie sekojošiem secinājumiem:
1. SIA “Kārumiņš G.R.” sākotnēji dibināts kā individuālais uzņēmums, taču 2004. gada sākumā, pateicoties veiksmīgai uzņēmuma attīstībai un noieta paplašināšanai, notikusi uzņēmuma reorganizācija, un SIA “Kārumiņš G.R.” pārreģistrēts par sabiedrību ar ierobežotu atbildību.
2. Stratēģiskas plānošanas un nozares izpētes pamatā, uzņēmums ir spējis konkurēt un veiksmīgi darboties savā nozarē - pārtikas produktu - maizes un konditorejas izstrādājumu ražošana, vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība.
3. Lai stratēģiski pareizi attīstītos, SIA “Kārumiņš G.R.” ir izvirzījis uzņēmuma misiju, kura atspoguļo iespējas piedāvāt Alūksnes, Balvu, Gulbenes un Rēzeknes novadu iedzīvotājiem kvalitatīvus konditorejas izstrādājumus un arvien vairāk paplašināt piedāvāto konditorejas izstrādājumu klāstu, kā arī izveidot vairāk iedzīvotājiem pieejamu tirdzniecības vietu, tā rezultātā kļūstot par stabilu un atpazīstamu uzņēmumu savā nozarē.
4. Izvērtējot personāla un vadītāja kompetences, uzņēmuma vadītājs atbild par produkcijas pārdošanu, reklāmu, patērētāju un klientu izpēti, apkalpošanu un stratēģisko plānošanu, savukārt taktisko plānošanu veic uzņēmuma zemākā līmeņa menedžeri, bet operatīvā plānošana saistās ar īstermiņa darba uzdevumiem, kurus veic visi uzņēmuma darbinieki, tā veidojot vienkāršu, bet darboties spējīgu organizatorisko struktūru.
5. SIA “Kārumiņš G.R.” ir izveidojušies divi vadības līmeņi- augstākais vadības līmenis ir uzņēmuma vadītājs, kurš dod norādījumus zemākā līmeņa menedžeriem, savukārt zemākais vadības līmenis ir maiņu vadītājas - konditores, kas atbild par konkrētās maiņas noteiktā laika posma darbu plānošanas un izpildes procesu.
6. Lai iegūtu pēc iespējas lielāku potenciālo tirgus daļu, uzņēmumā cenas tiek veidotas vadoties pēc gaidāmās peļņas aprēķina metodes, kad cenas nosaka pamatojoties uz konkurentu cenām, preces realizēšanas vērtību, kā arī to, cik daudz ir gatavi maksāt klienti, jo tieši klientu iespēju, vajadzību izzināšana ļauj attīstīties pareizā virzienā.
7. Analizējot SIA “Kārumiņš G.R.” iekšējo vidi, SVID matrica parāda uzņēmuma stiprās puses, kas ir pieredze konditorejas nozarē, kvalificēts un uzticams personāls, samērā plašs piedāvājums, dabīgo izejvielu izmantošana, uzņēmuma atpazīstamība, kas kopumā veido stabilas vērtības, uz kurām balstās uzņēmums.
8. Izvērtējot SIA „Kārumiņš G.R.” iekšējo vidi, parādās arī savas vājās puses, kurām būtu jāpievērš uzmanība un tās jānovērš - ierobežots produkcijas uzglabāšanas laiks, nesakārtots darbinieku darbā pieņemšanas un atlases process, vāja reklāma.
9. Izpētot SIA “Kārumiņš G.R.” ārējo vidi, uzņēmuma iespējas saistās ar noieta tirgus paplašināšanu, jaunu sadarbības partneru iegūšanu, produktu sortimenta paplašināšanu, kas savukārt saistās ar apgrozījuma palielināšanu un stabilitātes iegūšanu.
10. Vērtējot kopumā uzņēmumam nelabvēlīgo ārējo vidi, lielākos draudus SIA „Kārumiņš G.R.” rada konkurentu spiediena palielināšanās, nelabvēlīgas izmaiņas likumos un normatīvajos aktos, patērētāju ienākumu samazināšanās, pieprasījuma samazināšanās demogrāfisko apstākļu dēļ, valsts ekonomiskās vides neprognozējamība, šo faktoru ietekmi uzņēmums nevar regulēt vai ietekmēt, taču tie iespaido uzņēmuma tālāko darbību.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties