-
Klientu piesaiste
Patērētājiem ir jābūt sagatavotiem izdarīt izvēli, ņemot vērā gan savu laiku, naudas resursus, gan arī vides aspektus. Tiem ir jāspēj analizēt un novērtēt piedāvātās preces vai pakalpojumus, lai viņi varētu efektīvi izmantot savus personiskos līdzekļus, prastu aizstāvēt savas tiesības un līdz ar to spēlētu savu lomu tirgū.
Iegādāties preci vai izmantot pakalpojumu nolūkam, kurš nav tieši saistīts ar tās uzņēmējdarbību.
Brīvā tirgus ekonomikas apstākļos visi patērētāji kopīgi nobalso par to, kas un cik jāražo. Tā rodas tā saucamā patērētāju vara. “Tirgus ekonomikā patērētājs nav saistīts ar kādu kopēju, noteiktu planojumu, ka plāna ekonomikā, bet var brīvi plānot savas vajadzības” .
1968. gadā sociālās uzvedības zinātnē tika iedibināts jauns virziens – patērētāja uzvedība. Kopš tā laika pagāja jau vairāk nekā 30 gadi. Cilvēce nestāvēja uz vietas un nepārtraukti attīstījās, gan cilvēku dzīves līmenis, gan tehnoloģijas, gan dzīves veids. Mainījās arī cilvēku uzvedība. Protams, cilvēks kā patērētājs arī izmainījās. Viņš kļuvis daudz izvēlīgāks, un viņa prasības un vajadzības palielinājās vairākas reizes. Tieši tāpēc ir svarīgi pareizi novērtēt patērētāja vēlmes, ar kurām arī nodarbojas patērētāja uzvedības un psiholoģijas pētīšanas zinātne.
Gan reģionālos, gan pasaules tirgos ir ļoti augsts konkurences līmenis, tāpēc uzņēmēji nevēlas riskēt un tādēļ ir spiesti izmantot savu potenciālo klientu uzvedības un psiholoģijas detalizēto pētījumu rezultātus. Tādi pētījumi palīdz zināmā mērā samazināt vai pat pārtraukt tas preces ražošanu, kura nebūs pieprasīta, kā arī palīdz izstrādāt tādas preces un pakalpojumus, kādas patērētāji vēlas. Tas izraisīs pieprasījuma palielinājumu, tātad realizācijas apjomi palielināsies un tādējādi palielināsies arī uzņēmumu peļņa, bet peļņa, kā ir zināms, ir viens no galvenajiem uzņēmējdarbības mērķiem. …
Diplomdarba izvēlētā tēma ir klientu noturēšana, kā arī jaunu klientu piesaiste ir vissvarīgākais uzņēmuma uzdevums, jo klients ir katra uzņēmuma galvenā prioritāte, rūpes par klientu ir kā sarežģīta spēle, kurā ieguvēji ir abi spēles dalībnieki. Klients ir vissvarīgākā persona biznesā. No klienta ir atkarīga peļņa un veiksmīga biznesa attīstība. Svarīgi ir profesionāli apkalpot klientu, lai viņš justos apmierināts un būtu ieguvis maksimālu labumu no pakalpojuma. Klients ir uzņēmuma sadarbības partneris un domubiedrs, viņš ir tas, kuram uzņēmums sniedz pakalpojumus, klients ir vajadzīgs uzņēmumam, nevis uzņēmums klientam. Veidojot attiecības ar klientu ir svarīgi atcerēties, ka klients ir personība, ar savām īpašībām, prasībām un attieksmi. Lai sadarbība notiktu veiksmīgi, klienti ir jāiepazīst, jāanalizē, jāsaprot viņu vēlmes un vajadzības. Klienti kļūst arvien prasīgāki, tiek pieprasītas arvien jaunākas un inovatīvākas idejas un bez rūpīgākas klientu analīzes, kā arī bez stratēģijas un idejām kā šos klientus noturēt pastāv draudi uzņēmumam palikt konkurētnespējīgam, tātad klienti pārtrauktu sadarbību ar uzņēmumu. Tādā veidā, diplomdarba tēma ir aktuāla. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt rekomendācijas SIA „XXX” vadībai stratēģijas pilnveidošanai, balstoties uz teorijas un prakses analīzi, ar mērķi piesaistīt jaunus klientus un noturēt jau esošos. Diplomdarba mērķa sasniegšanai nepieciešams risināt šādus uzdevumus: 1. Apkopot profesionālo literatūru; 2. Apskatīt stratēģisko plānu un uzdevumus; 3. Izstrādāt SIA „XXX” darbības stratēģiskie pamatus, kas sniegs priekšstatu par nepieciešamajiem pasākumiem klientu piesaistīšanai; 4. Izanalizēt iekšējās un ārējās biznesa vides mijiedarbības faktorus; 5. Izpētīt personāla lomu SIA „XXX” attīstībā un darbā ar klientiem 6. Noformulēt rekomendācijas. Diplomdarba loģika tiek noteikta ar uzdevumu risināšanas secīgumu. Darbs sastāv no trim daļām. Pirmajai daļai ir teorētisks raksturs. Tā nepieciešama, lai izveidotu drošus pamatus diplomdarba praktiskajai daļai. Otrā nodaļa ir veltīta tirgus analīzei. No tirgus perspektīvām ir atkarīga uzņēmuma darbības izvēle, piesaistot jaunus klientus. Trešā daļa ir galvenā. Darba autors uzskata, ka nepieciešams atklāt un izveidot stratēģiskās sistēmas pamatus, kuri jau pastāv organizācijā tajā vai citā veidā, kas rezultātā nodrošinās jaunu klientu un esošo klientu piesaisti un noturēšanu. Pēc tam ir loģiski ieviest analīzē ārējās biznesa vides faktorus, ieskaitot konkurentu analīzi. Gala rezultātā būs iespējams formulēt secinājumus un rekomendācijas. Lai atrisinātu diplomdarba uzdevumus nepieciešams izmantot zinātnisko literatūru menedžmenta, mārketinga un finanšu menedžmenta jomas. Diplomdarba pētījuma objekts ir SIA „XXX”.
-
Finanšu ieguldījumu nozīme Nordea bankas personāla vadīšanas īstenošanā
Diplomdarbs75 Bankas, finanses, vērtspapīri, Uzņēmējdarbība, Vadība
- Klientu piesaiste
- Reklāmas līdzekļu izmantošanas analīze nekustamo īpašumu uzņēmumā SIA BaltHaus
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Reklāmas līdzekļu izmantošanas analīze nekustamo īpašumu uzņēmumā SIA BaltHaus
Diplomdarbs augstskolai98
Novērtēts! -
Finanšu ieguldījumu nozīme Nordea bankas personāla vadīšanas īstenošanā
Diplomdarbs vidusskolai75
-
Latvijas un pasaules lielāko transnacionālo farmācijas korporāciju (TNK) salīdzinājums. Lietišķais pētījums
Diplomdarbs augstskolai71
-
Projektu vadīšanas nozīme un problēmas uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai69
Novērtēts! -
Kultūras tūrisms un tā attīstības iespējas Rīgā
Diplomdarbs augstskolai65