Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:782868
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 45 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    5
  Аннотация    7
  Ievads    11
1.  Uzņēmuma stratēģija    14
1.1.  Stratēģijas loma un nozīme uzņēmumā    14
1.2.  Stratēģiskās vadīšanas uzdevumi    18
1.3.  Uzņēmumu ietekmējošie faktori    22
1.4.  Uzņēmuma biznesa stratēģija    34
2.  CRM koncepcijas un sistēmas apraksts    40
2.1.  CRM koncepcijas būtība    40
2.2.  CRM vēsturiskie aspekti    42
2.3.  CRM vērtību piramīda    42
2.4.  CRM sistēmas funkcionalitāte    45
2.5.  CRM sistēmas klasifikācija    48
2.6.  CRM sistēmas tehnoloģijas    49
3.  CRM sistēmu programmrisinājumi un ieviešanas pamatprincipi uzņēmumā    51
3.1.  CRM sistēmu programmrisinājumu pamatprincipi    51
3.2.  CRM sistēmu programmrisinājumu ražotāji    54
3.3.  CRM risinājuma izvēles aspekti    65
3.4.  CRM sistēmas ieviešanas pamatprincipi uzņēmumā    67
3.5.  Uzņēmuma pārejas modelis orientācijai uz klientu    69
3.6.  Ieviešanas metodoloģija    73
4.  CRM stratēģijas un koncepcijas izstrāde mobilo telekomunikāciju uzņēmumā X    79
4.1.  Nozares un tirgus situācijas raksturojums    79
4.2.  Klientu apmierinājuma esošās situācijas analīze    81
4.3.  CRM izveides stratēģiskās nostādnes    87
4.4.  CRM koncepcijas īstenošana    90
4.5.  Izmaksas un ieguvumi    93
  Secinājumi un priekšlikumi    96
  Izmantotās literatūras un datu avoti    100
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis ir izpētīt klientu attiecību vadības stratēģijas un sistēmas darbības faktorus Latvijas mobilo telekomunikāciju uzņēmumā un konstatēt šīs sistēmas lomu un ieviešanas aspektus. Darba autors izpētīja teorētiskos jautājumus, kas palīdzēja noskaidrot un konkretizēt, kas ir klientorientēta uzņēmuma stratēģija un kāda ir tās loma uzņēmuma darbībā. Teorētiskās analīzes rezultātā tika iztirzāti stratēģiskās plānošanas un vadīšanas uzdevumi, pētot problēmas ar kurām ir jārēķinās uzņēmumam savas darbības gaitā, un kuras nav iespējams novērst pilnībā, bet pastāv iespēja mazināt to ietekmi.
Izvēlēto maģistra darba tēmu noteica konkurences saasināšanās mobilo telekomunikāciju nozarē Latvijā, pieaugoša nepieciešamība sekmēt un uzlabot uzņēmuma darbību, noturēt savus klientus un piesaistīt jaunus, lai optimālāk īstenotu mobilā operatora mērķu sasniegšanu un nodrošinātu augstu konkurētspējas līmeni ilgtermiņā ar lojālu un noturīgu klientu loku.
Maģistra darbam ir praktisks raksturs. Tā gaitā tika veikti šādi uzdevumi:
1)noskaidrots, kas ir klientorientēta uzņēmuma stratēģija un izpētīta uzņēmuma klientu attiecību pārvaldības (CRM) stratēģijas un sistēmas nozīme, tās ietekme uz klientu lojalitātes sasniegšanu;
2)veikts ieskats CRM programmatūras darbības pamatprincipos un tās saistība ar uzņēmumu biznesa procesiem;
3)apzināti lielākie uzņēmumi, kas izstrādā CRM programmatūru Eiropā;
4)veikta analīze par Latvijas mobilo telekomunikāciju uzņēmuma X sadarbību ar saviem klientiem;
5)noskaidrots vai šis uzņēmums izmanto klientu attiecību pārvaldības koncepcijas pieeju savā darbā ar klientiem un kādi CRM risinājumi vai CRM pieejas tiek īstenotas šajā uzņēmumā;…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −42,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1215653
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties