Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:709236
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 60 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  PIEAUGUŠO NEFORMĀLĀS IZGLĪTĪBAS TEORĒTISKAIS PAMATS    9
1.1.  Pieaugušo izglītības dažādie aspekti    11
1.2.  Pieaugušo neformālā izglītība    22
2.  KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU NEFORMĀLĀS IZGLĪTĪBAS PROGRAMMAS IZSTRĀDES LIETIŠĶAJĀ ETIĶETĒ UN KOMUNIKĀCIJĀ TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    33
2.1.  Neformālās izglītības mācību programmas izstrādes teorētiskais pamatojums    34
2.2.  Lietišķā etiķete un komunikācija kā klientu apkalpošanas speciālistu izglītības saturs    44
3.  PĒTĪJUMI MĀCĪBU PROGRAMMAS “LIETIŠĶĀ ETIĶETE UN KOMUNIKĀCIJA” IZSTRĀDEI    52
3.1.  Empīriskie pētījumi pirms programmas izstrādes    53
3.1.1.  Klientu apkalpošanas speciālistu mācību programmu izpēte    54
3.1.2.  Pētījums “Patērētāju prasības Lietišķās etiķetes un Komunikācijas kursa saturam”    60
3.2.  Pieaugušo neformālās izglītības programmas “Lietišķā etiķete un komunikācija” izstrāde un aprobācija    66
3.2.1.  Neformālās izglītības programmas “Lietišķā etiķete un komunikācija" izstrāde    67
3.2.2.  Neformālās izglītības mācību programmas dalībnieku vērtējums    71
  SECINĀJUMI    75
  BIBLIOGRĀFIJA    77
  PIELIKUMI    82
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
• Viens no daudzajiem pieaugušu nefromālā izglītības īstešoanas mērķeim ir pieaugušo, savas nozares speciālistu, profesionālā pilnveide. Profesionālā pilnveida tiek īstenota, veicot darbu praksē vai piedaloties profesionālās pilnveides izglītības programmās.
• Plānojot neformālās izglītības nodrbības pieaugušajem, jāparedz tas, ka pieaugušie mācās izmntojot savu pieredzi un attieksmi un viens no otra izmantojot grupas biedrus, speciālistus kā lielāku autoritāti, kā pasniedzējus.
• Nefromālās izglītības vērtējuma rādītājs ir tās dalībnieku personīgās un profesionālās dzīves kvalitātes uzlabošanās.
• Neformālās izglītības programma pieaugušjiem tika radīta ar mērķi iegūt strukturētu plānu nodarbībām tajā pašā laikā tā ir mainīga, ietekmējoties no dalībnieku vēlmēm un paša mācību procesa.
• Izstrādājot programmu pieaugušo nefromālajā izglītībā, lai mazinātu peiaugušo mācību rezistenci ir lietedrīgi iesaistīt viņus programmas izveidē, un iepazīstināt ar piedāvāto saturu pirms nodarbībām.
• Apkopojot rezultāts par programmu satura izpēti 10 fromālās izglītības iestādēs un 10 nefromālās izglītības iestādēs tika konstatatēs, ka visās formālās izglītības programmās tiek iekļauts priekšmets Lietišķā komunikācija un etiķete. Arī vsisos neformālaš izglītības iestādes piedāvātajos kursos tiek iekāluta šāda tēm. Taču nevien neformālās izglītības iestāde nepiedāvā vienas deinas kursu atsevišķi lietišķajā komunikācijā un etiķetē.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties