Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Jaunas preces sagatavošana ieviešanai tirgū-
Jaunas preces sagatavošana ieviešanai tirgū
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 4 | |
Annotation | 5 | |
Аннотация | 6 | |
Saturs | 7 | |
Ievads | 9 | |
1. | Analītiskā apskata daļa | 11 |
1.1. | Jaunas preces, to nozīme | 11 |
1.2. | Preces plānošana | 14 |
1.2.1. | Preču plānošanas ietekmējošie faktori | 14 |
1.2.2. | Jaunas preces attīstīšanas posmi | 15 |
1.2.2.1. | Ideju ģenerēšana | 16 |
1.2.2.2. | Ideju atlase | 17 |
1.2.2.3. | Ideju izvērtēšana | 17 |
1.2.2.4. | Preces pārbaude | 18 |
1.3. | Mārketinga stratēģijas izstrāde | 19 |
1.3.1. | Tirgus pētīšana | 20 |
1.3.1.1. | Pētīšanas līdzekļi | 22 |
1.3.1.2. | Tirgus segmentācija | 25 |
1.3.1.3. | Tirgus segmentēšanas metodes | 27 |
1.3.2.1. | Konkurence | 31 |
1.3.2.2. | Preces raksturlielumi | 36 |
1.3.2.3. | Pircēju reakcija un mode | 37 |
2. | Pētījumu un aprēķinu daļa | 39 |
2.1. | Jaunas preces raksturojums | 39 |
2.2. | Ārējas vides analīze | 41 |
2.3. | Tirgus pētīšana | 45 |
2.3.1. | Konkurences analīze | 45 |
2.3.2. | Klientu izpēte | 50 |
2.4. | Jaunas preces reklamēšana | 52 |
2.4.1. | Ko dod reklāma? | 52 |
2.4.2. | Mēdiju izvēle | 53 |
2.4.2.1. | Reklāma laikrakstos un žurnālos | 56 |
2.4.2.2. | Reklāma radio | 58 |
2.4.2.3. | Reklāma televīzijā | 60 |
2.4.2.4. | Reklāma Internetā | 60 |
2.5. | Reklāmas aktivitāšu plāns | 63 |
2.5.1. | Reklāmas izvietošana vīriešu žurnālos | 63 |
2.5.2. | Reklāmas izvietošana radio | 64 |
2.5.3. | Reklāmas izvietošana Internetā | 65 |
2.6. | Kopējas reklāmas izmaksas | 67 |
Nobeigums | 68 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 70 |
Mūsdienu apstākļos, kad strauji attīstās ražošanas tehnika un tehnoloģijas un ātri mainās patērētāju pieprasījums, uzņēmumi nedrīkst paļauties tikai uz esošajiem produktiem, kurus tie piedāvā tirgū šodien, ir jācenšas piedāvāt arvien jaunus produktus. Pretējā gadījumā konkurenti var apsteigt šo vajadzību apmierināšanā.
Jo vairāk prece atbildīs patērētāja interesēm, jo lielākus panākumus gūs ražotājs.
Pirms kaut ko uzsākt ir svarīgi iepazīties ar teoriju, kura atspoguļos problēmas vispārīgo raksturojumu, nozīmīgumu un dos priekšstatu par attiecīgās tēmas būtību. Kad tas ir izdarīts var pievērsties praktiskās daļas izstrādāšanai. Konkrētā gadījumā bakalaura darba mērķis ir iepazīties ar jaunas preces sagatavošanu tirgū teoriju lai veiksmīgi varētu izstrādāt praktisko daļu.
Bakalaura darba pamatuzdevums ir a/s “Cēsu Alus” jaunās preces – Red Imperial alu ieviešana tirgū ar reklāmas palīdzību veicot papildus analīzi konkurentu izpētē, masu mēdiju izvērtēšanu un veicot daļēju masu mēdiju cenu aptauju.
Iesākumā tika veikta tirgus izpēte, tas ir – tika noteikta mērķauditorija un izvērtēti konkurenti. Bet galvenais uzdevums bija izpētīt masu un mēdiju priekšrocības un trūkumus. Izrietot no autors izvēlējās kur viņš ievietos savas jaunās preces reklāmu. Papildus veicot nelielas cenu analīzes.
Jaunas preces sagatavošana mērķtirgū ir plašs, sarežģīts un darbietilpīgs process. Bakalaura darba ietvaros tas nav aptverams, tāpēc tajā ir ietverta tikai konkrēta daļa – jaunās preces sagatavošana tirgū ar reklāmas palīdzību.
Bakalaura darbā nav pieminēti tādi jautājumi kā:
Jaunās preces cenu politika;
Preces dizains, noformējums;
Nav dots precīzs aprēķins par atvēlētajiem finansu līdzekļiem mērķa sasniegšanai;
Nav aprēķinu vai firma atpelna reklāmas kampaņā iegūldītos līdzekļus un gūst turpmāku peļņu.…
darbs sastāv no divām daļām – analītiskās apskata daļas un pētījumu un aprēķinu daļas. Preces plānošana. Mārketinga stratēģijas izstrāde. Preces dzīves cikla stadijas.Tirgus pētīšana.Kā praktisko daļu bakalaura darbam ar tēmu “Jaunas preces sagatavošana ieviešanai tirgū” autors izvēlējas jaunā a/s “Cēsu alus” produktu – Red Imperial alu. Vairāk autora uzdevums būs tirgus izpētes veikšana, reklāmu izvietošanas izvēle un ar to saistītas izmaksas aprēķināšana.
- Jaunas preces sagatavošana ieviešanai tirgū
- Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
- SIA "Evor" konkurētspējas pilnveidošanas iespējas apsardzes un drošības pakalpojumu tirgū Latvijā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA "Evor" konkurētspējas pilnveidošanas iespējas apsardzes un drošības pakalpojumu tirgū Latvijā
Diplomdarbs augstskolai89
Novērtēts! -
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Diplomdarbs augstskolai50
Novērtēts! -
Vērtētāja darba pamatprincipi nekustamo īpašumu tirgū
Diplomdarbs augstskolai68
-
Mazo uzņēmumu konkurētspējas palielināšanas virzieni mēbeļu ražošanas tirgū
Diplomdarbs augstskolai66
Novērtēts! -
Investīcijas Latvijas nekustamā īpašuma tirgū
Diplomdarbs augstskolai67
Novērtēts!