Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:523291
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Anotācija   
1.  Analītiskā apskata daļa   
1.1.  Jauna produkta jēdziens un nozīme   
1.2.  Tirgus izpēte   
1.2.1.  Informācijas nepieciešamības nodrošināšana tirgus izpētei   
1.2.1.1.  Informācijas iegūšanas avoti   
1.2.2.  Tirgus segmentācija   
1.2.3.  Mārketinga stratēģijas izvēle   
1.2.3.1.  SVID analīze   
1.2.3.2.  Portera piecu spēku modelis   
1.3.  Konkurence   
1.3.1.  Bostonas konsultantu grupas matrica   
1.3.2.  General Electric modelis   
1.4.  Preces dzīves cikls   
1.5.  Jauna produkta plānošana   
1.6.  Jauna produkta izstrāde   
2.  Praktiskā daļa   
2.1.  Alus nozares raksturojums   
2.1.1.  Latvijas alus tirgus   
2.1.2.  Cēsu alus darītava   
2.2.  Produkta raksturojums   
2.3.  Vides analīze   
2.3.1.  Makrovides analīze   
2.3.2.  Mikrovides analīze   
2.4.  Tirgus izpēte   
2.4.1.  Portera piecu spēku modelis   
2.4.2.  General Electric modelis   
2.4.3.  Bostonas konsultantu grupas matrica   
2.4.4.  SVID analīze   
2.5.  „Šokolādes portera” virzīšana tirgū   
  Nobeigums   
  Bibliogrāfiskais saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Bakalaura darba temats – jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū.
Mūsdienu tirgus attīstība nebūtu iespējama bez jaunu produktu ieviešanas tajā. Uzņēmumi katru dienu visā pasaulē uzsāk ražot kādu jaunu produktu. Ceļš, lai jaunievedums nonāktu veikalu skatlogos ir ļoti garš, sarežģīts un darbietilpīgs process, kas prasa lielas izmaksas, daudz smaga darba gan fiziska, gan garīga.
Ar terminu “jaunums” mēs saprotam preci, pakalpojumu vai ideju, kuru potenciālie klienti uztver kā kaut ko jaunu.
Mūsdienās jaunas preces parādīšanās tirgū nav nekas pārsteidzošs, bet tas vai jaunajam produktam būs lemts iekarot kādu tirgus daļu un patērētāju sirdis ir būtisks jautājums un uzņēmējiem ir jādara viss, lai jaunais produkts noturētos tirgū un sāktu gūt peļņu
Lai sekmīgi realizētu produktu, vispirms ir jānoskaidro, kāds produkts ir nepieciešams tirgū. Jāizpēta piedāvāto preču un pakalpojumu tirgus, jāanalizē makro un makrovide. Šāda analīze var palīdzēt atrast tirgus nišu.
Darba mērķis ir izpētīt AS Cēsu alus jaunā produkta “Šokolādes porteris” efektīvu ieviešanu Latvijas tirgū.
Lai sasniegtu šo mērķi, tiek izvirzīti darba uzdevumi:
1.Aplūkot jauna produkta jēdzienu un tā nozīmes teorētiskās nostādnes;
2.Iepazīt jauna produkta ieviešanas ceļu tirgū teorētiskās nostādnes;
3.Veikt statistikas datu analīzi;
4.Izvērtēt AS Cēsu alus darbības efektivitāti;
5.Veikt alus ražošanas nozares konkurentu analīzi;
6.Apzināt un analizēt jaunā produkta veiksmīgas virzīšanas pasākumus tirgū.
Darba pētījuma objekts – alus ražošanas nozare Latvijā
Darba pētījuma priekšmets – jaunā produkta “Šokolādes porteris” ieviešana Latvijas tirgū.
Darbā tika izmantotas šādas pētījumu metodes: analītiskā un statistisko datu analīze.
Izmantotie literatūras avoti: mācību literatūra, zinātniskā literatūra, Latvijas Republikas likumdošanas dati, Centrālās Statistikas pārvaldes dati, laikraksti un žurnāli, kā arī interneta resursi.
Lai sasniegtu darbā izvirzīto mērķi un uzdevumus, tika noteikti šādi ierobežojumi:
1. Konkurentu analīze tiek veikta, izmantojot subjektīvo metodi, jo informācija par katra konkurenta mārketinga plāniem nav publiski pieejama;
1.Konkurentu analīzē tiek aplūkoti trīs nozīmīgākie AS Cēsu alus konkurenti. Lai gan ar alus ražošanu nodarbojas ļoti daudz uzņēmumu, tomēr visu uzņēmumu ietekme nav tik būtiska loma;
2.Analizējot “Šokolādes portera” reklāmas izdevumus pusgadam, parādītās izmaksas ir aptuvenas, jo pilnībā iegūt informāciju par visu mēdiju reklāmas izdevumiem nebija iespējams;
Analītiskajā apskata daļā tiek definēts jauna produkta jēdziens un nozīme. Aprakstīts tirgus izpētes process – mārketinga stratēģijas izvēle, tirgus segmentācija, - un metodes – SVID analīze, Portera piecu spēku modelis. Tiek aplūkots konkurences jēdziens un konkurentu analīzes metodes – General Electric modelis, Bostonas konsultantu grupas matrica. Apskatīts un analizēts uzņēmuma dzīves cikls, apzinātas jauna produkta plānošanas un izstrādes stratēģijas.
Praktiskajā daļā tiek veikta alus nozares izpēte un analīze, Latvijas alus tirgus izpēte un izvērtēšana, kā arī konkrēti AS Cēsu alus iepazīšana un darbības apskate ar dažādu tabulu un statistikas datu palīdzību. Tirgus izpēte veikta izmantojot Portera piecu spēku modeli, SVID analīzi, izzinot AS Cēsu alus stiprās un vājās puses, kā arī potenciālās iespējas un draudus. Tiek analizēta konkurence alus ražošanas nozarē izmantojot General Electric un Bostonas konsultantu grupas matricu. Veikta “Šokolādes portera” virzīšanas pasākumu analizēšana un aptuveno izmaksu apzināšana reklāmas vajadzībām. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties