Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:825186
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 37 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Aннотация    4
  Ievads    6
1.  Jātnieka tēla semantika un pielietojums reklāmā    7
1.1  Zirga un jātnieka tēlu semantika dažādās kultūrās    7
1.1.1  Sengrieķu mitoloģijā    13
1.1.2  Angļu, īru un skotu leģendās un pasakās    15
1.1.3  Skandināvu sāgās, mītos un leģendās    18
1.1.4  Latviešu tautas folklorā un mitoloģijā    19
1.2  Jātnieka tēla loma reklāmā    20
1.3  Jātnieka tēla pielietojums reklāmā    21
1.3.1  Diženuma, cēluma un kareivīguma simbols    21
1.3.2  Līdera un uzvarētāja simbols    22
1.3.3  Izturības, vīrišķības un neatkarības simbols    24
1.3.4  Kovbojs „Marlboro” reklāmas kampaņā    26
1.4  Kopsavilkums    33
2.  Jātnieka tēla pielietojuma reklāmā empīriskā izpēte    35
2.1  Metodes apraksts un respondentu raksturojums    35
2.2  Anketēšanas datu analīze un interpretācija    36
2.3  Kopsavilkums    42
  Secinājumi    43
  Izmantotās literatūras saraksts    45
  Pielikums    47
Darba fragmentsAizvērt

Pagājušo gadsimtu mēs droši varam nosaukt par reklāmas gadsimtu, jo ar reklāmu mūsdienās mēs sastopamies it visur - skatoties televīziju, lasot avīzes, sērfojot internetā, ejot pa ielu vai atverot pastkastīti. Šajos apstākļos, kad cilvēkiem nemitīgi tiek piedāvātas dažādas jaunas lietas, reklāmas veidotājiem jāspēj radīt atmiņā paliekošs tēls.
Arī simboliku un asociācijas, ko rada jātnieka tēls, var lietderīgi izmantot reklāmā. To pierāda veiksmīgā „Marlboro” cigarešu reklāmas kampaņa, kurā izmantotais kovbojs kļuva par pagājušā gadsimta vienu no ietekmīgākajām mārketinga ikonām.
Lai izpētītu jātnieka tēla pielietojumu reklāmā nepieciešams iepazīties ar zirga un jātnieka tēlu simboliku un izsauktajām asociācijām. Ņemot vērā K.G. Junga psiholoģiskās atziņas, to ko zirgs un jātnieks simbolizē mūsdienās, var saistīt un pamatot ar zirga un jātnieka semantiku vēsturiskos materiālos - leģendās, mītos, teikās un pasakās.
Darba pirmajā daļā ir analizēta zirga un jātnieka semantika dažādu tautu vēsturiskos materiālos - mītos, leģendās, sāgās un pasakās, apskatīts jātnieka tēla pielietojums reklāmas materiālos. Šajā darba daļā autors reklāmas analizē, balstoties uz jātnieka attēlošanas veidu un tā simbolizētajām īpašībām.
Darba empīriskajā daļā ir veikts pētījums par jātnieka tēlu, tā simbolizētajām īpašībām un izsauktajām asociācijām, un to pielietojumu reklāmā.
Kā dizaina projekts šajā darbā tika izstrādāts firmas stils un fasādes reklāma zirglietu un vesterna apģērba veikalam „Zirgu stallis”.

Darba mērķis ir izpētīt jātnieka tēla pielietojumu reklāmā.
Darba uzdevumi - apkopot informāciju par jātnieka un zirga simboliku, analizēt jātnieka tēla pielietojumu reklāmas materiālos un empīriski pārbaudīt jātnieka tēla izsauktās asociācijas un simbolizētās īpašības.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties