Nr. |
Sadaļas nosaukums |
Lpp. |
|
Ievads |
3 |
1. |
Izziņas intereses definīcijas |
5 |
2. |
Skolēnu izziņas darbības sekmīgas pedagoģiskās vadības nosacījumi |
6 |
2.1. |
Skolēnu izziņas interešu veidošana pedagoģiskajā procesā |
7 |
2.2. |
Izziņas interešu raksturojums sākumskolā |
11 |
2.3. |
Izziņas īpatnību raksturojums |
15 |
3. |
Izziņas interešu veidošana |
18 |
3.1. |
Interešu veidošanas posmi |
19 |
3.2. |
Izziņas interešu izraisīšana bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem |
23 |
3.3. |
Bērnu attīstības krīzes dažādos vecumposmos |
24 |
4. |
Garīgās attīstības traucējumi: daži aspekti |
26 |
4.1. |
Mūsdienu garīgās attīstības traucējumu raksturojums |
30 |
4.2. |
Garīgās attīstības traucējumu līmeņi |
32 |
4.3. |
20.gadsimta lietotais populārākais garīgās attīstības pakāpju traktējums |
35 |
4.4. |
Garīgās attīstības traucējumu klīniskās formas |
37 |
5. |
Daži ieteikumi speciālajam pedagogam izziņas interešu izraisīšanā par valodu |
38 |
5.1. |
Izziņas interešu rosināšana latviešu valodas stundās |
39 |
5.2. |
Izziņas interešu rosināšana matemātikas stundās |
40 |
5.3. |
Izziņas interešu rosināšana rokdarbu, mājturības, amatu mācības stundās |
42 |
5.4. |
Izziņas intereses rosināšana ar rotaļu elementiem |
44 |
6. |
Montesori pedagoģija - izziņas rosinātāja |
50 |
7. |
Pētījums par izziņas interešu rosināšanu bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem |
55 |
7.1. |
Izziņas interešu rosināšana latviešu valodas stundā |
55 |
7.2. |
Izziņas interešu rosināšana dabas zinību stundā |
62 |
7.3. |
Izziņas interešu rosināšana matemātikas stundā |
64 |
7.4. |
Anketēšana |
66 |
7.5. |
Metodes un vingrinājumi kā rosināt izziņas interesi dažādās mācību stundās |
68 |
|
Secinājumi |
71 |
|
Literatūras saraksts |
73 |
|
Anotācija |
74 |