Diplomdarbs
Humanitārās zinātnes
Pedagoģija
Izglītošanās process sportā Rīgas 45.vidusskolā 8.b klasē-
Izglītošanās process sportā Rīgas 45.vidusskolā 8.b klasē
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 5 | |
1. | SPORTA SKOLOTĀJA DARBĪBU REGLAMENTĒJOŠO DOKUMENTU SATURA RAKSTUROJUMS UN LIETOŠANA PEDAGOĢISKAJĀ PROCESĀ | 6 |
1.1. | Tiesību akti sporta izglītībā. Pētījumi par tiesību aktu īstenošanu skolā | 6 |
1.1.1. | Izglītības likums | 7 |
1.1.2. | Profesionālās izglītības likums | 7 |
1.1.3. | MK 1338, 2009.24.Nr.84. Kārtība, kādā nodrošināma izglītojamo drošība izglītības iestādēs un to organizētajos pasākumos | 8 |
1.1.4. | Bērnu tiesību aizsardzības likums | 9 |
1.1.5. | Bērnu nometņu organizēšanas un darbības kārtība | 10 |
1.3. | Prakses bāzes izglītības programmas raksturojums, teorētiskais pamatojums | 10 |
1.4. | Higiēnas prasības sporta nodarbības vietās(balstīts uz normatīvajiem aktiem, norādīt konkrēti) raksturojums | 11 |
1.5. | Drošības noteikumi skolā un sporta nodarbībās (balstīts uz normatīvajiem aktiem, norādīt konkrēti) raksturojums | 12 |
1.5.1. | Drošības noteikumi skolā | 12 |
1.5.2. | Raksturojums | 12 |
1.6. | Materiālās bāzes raksturojums, analizēt atbilstoši standarta prasību izpildei priekšmetā „Sports”. Dot standarta teorētisko pamatojumu un attēlot pamatizglītības standartu vizuālā formā | 14 |
1.6.1. | Materiālās bāzes raksturojums | 14 |
1.6.2. | Standarta teorētiskais pamatojums | 16 |
1.7. | Sporta skolotājam nepieciešamās dokumentācijas shēma, raksturot to un izveidot ieteicamās literatūras sarakstu | 18 |
1.7.1. | Sporta skolotājam nepieciešamās dokumentācijas shēma | 18 |
1.7.3. | Ieteicamās literatūras saraksts | 19 |
2. | VESELĪBAS NOSTIPRINOŠA UN RADOŠA SPORTA STUNDA | 21 |
2.1. | Veselību nostiprinoša pasākuma scenārijs (iekļaujot teorētisko un praktisku darbību). Pasākuma norises apraksts ar skolēna vērtējumu un klases audzinātāja vērtējumu (skolēna vērtējuma lapas ievietot pielikumā) | 21 |
2.2. | Radoša sporta stunda. Uzrakstīt radošas sporta stundas plānu, brīvi izvēlētā formātā. Radošā sporta stunda jānovada un diplomdarbā jāievieto sporta skolotāja izvērtējums | 25 |
3. | ZINĀŠANAU, PRASMJU, ATTIEKSMES UN ATTĪSTĪBAS DINAMIKAS VĒRTĒŠANAS SATURS FORMATĪVĀS, SUMMATĪVĀS VĒRTĒŠANAS PIEMĒRS | 27 |
3.1. | Zināšanas | 27 |
3.2. | Prasmes | 28 |
3.3. | Attieksme | 29 |
3.4. | Attīstības dinamika | 29 |
4. | MĀCĪBU UN AUDZINĀŠANAS DARBS – POZITĪVAS, PĀRMAIŅĀM ATVĒRTAS VIDES VEIDOŠANA | 31 |
4.1. | Audzināšanas programmas un klases audzināšanas darba plāna satura raksturojums un tā teorētiskais pamatojums (sadarbība ar klases audzinātāju) | 31 |
4.2. | Pētījums par skolēniem atvērtu draudzīgu vides veidošanu ar teorētisko pamatojumu | 33 |
4.3. | Uzrakstīt fizisko aktivitāšu recepti vienai nedēļai, vienam zēnam, vienai meitenei no klases | 34 |
5. | MĀCĪBU UN AUDZINĀŠANAS PROCESA NODROŠINĀŠANA AR SPORTA LĪDZEKĻIEM INTEREŠU IZGLĪTĪBĀ | 38 |
5.1. | Ārpus stundu nodarbības skolā (balstīts uz normatīvajiem aktiem, norādīt konkrēti) raksturojums | 38 |
5.2. | Vienas ārpusstundu nodarbības apraksts ar izvērtējumu (izņemot sporta nodarbību) | 40 |
PAŠNOVĒRTĒJUMS | 41 | |
Annotation | 42 | |
PIELIKUMI | 43 |
1.5.2. Raksturojums
Tāpat kā ar skolas iekšējās kārtības noteikumiem skolēnus iepazīstina skolotājs, tāpat arī ar sporta zāles iekšējiem kārtības noteikumiem iepazīstina sporta skolotājs. Tas parasti notiek pirmajā sporta stundā. Pa lielam jau, protams, ka drošība tiek ievērota un skolēnu dzīvība tīšuprāt netiek apdraudēta, bet, domāju, ka skolotājiem šo drošības noteikumu ievērošanai būtu jāpievērš lielāka uzmanība, vairāk par to jārunā
ar skolēniem, kopā jāapspriež sekas kādas būtu, ja netiktu ievēroti šie noteikumi, protams, iesaistīt arī vajadzētu pārējos skolotājus un arī vecākus, lai skolēniem tiešām rastos izpratne par šiem noteikumiem, kāpēc viņi ir vajadzīgi un kādas sekas var būt, ja tos neievēro.
Punkts 2.1. man liek šaubīties, vai tiešām tikai zālē var atrasties sporta apavos un sporta tērpos, jo nedomāju, ka skolēni, kas nesporto velk sporta tērpu un citus apavus, lai varētu iet sēdēt malā. Kā arī punkts 2.2. Pats, esot šajā zālē, pamanīju, ka starpbrīžos jau vecāku klašu skolēni atrodas sporta zālē. Protams, sporta skolotājs ieraugot to skolēnus dzina ārā, jo viņi nebija piemērotā apģērbā. Bet es, domāju, ka skolēni var atrasties sporta zālē starpbrīdī, ja viņiem šī stunda būs sports. Protams, tikai tad, ja viņi būs pārģērbušies attiecīgajā apģērbā. Un, kā arī vajadzētu nozīmēt skolas dežurantu, kas pieskata starpbrīdī skolēnus, kamēr viņi ir sporta zālē, jo tas taču ir lieliski, ka skolēni paši jau ātrāk grib darboties ar kādām aktivitātēm pirms stundas.
Kā arī es uzskatu, ka punktam 2.3.netiek sekots līdzi tik uzmanīgi, jo nevar izsekot kādi un cik apavi skolēnam ir. To vienīgi varētu izsekot tad, ja skola katram skolēnam būtu iegādājusies atsevišķus sporta apavus, priekš, sporta nodarbības, kurus var izmantot tikai sporta zālē. Tad arī atrisinātos jautājums par to, ka nevingrotāji nevelk maiņas apavus, šie speciālie apavi stāvētu skolā un tos varētu uzvilkt, lai ieietu sporta zālē. Protams, to neļauj finansiālie apstākļi valstī.
Kā arī, domāju, ka punktam 2.7. netiek sekots līdzi, jo skolotāji nevar izsekot vai visi skolēni neatstāj kādu svarīgu mantu ģērbtuvē, protams, skolotāji var atgādināt un ieteikt, lai skolēni paņem visas svarīgās mantas no ģērbtuves. Bet nedomāju, ka skolotājs var aizliegt atstāt mantas ģērbtuvē, tā tomēr ir skolēna paša izvēle.
Manuprāt, punkts 4.1.nav īsti pareizs un konkretizēts, jo skolotājs nedrīkst izdzīt skolēnu ārā no zāles, no tā var rasties vēl lielākas problēmas. …
LSPA studenta diplomdarbs kvalifikācijā sporta skolotājs.
- Izglītošanās process sportā Rīgas 45.vidusskolā 8.b klasē
- Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem
- Traumu cēloņi sporta stundās
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Informācijas pieejamība un izglītošanas iespējas skolās par azartspēļu atkarību
Diplomdarbs augstskolai83
Novērtēts! -
Izturības attīstīšana basketbola spēles apguvē sporta stundās
Diplomdarbs augstskolai46
Novērtēts! -
Skolēnu adaptācijas process 1.klasē
Diplomdarbs augstskolai34
-
Informācijas tehnoloģiju izmantošana izglītības vadībā
Diplomdarbs augstskolai62
-
10.klašu skolēnu adaptācija vidusskolā
Diplomdarbs augstskolai43