Secinājumi
Pētījumā iegūtie dati liecina par to, ka projekti palīdz atbalstīt šāda veida Eiropas Savienības mērķus izglītības jomā: Popularizēt starptautisko sadarbību, palīdzēt jauniem cilvēkiem iegūt pamatprasmes un kompetences, kas vajadzīgas viņu personiskajai attīstībai, nodarbinātībai nākotnē un aktīvam Eiropas pilsoniskumam.
Apskatot projektu rezultātu ietekmi uz izglītības iestādi, tad jāsecina, ka to var vērtēt gan tieši, gan netieši. Netiešā ietekme vairāk ir attiecināma uz projekta dalībniekiem, viņu personisko un profesionālo izaugsmi, bet tiešā ietekme ir izglītības iestādes prestiža celšanās.
Spēja veidot un paust savu viedokli, spēja uzņemties atbildību ir tās pamatprasmes, kas ir guvušas Latvijas projektu dalībnieku augsto novērtējumu. Īstenojot starptautiskās sadarbības projektus ir iespēja veikt vienotu koncepcijas izstrādni starp divām dalībvalstīm, katrai ar savu radošo pieeju.
Darba mērķis bija konstatēt starptautiskās sadarbības vadību izglītības iestādēs pārejā no pirmsskolas uz pamatskolu, saistībā ar izglītības pēctecības kvalitātes paaugstināšanu.
Apkopojot pētījumā iegūtos rezultātus, var secināt, ka starp abām dalībvalstīm ir būtiskas atšķirības izglītības sistēmā, tomēr var izstrādāt vienotu koncepciju un nākotnē turpināt šāda veida projektu un salīdzināt tās iedarbību.
Par nozīmīgākajiem ieguvumiem projekta laikā, dalībnieki no Latvijas uzskata iegūtās profesionālās zināšanas un iegūtā personīgā pieredze. Izglītības iestādes, kas realizē starptautisko sadarbību, ir uzskatāma par iestādi, kas nemitīgi mācās un attīstās. Tā ir atvērta radošumam, inovācijām, jauniem risinājumiem.
…