Diplomdarbs
Tehnoloģijas
Datori, elektronika, programmēšana
Interneta resursu izmantošanas modelis reklāmas mērķos La...-
Interneta resursu izmantošanas modelis reklāmas mērķos Latvijā
Diplomdarbs69 Datori, elektronika, programmēšana, Mārketings, reklāma
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 5 | |
1. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 9 |
1.1. | Interneta medijs efektīvs reklāmas izvietošanas kanāls | 9 |
1.2. | Konkurences spēki Latvijas interneta mediju tirgū | 10 |
1.2.1. | Informācijas aizstājēju radītie konkurences spēki | 14 |
1.2.2. | Interneta mediju apmeklētāji | 18 |
1.2.3. | Interneta reklāmas devēji | 23 |
1.2.4. | Potenciālās jaunās konkurējošās interneta mājas lapas | 27 |
1.2.5. | Saturam nepieciešamās informācijas un tehnikas piegādātāji | 28 |
1.2.6. | Valsts normatīvie akti | 29 |
2. | TEORĒTISKĀ DAĻA | 33 |
2.1. | Mārketinga komunikāciju virzība interneta resursos | 33 |
2.1.1. | Interneta mārketinga stratēģijas | 35 |
2.1.2. | Interneta reklāmas formas | 37 |
2.1.3. | Efektivitāte reklāmas kampaņai internetā | 38 |
2.1.4. | Reklāmas izvietošanas darbības modelis internetā | 40 |
2.2. | Stratēģiskā vadīšana un tās procesi uzņēmumā | 43 |
2.2.1. | Stratēģijas ieviešanas modelis interneta mediju tirgū | 56 |
3. | ZINĀTNISKI PRAKTISKĀ DAĻA | 61 |
3.1. | Portāls apollo.lv tā misija, vīzija un mērķi | 61 |
3.2. | Portāla apollo.lv uzņēmējdarbības vide | 62 |
3.3. | Portāla apollo.lv attīstības stratēģijas ieviešana | 72 |
3.4. | Stratēģijas posmu ekonomiskās efektivitātes novērtējums | 74 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 85 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 89 | |
PIELIKUMS | 92 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Maģistra darba izstrādes gaitā izdarīti šādi secinājumi
1. Reklāma uzņēmējdarbībā ir svarīgs instruments, ar kura palīdzību ir iespējams pārliecināt patērētāju iegādāties uzņēmuma preci vai pakalpojumu.
2. Internets ir efektīvs reklāmas izvietošanas kanāls, jo reklāmas ziņojumu iespējams raidīta specifiskai mērķauditorijai, mērķauditoriju iespējams segmentēt pēc demogrāfiskām pazīmēm, ir iespēja izmērīt reklāmas efektivitāti un raidīt netradicionālus reklāmas komunikācijas ziņojumus, kā arī regulāri tiek auditēta interneta mediju apmeklējumu rezultāti un auditorijas profils.
3. Internetam kā reklāmas izvietošanas kanālam ir priekšrocība, jo ir iespēja saņemt atgriezenisko saiti no reklāmas saņēmējiem.
4. Lai interneta medijs būtu efektīvs reklāmas izvietošanas kanāls tam ir būtisks liels apmeklētāju skaits vai specifiska mērķauditorija, atbilstoša reklāmas cena un reklāmas veidi.
5. Būtiskākais faktors, kas ietekmē uzņēmējdarbību, tajā skaitā arī interneta mediju darbību ir konkurenti.
6. Konkurence iedarbojas kā virzošs spēks, svarīgi ir nenovērtēt par zemu konkurentus, bet rūpīgi sekot līdzi to darbībai, iepazīties ar tirgus pētījumiem par konkurentu darbību.
7. Interneta mediju tirgū ir septiņi konkurences spēki: savstarpējā interneta mediju konkurence, interneta medija satura informācijas aizstājēji, apmeklētāji, reklāmas devēji, potenciālās jaunās konkurējošās interneta mājas lapas interneta mediju tirgū, interneta mediju saturam nepieciešamās informācijas un tehnikas piegādātāji, valsts normatīvie akti.
8. Interneta mediju aizstājējinformācijas kanāli kā radio, televīzija un prese ir būtisks konkurents interneta medijiem, tomēr internetam ir liels skaits priekšrocību, jo informāciju internetā var iegūt bez maksas, internetā nav garas reklāmas pauzes, internetā var klausīties radio un skatīties televīziju, kā arī atrast sev interesējošo informāciju.
9. Būtisks interneta mediju ietekmējošs spēks ir apmeklētāji.
10. No visiem Latvijas iedzīvotājiem 62% ir interneta lietotāji, aktīvākie interneta izmantotāji ir jaunieši no 15 – 19 gadiem, no kuriem 95% ir interneta lietotāji, kā arī vairāk par pusi Latvijā dzīvojošie cittautieši apmeklē internetu.
11. Būtiskākie interneta izmantošanas mērķi ir e-pasta nosūtīšana, informācijas meklēšana par precēm un pakalpojumiem un ziņu lasīšana, tomēr liela daļa no interneta apmeklētājiem par apmeklējuma mērķi izvirza blogošanu un čatošanu, kā arī spēļu spēlēšanu, video skatīšanos un mūzikas klausīšanos.
12. Interneta mediju tirgus sastāda 11% no kopējā mediju reklāmas tirgus.
…
Analītiskajā daļā apskatītās tēmas: Interneta medijs efektīvs reklāmas izvietošanas kanāls. Konkurences spēki Latvijas interneta mediju tirgū. Informācijas aizstājēju radītie konkurences spēki. Interneta mediju apmeklētāji. Interneta reklāmas devēji. Potenciālās jaunās konkurējošās interneta mājas lapas. Saturam nepieciešamās informācijas un tehnikas piegādātāji. Valsts normatīvie akti. Teorētiskajā daļā apskatītās tēmas: Mārketinga komunikāciju virzība interneta resursos. Interneta mārketinga stratēģijas. Interneta reklāmas formas. Efektivitāte reklāmas kampaņai internetā. Reklāmas izvietošanas darbības modelis internetā. Stratēģiskā vadīšana un tās procesi uzņēmumā. Stratēģijas ieviešanas modelis interneta mediju tirgū. Zinātniski praktiskajā daļā apskatītās tēmas: Portāls apollo.lv tā misija, vīzija un mērķi. Portāla apollo.lv uzņēmējdarbības vide. Portāla apollo.lv attīstības stratēģijas ieviešana. Stratēģijas posmu ekonomiskās efektivitātes novērtējums.
- "Wrigley Scandinavia AB" mērķi un reklāmas loma to sasniegšanā
-
Interneta resursu izmantošanas modelis reklāmas mērķos Latvijā
Diplomdarbs69 Datori, elektronika, programmēšana, Mārketings, reklāma
- Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
Diplomdarbs augstskolai90
Novērtēts! -
"Wrigley Scandinavia AB" mērķi un reklāmas loma to sasniegšanā
Diplomdarbs augstskolai71
Novērtēts! -
Reklāmas pasākumu organizēšana uzņēmumā mūsdienu konkurences apstākļos
Diplomdarbs augstskolai66
Novērtēts! -
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Diplomdarbs augstskolai84
Novērtēts! -
Reklāmas pielietojuma izpēte tirdzniecības uzņēmumā SIA "RIMI Latvija"
Diplomdarbs augstskolai85
Novērtēts!