Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Interneta mārketinga izpēte un analīze uzņēmumā "X"-
Interneta mārketinga izpēte un analīze uzņēmumā "X"
Diplomdarbs50 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | ||
Annotation | ||
Ievads | ||
1. | Interneta mārketinga jēdziens un tā nozīme mūsdienās | |
1.1. | Interneta mārketinga būtība, veidi un to nozīme uzņēmuma attīstībā | |
1.2. | Krāsas nozīme interneta mārketinga reklāmu izveidē | |
1.3. | Interneta mārketinga komunikāciju izplatīšanas veidi internetā | |
1.4. | Interneta mārketinga priekšrocības, trūkumi, efektivitāte un attīstības iespējas nākotnē | |
2. | Uzņēmuma „Pet Planet” darbības raksturojums, interneta mārketinga pakalpojumu izpēte un analīze | |
2.1. | Uzņēmuma „Pet Planet” vispārīgs darbības raksturojums | |
2.2. | Uzņēmuma „Pet Planet” interneta mārketinga aktivitātes | |
3. | Interneta mārketinga novērtējums un uzlabošanas iespējas uzņēmumā „Pet Planet” | |
Secinājumi un priekšlikumi | ||
Nobeigums | ||
Izmantoto avotu un literatūras saraksts |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Interneta mārketinga veida – mājas lapas apmeklētību varētu palielināt ar kontakta formas izveidošanu, jo no pētījuma var konstatēt, ka kontakta formu izmantotu 48 no 84 apmeklētājiem un no veiktā pētījuma var secināt, ka uzņēmumam nepieciešams tādu izveidot, lai dotu vēl vienu sazināšanās iespēju apmeklētājiem ar uzņēmumu, kas ir lētākā no iespējām, ja mājās ir interneta pieslēgums.
2. SIA „Pet Planet” apmeklētāji izmanto dažus no uzņēmuma interneta mārketinga veidiem – mājas lapu (63 no 84 apmeklētājiem kaut reizi ir apmeklējuši mājas lapu), Facebook kontu – 37 no 84 apmeklētājiem zina par Facebook kontu, bet tikai 5 no tiem, kaut reizi ir izmantojuši to, lai sazinātos ar uzņēmumu, no kā var secināt, ka par Facebook konta esamību zina 37 no 84 apmeklētājiem un tie, kas zina nav ieinteresēti to apmeklēt.
3. Pēc uzņēmumā veiktā novērojuma, kad tika izsūtīti jaunumi uz reģistrētajiem 120 e-pastiem un 467 telefona numuriem ar īsziņas palīdzību apmeklētāju skaits nākamajās 3 dienās vidēji pieauga par 16 apmeklētājiem dienā, no kā var secināt, ka jaunumu izsūtīšana ir efektīvs interneta mārketinga paņēmiens.
4. Google meklētāju izmanto 79 apmeklētāji no 84 apmeklētājiem, kā tika noskaidrots pētījumā, kas nozīmē, ka populārākos atslēgvārdus, kas apkopoti 3.3.tabulā un, ko izmantotu uzņēmuma apmeklētāji, meklējot mājas lapu – Pet Food Clonmel (mājdzīvnieku barība Clonmelā), Pet Food Tipperary (mājdzīvnieku barība Tipperari), Dog Food Clonmel (suņu barība Clonmelā), Cat Food Tipperary (kaķu barība Tiperari), Bird Food Clonmel (putnu barība Clonmelā) vajadzētu pievienot Google meklētājam, lai optimizētu satiksmi uz vienu no interneta mārketinga veidiem - mājas lapu un papildinātu jau esošo atslēgvārdu skaitu. No tā var secināt, ka citas meklētājprogrammas nav populāras uzņēmuma apmeklētāju vidū un nav vajadzības popularizēt citās meklētājprogrammās uzņēmumu.
Priekšlikumi:
1. Uzņēmuma īpašniekam jāizveido kontakta formas paraugs, ko ievietot mājas lapā zem sadaļas Kontakti, lai apmeklētājiem būtu ātrāka iespēja sazināties ar uzņēmumu vajadzības gadījumā. Izstrādāt šo kontakta formu ar interesi, ka apmeklētāji ar tās palīdzību gribētu sazināties ar uzņēmumu, kas nākotnē palielinās apmeklētāju pieaugumu uz uzņēmuma mājas lapu un apmeklētāji būtu apmierināti, kas būs atkarīgs no tā, kad un kā uzņēmums reaģēs uz nosūtītajiem jautājumiem caur kontakta formu.
…
Vislabākie banneri – populārākā reklāmas forma internetā – ir asprātīgi, krāsaini un veidoti ar radošu pieeju, lai piesaistītu potenciālos pircējus. Ikviens uzņēmums vēlas, lai viņa reklāma tiktu pamanīta pirmā. Lai sasniegtu mērķi un, lai apmeklētāji biežāk atvērtu banneri, ieteicams piedāvāt kaut ko par brīvu, piemēram, bezmaksas citātu vai dāvanu, ja noklikšķinās uz noteiktu mājas lapu. [6.,211.lpp.] Liela nozīme ir bannera novietojumam interneta vietnē. Interesantākā bannera īpašība ir iespēja uzzināt, cik daudz reižu banneris ir parādījies potenciālajam pircējam, cik daudz reižu uz tā ir noklikšķināts, cik reižu pircējs ir nonācis reklamētajā adresē. Izdarot dažas vienkāršas darbības, ir iespēja noskaidrot, cik cilvēku banneri ir redzējuši un cik no tiem ir beigušies ar reālu darījumu. Tas banneri atšķir no mārketinga komunikācijām citos medijos.
-
Interneta mārketinga izpēte un analīze uzņēmumā "X"
Diplomdarbs50 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
- Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
- Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
Diplomdarbs augstskolai25
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Diplomdarbs augstskolai50
Novērtēts! -
E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Diplomdarbs augstskolai63
Novērtēts! -
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai46
Novērtēts! -
Preču uzskaite, kontrole un analīze uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai52
Novērtēts!