Tehnoloģijas ir mainījušas mūsdienu kultūru un nodrošinājušas mūs ar jauniem rīkiem un lietojumprogrammām, kuri un kuras nav bijušas pieejamas cilvēkiem nevienā citā vēstures laikā. Rezultātā veids, kā cilvēki mācās, komunicē un mijiedarbojas savā starpā, ir dramatiski mainījies, un pašreizējās paaudzes tehnoloģiju izmantošana, lai veicinātu mācīšanos.
Ir nepieciešami jauni domāšanas veidi par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju ietekmi uz mācīšanos, taču ierastais veids, domājot par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju izmantošanu izglītībā, ir izpētīt uzkrāto zināšanu daudzumu par to, kā cilvēks mācās un izmanto šīs iegūtās zināšanas, lai izveidotu efektīvu un tehnoloģijām bagātu mācību vidi. Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju(IKT) termins modernizē jau zināmo informācijas tehnoloģiju (IT) terminu, izceļot straujo tehnoloģiju konverģenci, kā piemēram, datorus, telekomunikāciju un radiopārraižu tehnoloģijas (Geoff, 2008).…