Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Ierakstu studijas "Dynamic Records" mārketinga plāna uzla...-
Ierakstu studijas "Dynamic Records" mārketinga plāna uzlabošana
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 7 | |
1. | Studijas uzņēmējdarbība | 10 |
1.1. | Iekšējās vides analīze | 10 |
1.1.1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS UN ANALĪZE | 10 |
1.1.1.1. | Organizācijas struktūra | 11 |
1.1.1.2. | Kvalifikācijas celšanas process un darba stimulēšanas analīze | 11 |
1.1.3.3. | Iespējami uzņēmējdarbības riski pašreizējos apstākļos | 11 |
1.1.2. | PERSONĀLA ANALĪZE | 11 |
1.1.2.1. | Darbinieku atlase, novērtējums un analīze | 11 |
1.1.2.2. | Darbinieku motivēšana | 12 |
1.1.3. | PRODUKTA APRAKSTS | 15 |
1.1.3.1. | Pakalpojumu klāsts | 15 |
1.1.3.2 | Iekārtas | 15 |
1.1.4. | FINANŠU ANALĪZE | 17 |
1.2. | Ārējās vides analīze | 19 |
1.2.1. | GALVENIE KONKURENTI UN BIZNESA PARTNERI | 19 |
1.2.2. | PEST ANALĪZE | 21 |
1.2.3. | SVID ANALĪZE | 22 |
1.3. | 1. nodaļas secinājumi | 24 |
2. | Mārketings kultūrā | 25 |
2.1. | Situācija kultūras ekonomiskas pētniecības jomā Latvijā | 25 |
2.2. | Kultūras ieguldījums | 25 |
2.3. | Mārketinga pamati | 27 |
2.4. | Reklāma | 32 |
2.4.1. | REKLĀMAS MĒRĶI | 32 |
2.4.2. | REKLĀMAS LĪDZEKĻI UN UN TO IZVĒLES KRITĒRIJI | 32 |
2.4.3. | REKLĀMAS SOCIĀLĀS FUNKCIJAS | 36 |
2.4.4. | REKLĀMAS IEDARBĪBA UZ PIRCĒJU | 37 |
2.5. | Pētījums | 39 |
2.6. | 2. nodaļas secinājumi | 45 |
3. | Jaunu studijasdarbības virzienu ieviešana | 46 |
3.1. | Studijas apmācības programmas | 46 |
3.1.1. | VOKĀLA STUDIJA | 46 |
3.1.2. | „DYNAMIC RECORDS” KURSI | 47 |
3.1.3. | „STARTER” KURSS | 48 |
3.1.4. | SERTIFICĒTA WAVES FIRMAS PROGRAMMA | 48 |
3.1.5. | BAND PRODUCTION | 49 |
3.1.6. | POST PRODUCTION & FIELD RECORDING | 50 |
3.1.7. | MŪZIKAS KOMPONĒŠANA AR DATORA PALĪDZĪBU | 50 |
3.2. | Studijas video pakalpojumi | 51 |
3.3. | 3. nodaļas secinājumi | 54 |
4. | Pētījuma rezultāti un to analīze | 56 |
4.1. | Priekšlikumi studijas komunikāciju uzlabošanai un popularizēšanai | 58 |
4.2. | 4. nodaļas secinājumi | 59 |
Noslēgums | 60 | |
Literatūras saraksts | 62 | |
PIELIKUMS | 64 |
Noslēgums
Izvēloties bakalaura darba tēmu „Ierakstu studijas „Dynamic Records” uzlabošana”, darba autore izpētīja esošās studijas mārketinga komunikācijas, ietekmējošos faktorus un esošos piedāvājumus.. Izvēlētā darba tēma ir plaša, apskatītie jautājumi, problēmas prasa turpmāku pētījumu.
1. Mārketinga mērķis – optimizēt attiecības ar klientiem un nodrošināt to maksimālu apmierinātību. Iegūtā mārketinga informācija ir viens no būtiskākajiem ekonomisko aprēķinu elementiem, lai noteiktu, kā iegūt vajadzīgo ražošanas rezultātu un pietiekamu peļņu.
2. Darba autores galvenā uzmanība tika veltīta studijas mārketinga aktivitātēm un problēmu risināšanas iespējām. Izanalizējot zinātnisko literatūru par mārketingu un apskatot citus faktorus, kas veicinātu mārketinga efektivitātes, darba autore izstrādāja anketu, ar kuras palīdzību tika veikts pētījums, lai uzzinātu veikto mārketinga aktivitāšu atgriezeniskās saites rezultātus un noskaidrotu studijas mērķauditoriju. Pētījuma rezultāti apstiprināja teorētiskos atzinumus.
3. Analizējot teorētisko literatūru par mārketingu, reklāmu un kultūras mārketingu, darba autore secināja, ka liela uzmanība jāvelta informācijas analīzei, lai veiksmīgi plānotu mārketinga pasākumus.
4. Analizējot studijas mārketingu, autore secināja, ka studijas mārketinga plāns jāizstrādā katru gadu, lai nepieļautu tik ļoti nestabilu popularitāti un neefektīvu reklāmu.
5. Darba izstrādes gaitā darba autors analizēja studijas mārketinga komunikāciju ietekmējošos faktorus, kā arī tika veikti zinātniskās literatūras un statistikas pētījumi un tas ļauj secināt, ka:
- starp mārketinga elementiem pastāv noteikta secība – vajadzības rodas pēc vēlmēm, pieprasījums pēc vajadzības utt., bet katrs no elementiem ar atgriezenisko saiti ietekmē arī pārējos;
- mārketings ir komandas darbs, kurā dalībniekiem būtu jābūt speciālistiem savā nozarē. Tiem jāspēj sadarboties – tas ir, apmainīties ar informāciju, klausīties, diskutēt, analizēt, vienoties un respektēt atšķirīgus viedokļus, atšķirt vērtīgu informāciju no mazsvarīgas. Katru komandas dalībnieku raksturo noteikta profesionālā kompetence, kuras pamatā ir iegūtā izglītība, zināšanas, prasmes, vērtību orientācija, personības attieksmes. Komandas darba priekšnoteikumi būtu:
augstākā izglītība atbilstoši ieņemamajam amatam,
prasme saistīt teorētiskās zināšanas ar praksi;
prasme nodibināt kontaktus ar jebkuru auditoriju,
prasme veikt pārrunas, organizēt un sadarboties ar citiem speciālistiem,
prasme organizēt starp institucionālo sadarbību,
komandas darba regularitāte un obligāta līdzdalība.
6. Priekšlikumos viens no reālajiem uzlabojumiem ir video pakalpojumu ieviešana. Darba rakstīšanas laikā, studija jau pamēģināja uztaisīt un painteresēties par klientu „video vēlmēm”. Izrādījas, ka tiešām, ļoti daudz cilvēku izteica ieinteresetību video pakalpojumu saņemšanā, bet 3 klienti uzreiz pieteicās pakalpojumam. Šobrīd studija sekmīgi izlaidusi 3 video klipus, no kuriem viens ieņēma diezgan labas pozīcijas topos gan kā dziesma, gan arī kā klips no „Dynamic Records” studijas. Autora uzlabojuma piedāvājums tika pieņemts, un studijas direktors jau tagad cenšas strauji attīstīt šo sfēru.
7. Aplūkojot studijas mārketinga komunikācijas, var secināt, ka studijas darbība nebija līdz galam pārdomata, un plašāk nevērtēja savu darbību, lai noturētu klientus ar maksimāli lielu pakalpojumu klāstu.
Veicot šo pētījumu, darba autore ir secinājusi, ka izvirzītā hipotēze, ka mērķtiecīga mārketinga darbība un jauna produkta ieviešanas veicinās klientu skaita palielinājumu un sekmēs uzņēmuma peļņas palielināšanai, ir apstiprinājusies.
…
Bakalaura darbs ierakstu studijas "Dynamic Records" uzlabošanu. Piedāvāts video pakalpojums, aprēķināts. Izveidots jauns mārketinga plāns. Salidzināti konkurenti. Darbs veiksmīgi aizstāvēts uz 9.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Ierakstu studijas "Dynamic Records" mārketinga plāna uzlabošana
- Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
- Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Diplomdarbs augstskolai50
Novērtēts! -
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Diplomdarbs augstskolai57
Novērtēts! -
Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Diplomdarbs augstskolai83
Novērtēts! -
Mēbeļu ražošanas un tirdzniecības uzņēmuma mārketinga vides raksturojums un ieteikumi darbības uzlabošanai
Diplomdarbs augstskolai66
-
SIA "Trigers" mārketinga vides analīze
Diplomdarbs augstskolai72