Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:999497
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Iekšējā komunikācija uzņēmumā    5
1.1.  Iekšējās komunikācijas līmeņi un mērķi    5
1.2.  Iekšējās komunikācijas instrumenti    8
1.3.  Iekšējās komunikācijas modeļi    10
1.4.  Vadītāja loma un nozīme iekšējās komunikācijas veidošanā    12
1.5.  Darbinieku lojalitātes stimulēšanas veidi, izmantojot iekšējās komunikācijas instrumentus    14
2.  Uzņēmuma AS „Drogas” raksturojums    18
2.1.  Uzņēmuma vēsture    18
2.2.  Liepājas reģiona AS „Drogas” iekšējā komunikācija    20
2.3.  Liepājas reģiona uzņēmuma AS „Drogas” iekšējās komunikācijas pētījums    23
3.  Iekšējās komunikācijas pilnveidošanas iespējas Liepājas reģiona AS „Drogas” veikalos    35
  Secinājumi    37
  Priekšlikumi    38
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    40
  Pielikums    43
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. SIA „Drogas” iekšējās komunikācijas instrumenti tiek pielietoti, balstoties uz situāciju.
2. Spriežot pēc pētījuma rezultātiem, darba autore secina, ka komunikācija nav pietiekama no reģiona vadītāja un biroja darbiniekiem, saņemtais informācijas apjoms ir mazs.
3. Ir darbinieki, kuri nav pietiekami informēti kā tiek pieņemti lēmumi, kas ietekmē darbinieka darbu, par atalgojuma veidošanās principiem, par problēmām uzņēmumā.
4. Uzņēmumā tiek pielietota tiešā, rakstiskā un elektroniskās komunikācijas instrumenti, taču pārsvarā tiek izmantota tiešā komunikācija.
5. Pētījuma ietvaros tika novērots, ka uzņēmuma darbinieki par visefektīvāko komunikācijas instrumentu atzina tiešo komunikāciju, kas notiek sapulcēs, sanāksmēs un sarunās, kā arī telekomunikāciju – kur vēlētos, lai caur šo, informācija tiktu sniegta biežāk un vairāk.
6. Darbinieki ir apmierināti ar informācijas apjomu kas sniegts par izaugsmes iespējām uzņēmumā un par saviem pienākumiem.
7. E- pasts uzņēmuma darbinieki neuzskata par efektīvu komunikācijas instrumentu, jo liela daļa internetā neizmanto ikdienā e – pastu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties