Diplomdarbs
Humanitārās zinātnes
Sabiedriskās attiecības
Iekšējā komunikācija kā darbinieku lojalitātes veicināšan...-
Iekšējā komunikācija kā darbinieku lojalitātes veicināšanas faktors
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 6 | |
1. | Iekšējās komunikācijas teorētiskās nostādnes | 9 |
1.1. | Iekšējās komunikācijas virzieni, mērķi un veidi | 11 |
1.2. | Iekšējās komunikācijas uzdevumi un funkcijas | 16 |
1.3. | Iekšējās komunikācijas kanāli, instrumenti | 18 |
2. | Darbinieku lojalitātes teorētiskie aspekti | 25 |
2.1. | Lojalitātes jēdziens | 25 |
2.2. | Darbinieku lojalitāte uzņēmumam | 31 |
2.3. | Darbinieku lojalitātes stimulēšanas veidi, izmantojot iekšējās komunikācijas instrumentus | 33 |
3. | AS „Swedbank” raksturojums | 38 |
3.1. | AS „Swedbank” darbības raksturojums un struktūra | 40 |
3.2. | AS „Swedbank” iekšējās komunikācijas veidošanas principi un instrumenti | 42 |
4. | Iekšējās komunikācijas instrumentu pilnveidošanas iespējas AS „Swedbank” darbinieku lojalitātes veidošanā | 62 |
Secinājumi | 66 | |
Priekšlikumi | 67 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 69 | |
PIELIKUMI | 72 |
Secinājumi
1. AS „Swedbank” ir finanšu organizācija, kuras servisa kvalitāti garantē profesionāli un kvalificēti darbinieki. Organizētais ikdienas darbs un veiksmīgā bankas struktūrvienību sadarbība ir pamats veiksmīgai iekšējai komunikācijai.
2. AS „Swedbank” Tukuma filiāles vadība ir atvērta, ar iniciatīvu piedāvājumu jauniem priekšlikumiem un pozitīvām pārmaiņām.
3. Viens no aspektiem veiksmīga mikroklimata veidošanai ir uzņēmuma iekšējā komunikācija. AS „Swedbank ”Tukuma filiāles kolektīvs ir ļoti saliedēts, draudzīgs un atsaucīgs, neviens darbinieks neatteiks palīdzēt otram.
4. Sapulces ir labākais veids kā apmainīties ar informāciju un būt kopā vienā laikā, darbinieki ir aktīvāki ar ideju un plānu ģenerēšanu, kā rezultātā rodas vairāk priekšlikumi.
5. Pārrunas veicina savstarpējo sapratni, kā arī uzlabo iekšējo komunikāciju, ja ne visa uzņēmuma ietvaros, tad noteikti kolektīvā kopumā.
6. Darba autore uzskata, ka bankā pastāv ļoti laba saikne starp vadību un darbiniekiem. Darbiniekiem ir skaidrs bankas kopējais mērķis un bankas darbinieki apzinās, cik svarīga ir pašatdeve mērķu sasniegšanā.
7. Pareiza uzdevumu deleģēšana darbiniekiem ir motivējošs pasākums kolektīva sekmīgai iekšējai komunikācijai un to pilnveidošana sniedz darbiniekiem pārliecību, drošību un vēlmi iesaistīties jaunos projektos.
8. Darbinieka vidējais darba stāžs AS „Swedbank” Tukuma filiālē ir desmit gadi, līdz ar to var secināt, ka lojalitāte ir pietiekami augstā līmenī.
9. Tukuma filiāles darbinieki ir zinoši un kompetenti bankas pakalpojumos un piedāvājumos, jo arī ārpus bankas notiek nepārtraukta komunicēšanās gan draugiem, gan radiem, gan paziņām, tuviniekiem, kolēģiem, kaimiņiem. Tas ir būtisks saziņas līdzeklis, neizsmeļams informācijas avots.
10. Darba autore uzskata, ka AS „Swedbank” Tukuma filiālē tiek pielietoti pietiekami daudz iekšējās komunikācijas instrumenti, kā, piemēram, bankas iekšējā avīze. Bankas iekšējā uzņēmuma avīze ir ne tik vien nozīmīgs un efektīvs informācijas nodošanas un informācijas avots darbiniekiem, bet arī veicina darbinieku lojalitāti uzņēmumam.
11. Pasākumu organizēšana ir viens no efektīgākajiem sabiedrisko attiecību elementiem, jo maksimāli spēj sasniegt mērķauditoriju, līdz ar to radot spēcīgas emocionālās izjūtas un veidojot piederības sajūtu noteiktai sabiedrības grupai, kā arī cilvēkiem rodas lielāks ticamības faktors.
Priekšlikumi
1. Komunikācijas uzlabošanai, kolektīvam vismaz reizi nedēļā jādalās idejās ar kolēģiem no citām filiālēm un struktūrvienībām, kā arī labprāt jāpieņem padomus un ierosinājumus.
…
- Darbinieku piesaistes un motivēšanas uzlabošanas iespējas uzņēmumā "BPO"
- Iekšējā komunikācija kā darbinieku lojalitātes veicināšanas faktors
- Salīdzinošā analīze darbinieku apmierinātībai ar darbu valsts un privātajā uzņēmumā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Finanšu analīze kā vadība lēmumu pieņemšanas informatīvais avots
Diplomdarbs augstskolai53
Novērtēts! -
Faktorings kā starptautisko tirdzniecības darījumu veicināšanas instruments
Diplomdarbs augstskolai108
Novērtēts! -
Uzņēmuma "Top" iekšējā imidža analīze un tā koriģēšana
Diplomdarbs augstskolai59
-
Darbinieku motivācija un tās pilnveidošanas iespējas AS "PrivatBank"
Diplomdarbs augstskolai73
-
Komunikācija
Diplomdarbs augstskolai56